Auteur |
Bericht |
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
 Re: originele fuchs...
Niet oordelen voordat je weet waar je over praat...  Prijzen vallen dus wel mee.
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
01 sep 2009 14:38 |
|
 |
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
Mee eens. Maar het gros (  ) kijkt alleen naar de prijs, wil niet verder lezen en/of die info zegt helemaal niets.
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
|
01 sep 2009 21:32 |
|
 |
Nicolò
3.2 Carrera '87er J-serie
|
Met de as van de balanceermachine kun je meteen de dop uit de velg tikken.
_________________________________________ Gewoon 6J Fuchsen vóór, en niet gepolijst!
|
01 sep 2009 21:42 |
|
 |
DaanS
|
Eerste post hier op het forum, wil meteen even duidelijk maken dat dat een disclaimer is dat verplicht is een bepaalde landen(sommige staten in de VS) omdat het aftermarketspul is. Dus niet alleen voor rallycrossen Zodra de productie op gang is gekomen kan je ook alle Zuffenhaus velgen in Europa bestellen op hun Europese afdeling zuffenhaus.eu... gr Daan
_________________________________________ "Perfectie is iets om naar te streven, niet te bereiken"
Zundapp GTS50 '79 - Bijna rijdend! www.twinsparkracing.com www.zuffenhaus.eu www.twinsparkblog.com
|
02 sep 2009 10:35 |
|
 |
axe
|
beste mensen, eff topic nieuw leven in blazen....
Als men de fuchs wil opfrissen... spuiten en polieren... Kan je die dan uit elkaar halen? hart ==> rand? voor eventueel te poederlakken?
|
30 maart 2010 17:52 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
Nee Originele Fuchs moet je (laten) polijsten en eloxeren/anodiseren Harten en binnenzijde worden MI gewoon gespoten 
|
30 maart 2010 18:54 |
|
 |
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Vandaar ook 
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
30 maart 2010 19:59 |
|
 |
GhostRider
ex. '77 911S US Targa
_ex. '07 Cayenne 957_
ex. ’07 997.1 C2S X51
____'96 993 C4S____
_’12 991.1 C2S X51_
_’10 LP560-4 Spyder_Nederland
|
Dan worden ze zo (zie mijn topicje), ze zijn net terug....  Check de nummers en logo's achter, en de gaatjes in de daafdop. http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=33&t=14756&start=150
_________________________________________ IF IT ROLLS, THEN RACE IT!
|
30 maart 2010 20:16 |
|
 |
Hessel
911 2.2 T 1971
|
Kijk even op http://www.felgen-service.de/ Is een authoriteit op het restaureren van fuchs velgen. (ook waar Ghostrider naar refereerde) Belangrijk is dat zei de velgen ook weer opnieuw anodiseren. wordt niet heel vaak gedaan en is het behoud van je velgen.
_________________________________________ 2.2 T coupe 1971 Original "Burgundy"
|
31 maart 2010 18:34 |
|
 |
lindemans
911 3.2 Cabrio 1989Omgeving Haarlem
|
Zoals al aangegeven zijn de randen geanodiseerd; dit is een chemisch proces. Kun je laten herstellen in originele staat.
Vaak worden lelijke velgen opgeknapt door ze te polijsten; ik vind dat persoonlijk niet mooi; te bling bling. Ik zou die randen dan nog liever laten spuiten in zilvergrijs met een tikje okergeel of bruin er in om de originele kleur te benaderen. Hart inderdaad zwart, volgens mij halfglans.
Het valt me op dat er vaker 16" Fuchs setjes op marktplaats staan tegenwoordig. 6j voor en 8J achter vind ik t mooist staan onder een 3.2. Overigens staat de veel makkelijker te vinden 7J op de achteras ook prima. Met een 12mm spacertje er tussen staat hij net zo breed als de 8J. Dus als je een goede 3.2 vind met foute wielen, centen reserveren en op het juiste moment Fuchsen scoren ...
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
|
01 apr 2010 11:49 |
|
 |
axe
|
bedankt voor de tips!
Over anodiseren vind je wel niet zoveel op het net... ik woon in België en dat adresje in Duitsland is wel beetje ver voor mij. Zijn er nog andere adresjes?
|
01 apr 2010 20:10 |
|
 |
Marc
ex-911 3.2 Carrera coupé 1986Oosterhout nb
|
In het begin was ik erg gericht op 16" Fuchsen... Zelfs dat ik het jammer vond dat de mijne maar 15" heeft. Inmiddels ben ik 180 graden gedraaid. 15" oogt erg vet! (heb voor 7J en achter 8J) Daarnaast komen de 15" origineel redelijk vaak op MP langs. HIER bijvoorbeeld
_________________________________________ Ook al heb ik geen Porsche meer. Toch verander ik mijn avatar voorlopig niet!
|
01 apr 2010 20:20 |
|
|