Auteur |
Bericht |
Wimpie77
|
Re: Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes
Gister werd mijn P gewassen op mijn werk door een bedrijf wat op locatie wast. Kreeg hij een boete van 300 euro vanwege het wassen op de openbare weg...
_________________________________________ * * *
|
27 maart 2010 22:51 |
|
|
marino
997 GTS C2 cabrio '11 zwart
ex 964 Jubi #445 '93 viola
ex 996TT '03 zwart
ex 993 TT '98
ex 993 cabrio '94
ex 997 C2 '05vlakbij de Koekstad....
|
Lekker dan Zeker millieu vervuiling of zo
|
27 maart 2010 22:56 |
|
|
Wimpie77
|
Hij doet het al 3 jaar en nog nooit wat van gehoord... Maar volgens mij mag je inderdaad je auto niet meer op straat wassen.
_________________________________________ * * *
|
27 maart 2010 22:58 |
|
|
piwis
|
Misschien valt het onder de categorie "Wildplassen"
_________________________________________ "Das Leben ist eine Krankheit, die ganze Welt ein Lazarett, und mein Porsche ist mein Artzt"
|
27 maart 2010 23:42 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
27 maart 2010 23:56 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Ach, Sigi, die millieubelastende stoffen op een auto komen ook weer uit het millieu, op die 20 cc zeep na dan. Is dus een beetje lood om oud ijzer.
Goeienavond allemaal....
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
28 maart 2010 0:23 |
|
|
esgigt
|
.... dat is dus het eerste wat ik ga doen als'tie terug is van de garage: Met een emmertje voor de deur wassen! ik ben dan dus ook een miljeucrimineel
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
28 maart 2010 0:31 |
|
|
cabrio wim
|
Moguhh allen, zal nog geen ontbijt maken, anders droogt het maar uit. Wel koffie apparaat van J-M aangezet, dus die smaakt alvast.
|
28 maart 2010 7:29 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
goeie smorgens maukers zeker vroeg voor de zondag maar ja de F1 he zo net de start gezien. nu eerst het ontbijt maar maken gowiw zondag gewenst en voor de assen gangers, tot straks
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
28 maart 2010 8:07 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Goeiemorgen, lekker onbijtje. Het weer is hier tot nu toe prachtig. Ik dacht dat het zou gaan regenen. Autowassen op mijn eigen oprit is voor mij een vorm van ontspanning. Je maakt op die manier ook nog eens een praatje met je buurman. De eerste gemeenteambtenaar die daar over komt zeuren zal ik de haren wassen met de inhoud van het emmertje Geniet van het mooie weer.
|
28 maart 2010 8:39 |
|
|
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Goedemorgen, ben van prachtige F1 aan het genieten, maar zal toch ff een bakkie doen! Eentje voor de zondag uiteraard Fijne dag
|
28 maart 2010 9:07 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Morgen allemaal ..... fijne zondag allemaal!
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
28 maart 2010 9:35 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Morruguh Maukers, Origineel ontbijt van onze Paashaas met muziek van Smoontje op de achtergrond uit het Disco onderwerp. Ik geloof dat ik eerst de handleiding moet bestuderen van die Espresso machine. Today it is Pday.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
28 maart 2010 11:02 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Moge allen, Zo, straks een even lekker voor de deur de auto wassen Is tegenwoordig echt een 'midlife crisis' ding... En een goed gevoel dat dat geeft. Net zoiets als voor je 16e op een brommer rijden Enjoy
_________________________________________ rouge et noir
|
28 maart 2010 11:30 |
|
|
-bassie-
924 80 wit EX. 924 80 roodAmersfoort
|
goede morgen allemaal. jah ga ik ook maar is doen de 924 eens lekker wassen deze week er 500km mee gereden
_________________________________________ Www.924forum.nl Het 924 forum van nederland
|
28 maart 2010 11:36 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Sloopliedje
een kussen twee kussen slaap maar lekker lang een kussen voor je hoofd en twee kussen op je wang
een kussen twee kussen slaap maar lekker zacht een kussen voor je hoofd en twee kussen voor de nacht
truste allen!
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
28 maart 2010 23:21 |
|
|
Ber
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924Veenendaal
|
Goedemorgen allemaal, Mijn beurt om het ontbijtje voor jullie te maken. Fijne dag.
_________________________________________ Link webalbums: http://picasaweb.google.com/Berboven Mijn oude picasa album heet Berboxster ipv Berboven
|
29 maart 2010 5:54 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
goeie smorgens maukers lekker Ber kan ik zo aanschuiven werkse
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
29 maart 2010 6:07 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Moghu, het gaat weer een lange dag worden vandaag voor mij. Dus wellicht tot morgen. Werk ze!! ..en een potje thee
|
29 maart 2010 6:33 |
|
|
cabrio wim
|
Moguhh allen, lekker aanschuiven voor ontbijt. Straks op controle naar de tandarts, en dan weer wat hobbyen.
|
29 maart 2010 7:40 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Verse Melk uit 'n pak ... hopelijk is niemand anders vergeten dat'ie vandaag 'n uurtje eerder op moe(s)t MoGgUh
|
29 maart 2010 7:46 |
|
|
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Goedemorgen, gisteren een toertje gaan doen met de bazin, na 10 km stuur uit handen gegeven, en bij thuiskomst weer teruggekregen, om de P in de garage te zetten Ben blij dat ze het leuk vind Fijne dag
|
29 maart 2010 8:00 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Morruguh Maukers, Lekker ontbijtje en dito koffie. Vandaag naar Keulen en lunchen bij Meilenwerk in Dusseldorf. Werkse, Maukse en geniet van weer een mooie Lente dag.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
29 maart 2010 8:03 |
|
|
esgigt
|
Goedemorgen allemaal!
Werk ze en Mauk ze!
Edwin, goede reis naar Keulen! Ga je met de Porsche?
|
29 maart 2010 9:56 |
|
|
Corine
2006 Boxster S 3.4
|
Goeie morgen (bijna middag) !
Nog 10 dagen werken.....
_________________________________________ With love and patience, nothing is impossible
|
29 maart 2010 11:05 |
|
|