Auteur |
Bericht |
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Re: Ok !! Het is gebeurd vandaag , PANNE !!! Opgelost !!
Hoi , Heb net benzinepomp uitgetest ! Bij het starten komt er dus wel spanning en massa op de pomp is ook ok . Pomp er uit gehaald en spanning op gezet , njet !! Toen een paar tikjes met een schroevendraaier op gegeven en wat denkt U ? Pomp begint te pompen Kan ik natuurlijk niet riskeren en wacht maar op de nieuwe , Zal jullie verder op de hoogte houden ,Pmp komt er Dinsdag aan , gr Diablo @ Eric daar er spanning op de pomp komt veronderstel ik dat DME ok is !
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
Laatst bijgewerkt door Diablo op 29 maart 2010 18:46, in totaal 1 keer bewerkt.
|
27 maart 2010 11:55 |
|
|
924
Omgeving Leuven
|
Re: Ok !! Het is gebeurd vandaag , PANNE !!!
DME relais moet je altijd reserve hebben, is ook geen grote klus om deze te vervangen he ...
_________________________________________ R, S, ST, RS, RSR
|
27 maart 2010 12:05 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Nou 924 ? Bij mij is dat niet zo simpel hoor (3.2) Ten eerste ligt die onder de stoel waar je niet zomaar ff aankan Dan heb ik ooit de stekker stuk gehad , waardoor ze nu kabel per kabel apart erin steken , Moet er eens terug een nieuwe stekker op zetten
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
|
27 maart 2010 12:14 |
|
|
924
Omgeving Leuven
|
Dan maak je het je eigen moeilijk.
|
27 maart 2010 12:34 |
|
|
dynamic
993tt, 993 cabrio
TOTMBO:964
|
Ja zeker wel! OOk tijdens het rijden kan een DME relais (gecombineerd met benzinepomp relais) soldering het begeven. Sterker nog hij kan ook nog af en toe of een beetje verbinding maken waardoor je motor gaat haperen. Ik heb het helaas bij de TC Rotterdam moeten ervaren. En ik stond helemaal slecht: vrijdag avond op de Vaanweg vlak bij een verkeerslicht waar allemaal petjes mongolen stopte. Gelukkig wel hulp en gezelschap van mede forummers
_________________________________________ http://www.dstt.fr
|
27 maart 2010 16:52 |
|
|
marino
997 GTS C2 cabrio '11 zwart
ex 964 Jubi #445 '93 viola
ex 996TT '03 zwart
ex 993 TT '98
ex 993 cabrio '94
ex 997 C2 '05vlakbij de Koekstad....
|
Is inderdaad een prima tip, heb ook al eens stil gestaan om die reden....
|
27 maart 2010 17:01 |
|
|
dynamic
993tt, 993 cabrio
|
http://forums.rennlist.com/rennforums/964-forum/506057-dme-relay.html staat ook een foto van waar die zit (bij een 993). Las ooit ergens: gefeliciteerd met je nieuwe 993 en heb je al een reserve DME relais erbij gekocht? OOk nuttig voor o.a een 3.2:
|
27 maart 2010 17:13 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Hoi Jongens , Deze middag benzinepomp aangekomen ! Meteen ophalen en monteren ! En YESSSSSS hij draait weer als een zonnetje nu maar terug Bedankt allemaal voor het meedenken !!! gr Diablo PS: heb ook maar meteen een DME-Relais besteld ! wil dit niet meer meemaken
|
29 maart 2010 18:34 |
|
|
bully
|
Geen dank
|
29 maart 2010 19:08 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
29 maart 2010 19:21 |
|
|
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Mooi zo Ennio, ben blij voor je
|
29 maart 2010 21:14 |
|
|
924
Omgeving Leuven
|
Bravo
|
29 maart 2010 21:55 |
|
|
Ernest 986
Cayman S Speedgelb
voorheen Boxster S Zenith blau voorheen 964 C4.Noord Holland
|
Diablo fijn voor je. En geniet ervan.
_________________________________________ Last Rat standing
|
29 maart 2010 21:56 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
|
29 maart 2010 22:06 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
29 maart 2010 22:19 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
|
29 maart 2010 22:25 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Zo beter duveltje klik op de oranje letters en kijk op 2 minuut 15 sec
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
29 maart 2010 22:33 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
|
29 maart 2010 22:36 |
|
|
dynamic
993tt, 993 cabrio
|
Even afgezien dat wij zelf als porschrijders ook wel eens petjes dragen (ik ook soms hahaha) gaat het om het volgende: 2:15 op de film is het moment dat ik stil stond met een defecte DME relais. Die gierende banden is zo'n vogel die bijdehand moest doen. En dat ongeveer 100 keer in het uur dat je daar staat met je Tujbooo.
|
29 maart 2010 22:40 |
|
|