Auteur |
Bericht |
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Re: Klokkies - Over naar deel 4
@Maarten: tnx voor de waarschuwing @Amandus: Doet mij eerder denken aan een nummer van Bush...
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
29 maart 2010 22:31 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Vietnam chopper watch. Best cool. Maar ik heb nog wat ander inkomend spul...
_________________________________________ oud is beter
|
30 maart 2010 0:35 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Ben weer benieuwd
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
30 maart 2010 7:44 |
|
|
diggler_911
ex 997 4S,
ex 993 Targa,
ex 964 TargaAmstelveen
|
_________________________________________ whatever you do, don't congratulate or berate yourself too much, your choices are half chance, so are everybody else's
|
30 maart 2010 16:16 |
|
|
donkey
964 C4 1990utrecht
|
eindelijk de hand weten te leggen op: Donkervoort Limited Edition wristwatch Dit horloge is speciaal gemaakt voor de 25ste verjaardag van het Hollandse merk Donkervoort. Er worden slechts 250 units gemaakt en bij aankoop krijg je een certificaat met handtekening van Mr. Donkervoort himself. Wat vinden jullie ervan?
_________________________________________ Make the most of now!
|
30 maart 2010 16:30 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Mooie klok !!! (Plus dat ik de Donkervoorts gewoon enorm stoer vind!)
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
30 maart 2010 16:31 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Leuke aanwinsten heren
|
30 maart 2010 16:53 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
30 maart 2010 16:56 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Leuke aanwinsten.
De Motochron is een leuk hebbedingetje. De Donkervoort is inderdaad een zeer stoere bak en dat horloge past er mooi bij. Strak en zie ik het nou goed dat de datum bovenin zit. Leuk, meestal zit die aan de rechterkant. Wat voor uurwerk zit erin?
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
31 maart 2010 6:43 |
|
|
Erick
|
|
01 apr 2010 16:09 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Veel plezier ermee en geniet er vooral snel van.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
01 apr 2010 16:12 |
|
|
Erick
|
|
01 apr 2010 16:23 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Mooi seamaster, m'n projectleider heeft deze in de GMT-uitvoering. Zelf heb ik een mooie speedmaster uit m'n geboortejaar op het oog.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
01 apr 2010 16:37 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Aangezien hier iedereen het over een Nato-band heeft, ben ik hier in Davos ook maar eens bij een juwelier naar binnen gegaan en -aangezien ik wel een nieuw bandje aan m'n Fortis Flieger Professional kon gebruiken- ik heb gevraagd of hij ook Nato-banden had. In eerste instantie wist hij niet zo goed wat ik bedoelde, maar toen ik het hem omschreef, wist hij te melden dat hij er wel een paar had liggen... Het bleken er een stuk of 20 verschillende te zijn, maar degene die er voor mij het meest -en direct- uitsprong was er eentje van zwart kalfsleer met witte stiknaad en titanium nietjes en sluiting... Die heb ik er maar meteen aan laten zetten en tjongejonge wat ziet dat er fantastisch uit! Niet mijn horloge, maar dit is wel het bandje en het horloge lijkt er ook wel een beetje op: volgens mij zit het bandje op dit horloge alleen verkeerd omHetzelfde bandje is overigens ook te koop met rvs-nietjes en gesp, die had hij ook. De uitvoering die ik gekocht heb -met titanium nietjes en gesp- is inmiddels niet meer leverbaar. De RVS-gesp is minder verfijnd, maar ook uitgevoerd in RVS ziet dit bandje er super uit...
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
Laatst bijgewerkt door Black Betty op 01 apr 2010 17:19, in totaal 1 keer bewerkt.
|
01 apr 2010 17:11 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Kende deze uitvoering nog niet, maar dát is, i.t.t. de nylon exemplaren, wél een leuke "Nato" vind ik. Ook een leuke prijs?
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
01 apr 2010 17:15 |
|
|
Black Betty
|
Met titanium sluiting en nietjes CHF 140,00 en met RVS CHF 100,00
Het bandje is van het merk Di-Modell en is ook wel op het internet te vinden. Volgens mij alleen in de RVS-uitvoering...
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
01 apr 2010 17:21 |
|
|
amandus
Timeless
|
Speedy , gaat bijna de eerste keer worden dat ik bijna iets mooi ga vinden van jou......
_________________________________________ Timeless objects
|
01 apr 2010 17:33 |
|
|
Black Betty
|
Bijna, bijna....
|
01 apr 2010 18:02 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
als purist zeg ik njet.
_________________________________________ oud is beter
|
01 apr 2010 18:19 |
|
|
amandus
Timeless
|
Da
_________________________________________ Timeless objects
|
01 apr 2010 20:01 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
Marc het is geen 1 april meer.. Speedy, goed om te zien dat je snel bij leer t Erick is een super klok, ga je veel lol van hebben! iemdand de yachtclub van IWC al live gezien ?
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
02 apr 2010 9:31 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
|
02 apr 2010 10:33 |
|
|
donkey
964 C4 1990utrecht
|
een Dubois Depraz met ETS werk.
_________________________________________ Make the most of now!
|
02 apr 2010 11:04 |
|
|
ASW
718 Spyder
|
Mooi Erick! GMTII nog overwogen?
_________________________________________ Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!
|
02 apr 2010 21:00 |
|
|
turbocruiser
964 C2 1992Amstelveen
|
@Erick; Mooie Seamaster, proficicat! @ASW; GMT is wel andere (prijs-) klasse.
_________________________________________ "Il mattino ha l' oro in bocca"
|
02 apr 2010 21:17 |
|
|