Auteur |
Bericht |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Re: Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes
Ha die maukers, Was het een lekker bakkie bij Timo en Wim Heb zelf weinig gedaan, was wat rillerig en heb wel naar de training van de F1 gekeken Alle spiertjes in mijn lijf doen zeer, zal maar vroeg te bed gaan Misschien is Paul de Leeuw een beetje in vorm, zal zo ff kijken Mauk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
13 maart 2010 21:26 |
|
|
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Klein voorjaarsgriepje, heb ik ook gehad, als je je misselijk voelt ff vinger in de keel, en na een daggie ben je weer de oude Was lekker bakkie bij Timo, Wim was even op verplaatsing, en is Paultje vanavond niet met al die Vlamingen
|
13 maart 2010 21:50 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Al zo'n 15 jaar niet, dus dat zou me verrassen.
|
13 maart 2010 22:33 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
Nou 't heeft mij anders een hele week gekost. Ben net sinds afgelopen donderdag weer aan 't werk. 'T begon trouwens niet eens met koorts maar met , de koorts kwam een paar uur later pas
|
13 maart 2010 22:37 |
|
|
JMS
|
Maar je leeft nog Willem, en dat is het belangrijkste, op je remblokjes na natuurlijk
|
13 maart 2010 22:41 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
|
Koorts zal me niet de das om doen idd, maar versleten remblokken uiteindelijk wel Zal het stof eens van de bar afblazen hier. Ik neem een biertje, nog meer liefhebbers voor een drankje
|
13 maart 2010 22:47 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
ik lust ook wel een palmpie
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
13 maart 2010 23:04 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Ik zit aan de triple naar Custom Cars te kijken op Discovery. Wat een idioten...
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
13 maart 2010 23:11 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
|
Een palmpje voor Paere. Proost @Barolo: wat voor een auto zijn ze nu weer aan 't verkrachten
|
13 maart 2010 23:14 |
|
|
piwis
|
Jaja, doe mij maar een Southern Comfort, lekker.
_________________________________________ "Das Leben ist eine Krankheit, die ganze Welt ein Lazarett, und mein Porsche ist mein Artzt"
|
13 maart 2010 23:15 |
|
|
paere
|
proost Willem dan zal ik het kaasplankje klaarmaken
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
13 maart 2010 23:20 |
|
|
piwis
|
Dat past toch in een holle kies, wel iets meer graag........
_________________________________________ "Das Leben ist eine Krankheit, die ganze Welt ein Lazarett, und mein Porsche ist mein Artzt"
|
13 maart 2010 23:27 |
|
|
paere
|
|
13 maart 2010 23:33 |
|
|
piwis
|
Ok, je bent een geschikte "paere" Dit is het betere werk...........
|
13 maart 2010 23:36 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
|
Proost
|
13 maart 2010 23:38 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Wij noemen dat hier: "Sudden Death". Je drinkt het als limonade, maar het slaat dodelijk toe.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
14 maart 2010 0:29 |
|
|
JMS
|
Goedemorgen, vandaag drukke dag, F1 en inschrijven Elfstedentocht Dus een kloek ontbijt! Fijne zondag
|
14 maart 2010 10:00 |
|
|
piwis
|
Valt toch wel mee??? Zolang je maar niet MEER dan 3 liter per dag neemt......
|
14 maart 2010 10:03 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Morgen allemaal..... al even wakker maar heb het erg druk dit weekend .... Geen relaxen voor mij... Lekker ontbijtje overigens , Fijne dag allemaal!
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
14 maart 2010 10:41 |
|
|
cabrio wim
|
Moguhh allen, en vandaag allemaal achter de TV. Ontbijt smaakte weer, dus weer op volle sterkte.
|
14 maart 2010 10:44 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Goed ontbijtje inderdaad, lekkere kop koffie erbij! Gisteren was de ontvangst bij PCA van de ex wittebrug klanten erg gastvrij! Vandaag een Ikea meubel in elkaar zetten, dat is weer andere koek Natuurlijk ook even naar de F1 kijken
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
14 maart 2010 10:51 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Goedemorgen, Zo, lekker rustig ochtendje. M'n lief op weg geholpen naar de sportschool, kind aan het huiswerk gezet. Heb ik even tijd om wat te gaan lezen. Gisteren lekker proefritjes gemaakt voor een nieuwe sleurhuttrekker. De nieuwe v70 en de oude xc90 bevielen goed, de xc60 beviel niet, hoewel het een hele mooie auto is. Binnenkort nog maar even de VW-suv proberen Fijne dag allemal
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
14 maart 2010 11:44 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Moge allen, Straks mooi ff Schumi kijken Gisteren bij PCA geweest, gewoon om eens te kijken en oh ja, ook nog voor een lakstift. Wordt niet meer in mijn kleur geleverd... Heel fijn dat 'classic-programma' Verder natuurlijk wel genoten van al het mooie speelgoed. Iedere keer als ik zo'n Cayman zie ben ik toch echt onder de indruk. Wat een mooie, elegante verschijning is dat toch. Wat dat betreft vind ik 'm weer in de buurt komen van een oude 911. Zal ook wel lekker
_________________________________________ rouge et noir
|
14 maart 2010 12:02 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Vanmiddag even bij de Gamma en Ikea geweest (amsterdam) wat een drukte crissis? daar in ieder geval niet! Van de week alleen even een kast in elkaar knutselen..... ben benieuwd wat ik allemaal over hou
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
14 maart 2010 20:13 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
|
|
14 maart 2010 21:54 |
|