_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
Lees die advertentie hahahahahahahhahahaa(specifiek onder: andere schade)
_________________________________________ Wederom op zoek naar ......
15 maart 2010 19:32
Rodger that!
Veghel
Re: deze MOEST ik posten ... erg leuk ... Deel 2
Een dakloze wil graag een nummertje maken maar het probleem blijkt toch in zijn portemonnee te zitten.... Er zit maar 5 euro in en hij vangt bij elke temeijer bot. Na wel 20 temeijers aangesproken te hebben zegt de 21e : hier aan het eind van het steegie zit Tante Anne, ze is wel wat ouder maar wil het waarschijnlijk wel doen voor 5 euro ..... Hij het steegie in en vraagt aan de oude temeijer of het mogelijk is om voor 5 euro een wippie te maken? waarop zij zegt: voor jou wel oké zij gaan het peeskamertje in,zij kleed zich uit, hij kleed zich uit en maakt een nummertje .... het nummertje was nou niet echt prettig maar hij was er vanaf Afijn een week later, hij wil weer een nummertje maken maar komt weer niet boven de 5 euries uit dus gaat rechtstreeks naar Tante Anne . Hij betaald de 5 euro en zij kleed zich uit, hij kleed zich uit en maakt een nummertje .... Na dat hij zich aangekleed heeft vraagt hij aan Tante Anne:Tante Anne vorige week was ik bij u en toen schrijnde en schuurde het een beetje tijdens het wippen. Maar vandaag was het voortreffelijk Hoe kan dat nou waarop tante Anne zegt:Dat kan wel kloppen me jong,vorige week zaten er nog kortjes op maar nu zweert en ettert ie .
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
15 maart 2010 20:07
piwis
Waarom wil een Belg zo graag in Duitsland begraven worden????
Daar heet een begraafplaats een "FRIEDHOF"
_________________________________________ "Das Leben ist eine Krankheit, die ganze Welt ein Lazarett, und mein Porsche ist mein Artzt"
15 maart 2010 21:22
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980
Middelburg (B)
Zal het eens voor mijn Belgische vrienden opnemen, flauwe mop piwis, ben beter van je gewend, en het is friet met een t
Zal het eens voor mijn Belgische vrienden opnemen, flauwe mop piwis, ben beter van je gewend, en het is friet met een t
Ja, met een T in belgie maar in Duitsland met een D, dat noemen we dichterlijke vrijheid,
Trouwens de belgen noemen Bruce Springsteen ook wel Sjefke Huppelkei, wist je dat???
_________________________________________ "Das Leben ist eine Krankheit, die ganze Welt ein Lazarett, und mein Porsche ist mein Artzt"
16 maart 2010 22:04
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTB
Haacht
welke belgen dan ???
de nieuwe zeker ...
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
17 maart 2010 0:10
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70
Zeist
Van Huppelkei wist ik niet. Wel een keer een mooie cd van Stefke Mirakel gescoord in Belgie.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
17 maart 2010 10:30
Patrick
Voetbalfans trappen in grap Heineken
17 maart 2010 11:39
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980
Middelburg (B)
Leuke grap, alleen jammer dat het bier niet te zuipen is
17 maart 2010 19:55
Danny
3.2 carrera cabrio "88
stein lb
het is wel te zuipen , maar de dag erna is niet te werken met die houten kop die je er van krijgt.
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
En grolsch wordt al gemaakt van uigek*tst Brand bier .!!!
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
Dit moet je eens uitproberen. Niets om te verschieten, wel bizar wat er met je hand gebeurt (als wat je ziet gebeuren tenminste) ! Dit moet je echt proberen. Heel vreemd ! Klik op de link hieronder, kies eerst de draairichting, dan de snelheid. Kijk gedurende ? 30 sec naar de rode punt in de spiraal. Daarna kijk je NAAR jouw hand op de muis ... Bizar ?
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18
Dirksland
Re: Button injured in horrific F1 accident ...
had m nog niet gezien
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
17 maart 2010 23:08
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70
Zeist
Wow, creepy
Net of er beestjes in je hand lopen (ooh, ik geloof dat ik iets te veel horrorfilms heb gezien)
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum