La Targa Passaggio ™ - Het feest is geweest - A'dam Edition
La Targa Passaggio ™ - Het feest is geweest - A'dam Edition
Auteur
Bericht
Ber
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924
Veenendaal
Re: La Targa Passaggio ™ - Het feest is geweest - A'dam Edition
Nou luitjes, hier dan een klein stukje film. We hebben een nieuwe kleine camera geprobeerd, deze kun je ook buiten de auto ergens plakken. Het geluid valt wel tegen.
Dimitri-Turbo schreef:
...maar kreeg je nu een steen op je voorruit?
Wie niet? Het is één grote bende in de Randstad, het is een wonder dat al onze voorruiten en wielophangingen het gehouden hebben met dat al gruis en pot holes op de weg.
Laatst bijgewerkt door ErikE op 21 maart 2010 9:30, in totaal 1 keer bewerkt.
Ber schreef:
We hebben een nieuwe kleine camera geprobeerd, deze kun je ook buiten de auto ergens plakken. Het geluid valt wel tegen
Dat zijn mooie beelden Ber. Mooi trillingsvrij. Heb een foto/plaatje van deze configuratie?
21 maart 2010 9:29
Ber
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924
Veenendaal
Dimitri-Turbo schreef:
Leuk filmpje Ber!
maar kreeg je nu een steen op je voorruit?
Ja man, dat gebeurd wel vaker de laatste tijd. Als je ziet hoeveel steenslag ik erbij heb gekregen deze winter, ben daar niet blij mee. En dan heb ik nog weinig gereden. Ben benieuwd of jullie daar ook last van hebben.
ERIK: Ik zal even kijken voor een foto, deze camera komt uit de USA en is nog kleiner dan een pakje sigaretten. Is HD en waterdicht en kun je overal buiten de auto plakken. Dus onder je bumper of naast de wielen bijv. Geeft een waanzinnig effect. We gaan binnenkort met mooi weer wat mooie opnamen ermee maken. Alleen het geluid valt tegen, maar er zit ook maar een piep klein micje op hihi.
Laatst bijgewerkt door Ber op 21 maart 2010 12:18, in totaal 1 keer bewerkt.
21 maart 2010 10:21
Patrick
Wat een goede kwaliteit beelden bij zo weinig licht.
21 maart 2010 10:31
pat69
992 S cabrio (ex 997 4S cabrio, ex-993 cabrio)
030
Olaf en Leoh, het was weer top geregeld
Het is ook weer leuk om een LTP wat meer richting de zomer houden ivm licht en weer. Ik herinner me nog 2 jaar terug in 010 dat we tegen 23 uur de zon zagen ondergaan achter de skyline van het botlekgebied. En de Maastunnel is de baas. Lekker scheuren (met 50 km/h) door de badkamer
21 maart 2010 10:32
Wouter
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.
Haarlem
+1
21 maart 2010 10:35
pat69
992 S cabrio (ex 997 4S cabrio, ex-993 cabrio)
030
@4:41 "dan zie je veel meer van de natuur. Het is gewoon lekker"
21 maart 2010 10:43
Rad911
718 Cayman S
Loosdrecht
ErikE schreef:
het is een wonder dat al onze voorruiten en wielophangingen het gehouden hebben met dat al gruis en pot holes op de weg.
Ik weet van minimaal 1 gesneuvelde voorruit, van John...
21 maart 2010 11:28
MickRS
neuf onze français
Landelijk Amsterdam
Steenslag... Man praat me d'r niet over. Minstens drie pitten erbij in het voorruit, een kapot koplampglas en dan ook nog wel wat lakschade. Nee, het was me een wintertje wel... En dan wordt er keurig aangegeven dat er schade aan het wegdek is en dat je 70 moet rijden. Doe ik braaf, probeer toch nog dat ding er enigszins netjes door te sturen, komt er een vrachtwagen met 110 voorbij Alsof je een hagelbui over je heen krijgt
21 maart 2010 11:30
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en II
Amsterdam
Gaaf filmpje, Ber!
