Auteur |
Bericht |
mayonaise
|
Aftermarket P-201 Motor revisie adapter
Ik heb een aftermarket motor revisie adapter te koop (wat ze bij Porsche een P-201) noemen past op alle standaard motorsteunen, kun je eventueel ook voor VW Kever motoren gebruiken 4 armen, meer dan stevig genoeg om een volledig geassembleerde motor te dragen. Gekocht uit de states, van iemand die bij thesamba.com forum bekend staat. Kheb ondertussen een echte p201 kunnen scoren, en heb deze dus op overschot. Heeft me een goeie 103 euro gekost met alle shipping en import meegerekend. mag weg voor 75 euro
|
09 maart 2010 16:36 |
|
|
lindemans
911 3.2 Cabrio 1989Omgeving Haarlem
|
Re: Aftermarket P-201 Motor revisie adapter
Houdt deze de 911 motor wel ? De originele heeft 5 poten ipv 4 toch ?
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
|
18 maart 2010 23:52 |
|
|
mayonaise
|
Re: Aftermarket P-201 Motor revisie adapter
4 of 5. Armen zal echt geen fluit uitmaken. Het is geen blikijzer waarmee dit is gemaakt.. Zelf met 3 armen zie ik het niet plooien onder het gewicht van een 911 motor, in en uitlaat. Er op gemonteerd
|
19 maart 2010 0:08 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Re: Aftermarket P-201 Motor revisie adapter
Dit is een voor mij volledig nieuw onderdeel; ik heb werkelijk geen idee wat het is, motorsteun? Ziet er anders uit.
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
19 maart 2010 0:37 |
|
|
mayonaise
|
Re: Aftermarket P-201 Motor revisie adapter
|
19 maart 2010 9:12 |
|
|
Hessel
911 2.2 T 1971
|
Re: Aftermarket P-201 Motor revisie adapter
Ik denk dat het wel degelijk uitmaakt of je 4 of 5 armen hebt. Een beetje 911 motor, en zeker de nieuwere modellen, zijn echt redelijk van gewicht. Als het niet uitmaakt, waarom zijn de originele p-201's dan gemaakt met vijf armen? Niet omdat ze staal over hebben lijkt me.
Zeg niet dat het niet kan, maar zou deze zelf niet gebruiken voor alles wat na de 2.7 kwam.
_________________________________________ 2.2 T coupe 1971 Original "Burgundy"
|
19 maart 2010 10:05 |
|
|
mayonaise
|
Re: Aftermarket P-201 Motor revisie adapter
de fabrikant garandeert zijn 3 arm steun voor het volle gewicht van een 911 motor. Zijn 4 arm dus zeker. Het zijn ronde buizen... Dik staal, heel netjes gelast. Zoeen motor steun kan worden gemaakt dat ie het op 1 armpje kan dragen. Juiste materiaal sterkte, juiste productie kwaliteit... het is perfect mogelijk. Deze is niet van zacht koper gemaakt, en kan het dus aan En nu zou ik verzoeken, aan alle bandentrappertjes , om dit draadje de rug toe te keren en het over te laten aan mensen die echt interesse hebben. OK?
|
19 maart 2010 10:19 |
|
|
Hessel
911 2.2 T 1971
|
Re: Aftermarket P-201 Motor revisie adapter
Ik heb ook mijn motor zelf gereviseerd, dus weet wel waar ik het over heb. Beetje onzin en makkelijk om me meteen een bandentrapper te gaan noemen. Heb nooit gezegd dat het NIET kan, maar weet dat een complete 911 motor inclusief brandstofsysteem en uitlaat redelijk wat gewicht is en dat ik me zou kunnen voorstellen dat iets wat verkocht wordt voor 4 cylinder VW & Porsche motoren niet per definitie ook een complete 3.2 of latere motor kan houden. Beetje jippie als je longblock opeens op de grond ligt. Wellicht kan je erbij zetten wat het maximaal toegestane gewicht is voor deze steun. Kunnen de volgens jouw niet bandentrappers zelf bepalen of dit wat voor hun is.
_________________________________________ 2.2 T coupe 1971 Original "Burgundy"
|
19 maart 2010 17:36 |
|
|
mayonaise
|
Re: Aftermarket P-201 Motor revisie adapter
Er heeft al een 3.2 afgemonteerd op dat ding gehangen... dus...
Er staat geen max gewicht op dat ding vermeld, dus ik weet het niet. De maker , geen bedrijf, last ze zelf in mekaar , en zegt dat zelfs zijn 3 arm steun goed is voor een volle 911 motor.. Hij heeft een heel goeie reputatie , en daar zul je het mee moeten doen.
Ik heb al veel verkocht op dit forum, en iedereen die iets van me heeft gekocht weet dat ik geen bulshit verkoop, dat ik altijd eerlijk ben in mijn beschrijving, mijn prijs, mijn communicatie, en mijn afhandeling. Als je enkel maar post, om te kakken op iemand anders zijn "te koop" advertentie.. Kun je maar beter niks posten, een beetje forum etiquette is wel op zijn plaats...
Dus, ten zij je op zoek bent naar een steun, tenzij jij een potentiele koper bent. Zie ik jou als een bandentrappertje: Iemand die overal rond gaat, even tegen de banden gaat trappen, goed wetende, dat hij niet echt van plan is om ook maar iets te kopen.
|
19 maart 2010 21:25 |
|
|
Hessel
911 2.2 T 1971
|
Re: Aftermarket P-201 Motor revisie adapter
Dus...... alleen iemand die koopt of wilt kopen mag een opmerking maken. De rest word geclassificeerd als bandentrapper. Zonder dat je uberhaupt iets weet over degene waar je het over hebt. Erg triest zo'n benadering...
Voor de goede orde, ik kraak niets af, maar gaf mijn mening over een artikel waar iemand al eerder een opmerking over had gemaakt. Had misschien zelfs wel intresse als het een 5 armige was geweest.
Maar goed, succes met de verkoop van je zeer sterke, ook voor 3.2 te gebruiken P 201 adapter............
_________________________________________ 2.2 T coupe 1971 Original "Burgundy"
|
19 maart 2010 21:51 |
|
|
lindemans
911 3.2 Cabrio 1989Omgeving Haarlem
|
Re: Aftermarket P-201 Motor revisie adapter
Wat een attitude weer he ? Ik refereer alleen naar literatuur hierover; daar is een forum ook voor. Je geeft toch zelf ook aan dat je de echte die je hebt gekocht kennelijk prefereert ? Overigens wordt in div literatuur ook afgeraden om universele adapters te gebruiken die vaak standaard bij een motorsteun op wieletjes worden meegeleverd. Maar er zullen ongetwijfeld ook tig motoren succesvol op zo'n steun onder handen zij genomen. Maar goed het moge duidelijk zijn: geen kritische noten meer over / van / naar mayonaise (bandentrappertjes )
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
|
19 maart 2010 23:35 |
|
|
mayonaise
|
Re: Aftermarket P-201 Motor revisie adapter
het is geen universele adapter. Dit : is een universele adapter, en inderdaad, die zijn niet handig. Het is mogelijk om daar een 911 motor op te hangen, en het zal ook niet plooien. Je kan prima een 911 motor demonteren met dergerlijke adapter, je kan hem alleen niet monteren omdat je op 2 van die armpjes geen halve case kan hangen, en dan de krukas en 2e helft erop monteren.. het is te onstabiel. Maar het ding zal prima een complete 911 motor in de lucht houden, om hem bv te demonteren... been there, done that.
Laatst bijgewerkt door mayonaise op 19 maart 2010 23:45, in totaal 1 keer bewerkt.
|
19 maart 2010 23:41 |
|
|
lindemans
911 3.2 Cabrio 1989Omgeving Haarlem
|
Re: Aftermarket P-201 Motor revisie adapter
Nee dat klopt: je hebt de echte met 5 armen, gezien het gewicht van een 911 motor daarvoor aangeraden je hebt 4 armige bedoeld om een oa een kever motor te hangen (die jij aanbiedt); voor een volledig opgebouwde 911 motor worden die afgeraden je hebt van die universele verstelbare dingen die meestal met zo'n setje worden meegeleverd; daar refereer ik aan als je goed leest..
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
|
19 maart 2010 23:43 |
|
|
anton964
997.2 4s pdktholen
|
Re: Aftermarket P-201 Motor revisie adapter
je kan aan zoeen steen een hele auto optakelen zo sterk zijn die dingen.
anton964
|
19 maart 2010 23:58 |
|
|
lagunamak
996 4S cabrio, ex-964 C2 cabrio, ex-911 SC targa. Golf GTE, VW Polo HighlineHuizen
|
Re: Aftermarket P-201 Motor revisie adapter
hoi mayonaise, ik heb wel vertrouwen hierin. is-ie nog te koop?
|
21 mei 2010 13:00 |
|
|
jan-Pieter
|
Re: Aftermarket P-201 Motor revisie adapter
mocht je hem nog hebben dan wil ik hem wel van je kopen. 0032-476-921920 gr
JP
|
11 aug 2010 19:14 |
|
|
mayonaise
|
Re: Aftermarket P-201 Motor revisie adapter
Helaas, hij is al verkocht
|
11 aug 2010 20:28 |
|
|