Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 8:59

Antwoord op onderwerp  [ 40 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Kevin .. 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Omg. Amsterdam
Bericht Re: Kevin ..
Wat een geneuzel over wat beter is... een 964 OF een boxster :shock:
Ik ben een blij man en heb beide inbezit.... en vind ze allebei :thumleft: rijden! Er zitten verschillen in qua rijden en luxe maar dat is logische.

En boxster mag niet ondergewaardeerd worden want het is net zo'n fijne auto als ieder andere Porsche! :wink: :thumleft:

29 maart 2010 17:55
Profiel
Moderator
PF #57
cCgerSs schreef:
horn schreef:
Persoonlijk vind ik het vergelijk 70K - 100K en de conclusie dat de duurdere dus beter zou zijn bullshit. Of bestel je ook standaard de duurste wijn van de kaart?

Waarom is dit bullshit? Zeker bij een auto van hetzelfde merk is prijsverschil, kwaliteit verschil, optie verschil en motorverschil..
Duurder leer enz..

tuurlijk joh :bang:

29 maart 2010 23:44
Profiel
964 C2
Duurder leer, zeer interressant als het gaat om opties op je auto. Vooral ook al die extra knopjes. Maakt het een fantastische auto die veel beter is en zijn geld dubbel en dwars waard is :scratch:

Jammer dat DS niet in dit draadje zit, was een aangename discussie geworden.
Je merkt het wel, ben het niet zo eens met je gedachtengang, maar desalniettemin, geniet van dit boeiende forum :!:

30 maart 2010 0:02
Profiel
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
In the end, you always get what you pay for.

30 maart 2010 0:11
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Monkeys ...

30 maart 2010 7:57
Profiel WWW Facebook 
964 C2
Kan je ook al apenlederstoelen krijgen dan?

31 maart 2010 6:35
Profiel
PorscheForum Rakker
Olaf schreef:
In jouw optiek is 'n Porsche met meer opties beter dan 'n Porsche met minder opties :scratch:

Uit die conclusie kan ik dan ook op maken dat 'n vroege 996 minder goed is - en slechter rijdt dan 'n late 993 :?:
.. kan ik je toch (bijna) gelijk geven :mrgreen:

Iedereen weet dat een Boxster gewoon op een goedkopere manier is gemaakt met goedkopere materialen.. vooral de 986.. Volgens mij is de Boxster zelfs in een voormalig Skoda fabriek gemaakt :P

31 maart 2010 12:08
Profiel
PorscheForum Rakker
Ik kom net nieuw binnen hier en maak nu al vrienden :P

31 maart 2010 12:15
Profiel
PorscheForum Junkie
Cayman S Speedgelb voorheen Boxster S Zenith blau voorheen 964 C4.
Noord Holland
Kevin schreef:
Citaat:
Iedereen weet dat een Boxster gewoon op een goedkopere manier is gemaakt met goedkopere materialen.. vooral de 986.. Volgens mij is de Boxster zelfs in een voormalig Skoda fabriek gemaakt

Voor wat betreft het eerste deel van je zin moet ik je gelijk geven. Dat van die skoda fabriek weet ik niet en gezien de huidige kwaliteit van skoda zie ik ook het probleem niet. Als oud 964C4 rijder en nu Boxster S rijder kan ik wel stellen dat de afwerking van de 964 beter is/was dan die van de boxster. Er zitten in een boxster wel wat meer rammeltjes dan in een 964 in goede staat. Maar het rijgedrag van de boxster(S) is vele malen beter dan dat van de 964. En ik blijf de 964 een hele mooie auto vinden. Ik wil toch niet meer terug. De Boxster geeft zo veel meer rijplezier, dan mag hij best wel iets meer uit elkaar vallen.

31 maart 2010 12:42
Profiel
Neem een 911 2.7! Die heeft een topwegligging en hij valt uit elkaar!

31 maart 2010 12:51
Profiel
PorscheForum Junkie
Noord Holland
Gaan we 24 april wel verhelpen OK. :mrgreen:

31 maart 2010 13:02
Profiel
cCgerSs schreef:
Ik kom net nieuw binnen hier en maak nu al vrienden :P

:mrgreen: :thumleft:

31 maart 2010 13:02
Profiel
PorscheForum Rakker
soepkip 986 schreef:
Kevin schreef:
Citaat:
Iedereen weet dat een Boxster gewoon op een goedkopere manier is gemaakt met goedkopere materialen.. vooral de 986.. Volgens mij is de Boxster zelfs in een voormalig Skoda fabriek gemaakt

Voor wat betreft het eerste deel van je zin moet ik je gelijk geven. Dat van die skoda fabriek weet ik niet en gezien de huidige kwaliteit van skoda zie ik ook het probleem niet. Als oud 964C4 rijder en nu Boxster S rijder kan ik wel stellen dat de afwerking van de 964 beter is/was dan die van de boxster. Er zitten in een boxster wel wat meer rammeltjes dan in een 964 in goede staat. Maar het rijgedrag van de boxster(S) is vele malen beter dan dat van de 964. En ik blijf de 964 een hele mooie auto vinden. Ik wil toch niet meer terug. De Boxster geeft zo veel meer rijplezier, dan mag hij best wel iets meer uit elkaar vallen.

Van die Skoda fabriek is echt waar.. maar het is maar een geintje hoor niet dat ik er wat mee bedoel. :P
Maar ik zeg je eerlijk.. Mijn 964 rijd beter dan een boxster, kwa confertabelheid dan misschien niet kwa wegligging.. Er zit ook een nieuwe koppeling in, misschien dus zwaar schakelen of koppelen doet hij ook totaal niet.. De goede banden zitten erop met N codering van Bridgestone... Weet niet hoe het komt dan.. Als meerdere mensen zeggen dat de Boxster lekkerder rijd dan hebben hun misschien geen TOP 964 gehad?? :shock: het zal allemaal wel.. boxster blijft een Porsche en blijft een mooi model.. :thumleft:

31 maart 2010 13:42
Profiel
PorscheForum Junkie
Noord Holland
De 1e Audi TT werd ook in Hongarije gemaakt. Heerlijke auto met 225 pk en quattro. Geniet van je 964 en dat doe je. Ik had ook een hele fijne 964C4. Ook mee op wintersport geweest en super degelijk. Om zakelijke redenen jonger gaan rijden. En geen spijt van. straks weer even terugschakelen in de Zeeburgertunnel.

31 maart 2010 15:34
Profiel
PorscheForum Rakker
911 SC '82
Amsterdam
Zelfs de Bentley Continental wordt gedeeltelijk in een oude Skoda fabriek gemaakt als ik me niet vergis.

cCgerSs schreef:
het zal allemaal wel.. boxster blijft een Porsche en blijft een mooi model.. :thumleft:

:thumleft:

Volgens mij is het zo dat de Boxster en Cayman om marketingtechnische redenen met minder vermogen dan de 911 geleverd worden. Dat heb ik van Jeremy Clarckson en die is natuurlijk nooit zo positief over Porsche dus of dat waar is? Maar als de Cayman net zo veel vermogen zou hebben als een 911 zou hij zeker er rondjes om draaien.
Nadeel: ik pas niet (zo goed) in de middenmotor P's...

O ja, en welkom hier.

01 apr 2010 13:16
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 40 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2