21 maart 2010 11:32
Antonius
Porsche 996 Turbo '05
Organisatie, superbedankt. Was voor mij de 1e keer, zullen zeker meerdere keren volgen ..............
21 maart 2010 11:57
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
Alvast een klein (onbewerkt) filmpje:
21 maart 2010 12:00
Wouter
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.
Haarlem
Trekt lekker door Marc
21 maart 2010 12:02
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
@Berrie Mooi filmpje
21 maart 2010 12:02
rufie
996 3.6 - 2002
Gent - België
Jullie weten niet wat wegschade is...kom eens naar België !
21 maart 2010 12:07
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
Ber schreef:
Dimitri-Turbo schreef:
Ik zal even kijken voor een foto, deze camera komt uit de USA en is nog kleiner dan een pakje sigaretten. Is HD en waterdicht en kun je overal buiten de auto plakken. Dus onder je bumper of naast de wielen bijv. Geeft een waanzinnig effect. We gaan binnenkort met mooi weer wat mooie opnamen ermee maken. Alleen het geluid valt tegen, maar er zit ook maar een piep klein micje op hihi.
De vorige keer heb ik die ook gebruikt, prima beelden maar dat geluid.... en de batterijen zijn zo leeg als je ´m continu aanlaat Dus ik heb deze keer gewoon een digitale Olympus compactcamera aan een zuignap opgehangen. Prima geluid nu ook, je moet alleen de ramen dichtlaten (kwam ik té laat achter....).
21 maart 2010 12:18
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
WM550spyder schreef:
Trekt lekker door Marc
Was in die tunnel eigenlijk nog té druk om de 8000 aan te tikken.... dat komt later
21 maart 2010 12:19
Ber
Veenendaal
ver boven de 200 schreef:
Gaaf filmpje, Ber!
Jurgen,
Jij rijd voor mij op de rotonde, jammer dat het donker is.
De volgende keer maar in de zomer een TC organiseren, lekker licht en mooi weer. Wellicht op een zondag of wat later op de avond. Dan is het wat minder druk en kunnen we beter bij elkaar blijven. Dat mis ik nu een beetje.
Laatst bijgewerkt door Ber op 21 maart 2010 12:39, in totaal 1 keer bewerkt.
21 maart 2010 12:31
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Ik durf wel te zeggen dat wij, als organisatie, weten wat de beste tijden zijn om te rijden .. en dat is zeker niet in het weekend over dag .. te veel gezinnetjes onderweg
Ik denk dat vooral deze keer de regen en het gesloten (initiele) eindpunt 'n hoop afbreuk hebben gedaan aan het plezier .. ookal lees ik dat bijna iedereen zich prima heeft vermaakt ..
De groep blijft nooit (helemaal) bij elkaar - zeker niet bij de TC's in en rond Amsterdam - Daarom hebben we ook al direct na de 1ste TC A'dam besloten stops in te lassen ... om de groep weer bij elkaar te krijgen en NIET om uitgebreid koffie te gaan drinken en hamburgers te gaan eten
Ik ga m'n hoofd breken over Bruxelles - en mss nog 'n LTP 'regio rijnmond' later dit jaar
21 maart 2010 12:39
Ber
Veenendaal
Olaf,
Begrijp mij niet verkeerd, ik heb het erg naar mijn zin gehad en jullie hebben het erg goed georganiseerd. Helemaal top. Het waren wat ideetjes die door mijn hoofd schoten, meer niet.
_________________________________________ Link webalbums: http://picasaweb.google.com/Berboven Mijn oude picasa album heet Berboxster ipv Berboven
21 maart 2010 12:42
Corine
2006 Boxster S 3.4
Onmogelijk om zoveel P's bij elkaar te houden.....helaas
_________________________________________ With love and patience, nothing is impossible
21 maart 2010 13:02
Jip
997 4S HP, ex
Boxster S, ex Boxster
Zoetermeer
Tsja, het blijven Porsche-rijders hé...onafhankelijk, individualisten
21 maart 2010 13:47
Rad911
718 Cayman S
Loosdrecht
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum