Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 25 apr 2025 17:08

Antwoord op onderwerp  [ 64 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
996 carrera 4 of 4s 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht Re: 996 carrera 4 of 4s
Beste piet. Zou het niet kunnen dat ze een beetje moe van jou worden bij de plaatselijke p-dealer? Ieder weekend weer de p's onderkwijlen zonder iets te kopen.

Klink inderdaad erg porsche dealerachtig om in bijzijn van pietemans de inruilprijzen te bespreken... NOT! :evil: Was dit niet toevallig bij de plaatselijke audi dealert???

14 maart 2010 19:58
Profiel
PorscheForum Super Junkie
M140i
JP-S schreef:
Beste piet. Zou het niet kunnen dat ze een beetje moe van jou worden bij de plaatselijke p-dealer? Ieder weekend weer de p's onderkwijlen zonder iets te kopen.

Je suggereert van alles, maar geen enkele van je suggesties klopt :roll: Ik betreur daarom jouw reactie. Niet passend op een forum waar men elkaar in zijn waarde laat.

JP-S schreef:
Klink inderdaad erg porsche dealerachtig om in bijzijn van pietemans de inruilprijzen te bespreken... NOT! :evil: Was dit niet toevallig bij de plaatselijke audi dealert???

Nee, dit was bij de P-dealer. En Piet is misschien slimmer dan je denkt :mrgreen:

14 maart 2010 20:03
Profiel
PorscheForum Rakker
Ja piet; en het is een porsche forum geen ouwehoer forum.

Als je echt zo slim was had je die paar extra centjes al wel bij elkaar verdient en één van die koopjes in de garage staan.

Dream-on Piet

14 maart 2010 20:09
Profiel
M140i
JP-S schreef:
Ja piet; en het is een porsche forum geen ouwehoer forum

Daarom zijn mijn opmerkingen ook inhoudelijk.

JP-S schreef:
Als je echt zo slim was had je die paar extra centjes al wel bij elkaar verdient en één van die koopjes in de garage staan.
Dream-on Piet

Je suggereert dat ik zo nodig een Porsche wil kopen en op zoek ben naar een koopje. Dat is helemaal niet zo. Ik ben helemaal niet op zoek naar een Porsche... Als ik in de toekomst een Porsche wil kopen, weet ik de juiste snel te vinden, zoveel is zeker. Maar het zal waarschijnlijk niet die van jou worden :mrgreen:

14 maart 2010 20:13
Profiel
PorscheForum Rakker
Piet; laatste reactie, dan ga ik weer iets nuttigs doen:

Jij gaat me nu vertellen dat ik ten onrechte suggereer dat jij een porsche wilt kopen???????????????

Je weet elke 4s in nl te staan, hebt ze allemaal gezien, komt wekelijks bij dealer ... Aparte hobby Piet :roll:

Mag ik trouwens gezien je gedraai in je verweer concluderen dat je uit de juridische hoek komt?

14 maart 2010 20:20
Profiel
M140i
JP-S schreef:
Jij gaat me nu vertellen dat ik ten onrechte suggereer dat jij een porsche wilt kopen?

Ja, momenteel ben ik niet op zoek. In de toekomst zie ik mezelf wel een keer een Porsche kopen.

Citaat:
Je weet elke 4s in nl te staan

Nee.

Citaat:
hebt ze allemaal gezien

Nee

Citaat:
komt wekelijks bij dealer

Nog meer nee (denk eerder één keer per half jaar)

Citaat:
Aparte hobby

Het is geen hobby.

Citaat:
Mag ik trouwens gezien je gedraai in je verweer concluderen dat je uit de juridische hoek komt?

Er is geen gedraai in mijn verweer. Dus daaruit kan je ook niet concluderen dat ik uit de juridische hoek kom.

14 maart 2010 20:27
Profiel
Moderator
PF #57
heren, houden we op met deze persoonlijke mini-vendetta? dank.

14 maart 2010 20:43
Profiel
ex 996 4s, 993 c2 en 964 c2 tip
Weert
JP-S schreef:
Wat te denken van diegene die er GEEN hebben maar wel beweren dat je voor een paar centen een perfecte p kunt kopen. Juist die groep rijdt NIET een p, laat staan een 4s. :roll:

Enne Ralf: als je eerst je motor van 7k (krijg je nog geen 4 voor...) moet verkopen om een p aan te schaffen, wens ik je inderdaad heel veel prijsverlagingen toe ... ...

Beste joep, ik denk dat je de toon van je betogen beter een beetje kunt aanpassen, want je slaat de plank geheel mis(spijtig voor jou)
Ik had vorig jaar, ook toen ik de motor nog had, een hele mooie 964 voor de deur staan. Als ik wil koop ik morgen een 996 4s, dus doe AUB niet alsof jij ZO'N succes bent omdat je een 4S hebt kunnen kopen. Ik heb besloten om de motor eerst te verkopen omdat ik niet meer wil motorrijden(vind het te gevaarlijk) en als ik nu weer een auto koop zal ik aan de verkoop van de motor niet veel meer doen, en als het mooi weer is zal ik toch weer gaan rijden op de motor. Tevens heb ik al Meerdere cash biedingen gehad(vandaag nog een zelfs) van ongeveer 7k, dus ik weet niet of je die 4k uit je duim gezogen hebt, of dat je echt denkt er verstand van te hebben, maar er klopt geen hol van

I rest my case

14 maart 2010 21:08
Profiel Facebook 
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Ja, lekker. :mrgreen:

14 maart 2010 22:02
Profiel
M140i
Ja joepie! :drunken:

14 maart 2010 22:38
Profiel
PorscheForum Rakker
He gezellig Bier!

Excuses inderdaad voor de toonzetting van mijn berichtjes. Bij het nalezen zag ik het zelf ook: niet doen joepie! (oja, berichtje van Olaf hielp ook mee)

Enne Ralf: Natuurlijk wel geinig dat je je direct aangevallen voelt over de prijsstelling van ja motor: je lijkt wel een 4s bezitter! :mrgreen:

Nogmaals excuus en proost!

14 maart 2010 22:48
Profiel
Moderator
PF #57
JP-S schreef:
(oja, berichtje van Olaf hielp ook mee)

die ook al :lol:

14 maart 2010 23:01
Profiel
ex 996 4s, 993 c2 en 964 c2 tip
Weert
JP-S schreef:

Enne Ralf: Natuurlijk wel geinig dat je je direct aangevallen voelt over de prijsstelling van ja motor: je lijkt wel een 4s bezitter! :mrgreen:

Verschil is dat je die motor nergens voor 4k zult vinden(ook niet voor 5 of 6) :mrgreen:

Goed dat we weer verder kunnen op de gezellige tour, proost allen :thumleft:

14 maart 2010 23:09
Profiel Facebook 
Afbeelding extra strong :mrgreen:

14 maart 2010 23:14
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 64 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3