Auteur |
Bericht |
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Re: stationair 1200
weet ik. geloof ik niet in.
_________________________________________ oud is beter
|
14 maart 2010 20:13 |
|
|
md
|
Re: stationair 1200
|
14 maart 2010 20:49 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: stationair 1200
wolf, die oude vellen moet je ook niet meer hard doortrekken... moet je doen vanaf de 996...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
14 maart 2010 21:06 |
|
|
turbocruiser
964 C2 1992Amstelveen
|
Re: stationair 1200
JA tuurlijk, vooral die met het 3.4 liter-blok.
_________________________________________ "Il mattino ha l' oro in bocca"
|
14 maart 2010 21:30 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Re: stationair 1200
superieure techniek maar zo weinig gevoel
_________________________________________ oud is beter
|
14 maart 2010 21:34 |
|
|
bully
|
Re: stationair 1200
Waarschijnlijk de ontsteking iets naar voorontsteking gegaan.
|
15 maart 2010 14:12 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Re: stationair 1200
Je bedoelt ontsteking vervroegd? 3.2 geen knock-sensors my little boy
_________________________________________ oud is beter
|
15 maart 2010 14:13 |
|
|
bully
|
Re: stationair 1200
Ben geen techneut maar ontstekingen kunnen toch wat vervroegen of verlaten? Bij mij was door de kou de ontsteking wat verdraait op de 1 of andere manier. Bij vol gas geven inhouden en stotteren. Ontsteking volgens fabriekswaarden laten zetten en toen ging ie als de brandweer, alleen bij een constante snelheid ging ie bokken laag in de toeren. Ontsteking iets verandert en probleem is weg, rijdt weer als vanouds. Hoog stationair duid volgens mij op verlaat of vervroegt ofzoiets. Feit dat als je weer in de stad rijdt het probleem bij jou weer weg is lijkt mij dus ontsteking die nu weer normaal staat .
|
15 maart 2010 14:24 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Re: stationair 1200
mmm. ik heb dit en jij hebt dit
_________________________________________ oud is beter
|
15 maart 2010 15:40 |
|
|
bully
|
Re: stationair 1200
Ach Wolf, ben niet goed in iets uitleggen maar ook nieuwe auto's kunnen het hebben. Daar is de ontsteking helemaal nieuwerwets. Als ik uit Zuid Frankrijk kwam en plankgas naar huis reed had de MB het ook weleens. Als ik dan een tankstop maakte liep ie ook wat hoger stationair en hing ook wat vlotter op het gas. En na rustig door Ned te rijden liep ie weer normaal.
|
15 maart 2010 16:00 |
|
|
Ernest 986
Cayman S Speedgelb
voorheen Boxster S Zenith blau voorheen 964 C4.Noord Holland
|
Re: stationair 1200
scheur in de cylinder
_________________________________________ Last Rat standing
|
15 maart 2010 16:07 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Re: stationair 1200
oeps
_________________________________________ oud is beter
|
15 maart 2010 16:23 |
|
|
bully
|
Re: stationair 1200
Lach me maar uit Wolf...Gelukkig loopt ie weer 800 toeren Maar dit had het ook kunnen zijn toch. En dat vacuum werkt toch ook over de ontsteking?....
|
15 maart 2010 16:36 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Re: stationair 1200
zekers, maar what doesn't kill you makes you stronger toch bedankt voor je technische bijdragen aan dit draadje bully
_________________________________________ oud is beter
|
15 maart 2010 16:40 |
|
|
bully
|
Re: stationair 1200
|
15 maart 2010 16:42 |
|
|
Ernest 986
Cayman S Speedgelb
voorheen Boxster S Zenith blau voorheen 964 C4.Noord Holland
|
Re: stationair 1200
Sorry Wolf rotgeintje maar kon het niet laten.
_________________________________________ Last Rat standing
|
15 maart 2010 16:51 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Re: stationair 1200
sopkip, ik rij geen water scheet
_________________________________________ oud is beter
|
15 maart 2010 17:13 |
|
|