_________________________________________ rouge et noir
06 dec 2009 14:52
smoontje
Re: PF Disco Night 2010
Kan het niet laten
08 dec 2009 0:22
Nine-eleven
981 Boxster GTS
Ik had deze volgens mij nog niet voorbij zien komen . . . . . .
Enne waar blijven de ballads, ter bevordering van het sexuele buikgeschuifel . . . . . . . . . OK OK een paar dan:
_________________________________________ Trained byGP E L I T E
09 dec 2009 20:37
Fringe
US 993 C2 '96 Handbak
Den Haag
Shiiiit ik heb dit draadje helemaal gemist!
Wat zou de reden zijn dat mijn goede vrienden Paul, Annelies, Agima + vrouw mij hier niet op gewezen hebben.....? Terwijl mijn vriendin en ik zo van feesten en dansen houden...... Schamen ze zich voor mijn danskwaliteiten?
Mogen wij op de reservelijst?
Please....
Thimmo + vriendin
_________________________________________ It's not how to survive the storm, it's how you dance in the rain. 'Later' is allang begonnen...
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924
Veenendaal
Zo, nu hier maar eens nieuw leven in blazen. Moet nu serieus op zoek gaan naar mijn............................haha, vertel ik lekker toch niet..................Nee, ook niet aan die nieuwsgierige dames
Laat het nu maar snel April worden
_________________________________________ Link webalbums: http://picasaweb.google.com/Berboven Mijn oude picasa album heet Berboxster ipv Berboven
09 jan 2010 19:26
chelsea
ex: 3.2 Targa
ex 964 c2 coupe
ex 993 Targa
BMW 02 1975
Moeten we echt verkleed We hebben hier in het Brabantse al carnaval..
En als ik de muziek voorbij zie komen zijn er veel kledingstijlen mogelijk ( nu hebben ze gelukkig altijd de jeans met t-shirt aan gehad)
_________________________________________ Nie janken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum