Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
Re: TV, Movie & IMDB
[quote="Jeroen914"]van het weekend Edge of Darkness gezien met Mel Gibson serieus goeie film! aanrader...
quote]
+1
26 feb 2010 7:55
horn
PF #57
Dank voor de tips. Heb hier voor het weekend Avatar, Sherlock Holmes, Tooth Fairy en The ugly truth liggen. Oja, en Fast & the Furious 4 .Gisteren Up in the air gekeken. Leuke film met George Cloony. Niet bijzonder, wel onderhoudend.
On the flipside (om met Jeroen te spreken ): alle seizoenen van Entourage - briljant!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
26 feb 2010 8:11
Master Ken
Gemert, N-Brabant
Als ik tijd heb komend weekend wil ik Lovely Bones gaan kijken. Moet wel een indrukwekkende film zijn.
Van het weekend "Legion" gekeken... op zich wel geinig, maar niet bijster origineel / spannend / verrassend vermakelijk als je toch niks beters te doen hebt, maar hoeft zeker niet op het 'must see' lijstje
Dank voor de tips. Heb hier voor het weekend Avatar, Sherlock Holmes, Tooth Fairy en The ugly truth liggen.
Avatar gewoon in de bioscoop gaan zien met zo'n raar brilletje op je neus. Erg indrukwekkend en dan valt ook het standaardverhaaltje niet zo op
Afgelopen weekend de laatste aflevering van SG1 gezien. Toch leuk zo'n dvdbox van 10 seizoenen
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
iemand al
the green zone gezien
of
the book of eli
en hoe waren ze?
o ja en wallstreet 2 met micheal douglas nu nadattie z,n straf heeft uitgezeten van deel 1 lijktme dope shit man die film
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
01 maart 2010 23:44
Wimpie77
Gister weer Verborgen Gebreken gezien met Jennifer Hoffman! Heerlijke scenes!
_________________________________________ * * *
02 maart 2010 12:58
horn
PF #57
book of eli staat vanavond op de planning. of The Hurt Locker - die ligt ook nog klaar. Evenals The Blind Side. Maar wil graag the book of eli zien na alle reclame die ik op MTV daarvan gezien heb. En ben een denzel fan...
Iemand gisteren op tv gekeken naar Nic Cage in National Treasure? Kwam hem tegen tijdens het zappen. Ken die film niet, maar vind Cage vaak wel goed. Anyone?
Ugly Truth wel leuke romcom niemendal film voor zaterdagavond op de bank. Up in the air vond ik wel leuk, totmbo vond er geen ruk aan. Fast & Furious 4 was ook weer redelijk mis. Maar ja, die kijk ik alleen en op het eind van de avond. Past in het genre tieten-schieten-en-bandieten. En daar voldoet hij dan wel weer aan...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
02 maart 2010 13:04
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
ja, kende hem al, leuke film, mooie speurtocht ! oja ik heb na volgend weekend wel tijd hoor kan ik die sherlock holmes etc wel even voor je nakijken of er geen foutjes in zitten..
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
02 maart 2010 13:13
horn
PF #57
Book of Eli??? Als je de trailers op de reclame gezien hebt (o.a. MTV) zou ik het daar lekker bij houden. Heb je meteen alles gezien. Weer twee uur van mijn leven verkloot (gelukkig vannacht...)
Vanvond Hurt Locker...
03 maart 2010 19:18
Master Ken
Gemert, N-Brabant
thanks for the tip scheelt weer tijd
03 maart 2010 21:38
horn
PF #57
Hurt Locker, aardige actiefilm. Niet bijzonder, maar leuk tijdverdrijf.
04 maart 2010 18:19
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Der Baader-Meinhof Complex gezien. Boeit goed. Ook mooi tijdsbeeld. Opvallend hoe de overheid zich liet gijzelen. En 2x rijdt der Andreas in een Porsche en 2x verhaftet.
_________________________________________ oud is beter
05 maart 2010 19:28
amandus
Timeless
Eindelijk benjamin Button mogen bekijken , met een vleugje Forrwest Gump en een vleugje al time favorite The big fish toch een knap stukje film , langzame start om vervolgens uit te pakken in gevoelig emotioneel verhaal waar ik toch een traantje moest wegpinken ....
The Lovely Bones ook gezien Op zich wel een goeie film, vooral het 'tussen hemel en aarde' erg knap gedaan Vond alleen het eind een beetje gehaast/gekunsteld...
Der Baader-Meinhof Complex gezien. Boeit goed. Ook mooi tijdsbeeld. Opvallend hoe de overheid zich liet gijzelen. En 2x rijdt der Andreas in een Porsche en 2x verhaftet.
Geinige film ja!
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
19 maart 2010 12:43
BTRIII
964 M700
Ik heb mijn eerste 3D imax ervaring vandaag gehad in de vorm van Alice in Wonderland, film was oké geen verrassing of afwijking van de origineel verhaal Depp was geweldig as usual Mooi gemaakt is het zeker en de 3D imax evaring was echt geweldig!
voor Alice
voor de rest
_________________________________________ I am not perfect and neither is my Nederlands
20 maart 2010 0:01
Jeroen914
foxtrot / oscar
net "Cop Out" met Bruce Willis gezien leuke film! eigenlijk de hele film door hard op zitten lachen (en dat gebeurd niet zo vaak)
morgen avond naar de bios voor Alice in 3D ben benieuwd
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum