Auteur |
Bericht |
Cloaca
Porsche diversenOverijssel
|
1 april, iemand nog leuke verhalen?
Elk jaar weer een leuk terugkomend fenomeen.... Geheid dat er weer verscheidene 1 april grappen gemaakt zullen worden..... zo niet in je naaste omgeving, dan wel in de media.....
Wie wil zijn verhaal hier delen..??
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
|
01 apr 2010 11:01 |
|
|
Wimpie77
|
Re: 1 april, iemand nog leuke verhalen?
Ik ben 10 kilo afgevallen!
_________________________________________ * * *
|
01 apr 2010 11:59 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
Ik ben morgen nog lang niet jarig.
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
Laatst bijgewerkt door André op 01 apr 2010 12:10, in totaal 1 keer bewerkt.
|
01 apr 2010 12:00 |
|
|
Michiel***
996 Carrera 4 CabrioDen Haag
|
Heb m'n beste maatje een brief gestuurd (gedateerd 'april 2010') namens de gemeente (met vervalst logo) dat de trambaan van twee straten verderop tijdelijk wordt omgelegd naar een route voor z'n huis langs, en dat in verband daarmee ook alle parkeerplaatsen voorlopig vervallen. Dat er getracht wordt om de werkzaamheden binnen 7 maanden af te ronden, maar dat er een uitloop mogelijk is naar april 2011. Heeft nl. 2 auto's voor de deur staan, waarvan 1 met kinderzitje voor baby en een hoop gedoe met in- en uitladen enz, plus een ongelofelijke hekel aan rondrijden om 'n plekkie te vinden en dan 'n eind naar huis moeten lopen... Zal vanavond wel met stoom uit z'n oren aan de telefoon hangen: "...wat mij nou GVD weer gebeurt..."
Laatst bijgewerkt door Michiel*** op 01 apr 2010 12:12, in totaal 1 keer bewerkt.
|
01 apr 2010 12:02 |
|
|
Cloaca
|
Ha, ha, ha.... goeie.....
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
|
01 apr 2010 12:04 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
01 apr 2010 12:14 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
het beste wat ze in jaren zouden hebben gedaan
|
01 apr 2010 12:32 |
|
|
Cloaca
|
Ik begreep dat Porsche een watergekoelde scooter op de markt wil brengen.....
|
01 apr 2010 12:57 |
|
|
Wimpie77
|
Porsche brengt een niet gevoelige IMS Lager 996 3.4 op de markt!
|
01 apr 2010 13:00 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Makaay's contract wordt verlengt bij de 010-ers...
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
01 apr 2010 13:15 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
dat is geen 1 april grap ,maar een sprookje
|
01 apr 2010 13:16 |
|
|
PaulusdB
964 Carrera 4 Coupé, zwart, '92Grootenbosch
|
Hoofdkantoor UWV in Amsterdam voert tweede kwartaal 2010 een pilot uit met betaald parkeren voor het eigen personeel in de eigen parkeergarage. Gematigd tarief € 3 voor een 'grote auto', € 2 voor een 'kleine auto' per dag. Wordt automatisch op het salaris ingehouden...
|
01 apr 2010 13:20 |
|
|
Hans Luna
Ex: Boxster 986 3.2SDEN HAAG
|
de verkoop van de Boxster van MUD is niet doorgegaan...
_________________________________________ A part of beauty comes from the inside, the rest is up to you...!
Privilege Beauty & more...
|
01 apr 2010 13:37 |
|
|
amandus
Timeless
|
na 25 jaar oefenen heb ik eindelijk het goede formaat
_________________________________________ Timeless objects
|
01 apr 2010 13:45 |
|
|
Wimpie77
|
Beetje flauw... Vandaag op werk een lege doos van de banketbakkerij neergezet met daarin een briefje: "1 april dikke!!! Woehaaa!!!!"
Was vooral hilarisch toen een wat forse nieuwe klant de doos open deed...
|
01 apr 2010 17:28 |
|
|
flitser01
911 SC 3.0 bj 1983zandhoven ( belgie)
|
schat ze hebben mijn P gestolen , gaan we vandaag nog een nieuwe bestellen
_________________________________________ Engine in the back , water to the river
|
01 apr 2010 19:39 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
Vroeger nog wel eens een collega het telefoonnummer van het dierenpark amersfoort gegeven en erbij gezegd dat hij Dhr. Beer moest terug bellen. Werd vandaag nog wel door een klant te grazen genomen . Er was iets niet goed gegaan met de installatie van apparatuur. Was best wel hoog opgelopen. Terecht overigens, maar uiteindelijk is alles opgelost. Vandaag ter controle even op bezoek geweest of alles nog naar wens functioneerde. Kom ik daar binnen en krijg gelijk de wind van voren dat ze alweer de hele dag op een monteur zitten te wachten omdat er weer storingen zijn. Ik grijp dus gelijk naar m'n telefoon om onze Technische dienst te bellen.... Geintjuh 1 april
|
01 apr 2010 20:23 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
01 apr 2010 20:27 |
|
|
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18Dirksland
|
Vorig jaar hadden een Italiaanse en Portugese studiegenoot van me een "bedrijfje" opgezet dat fruit-pakketten zou gaan bezorgen. Had een klasgenote een bestelling van een euro of 40 doorgegeven voor de heer B. Aviaan op het adres van Blijdorp. Die gasten vertelden iedereen die het horen wilde dat ze een behoorlijke order hadden binnengehaald en waren superenthousiast tot het moment waarop ze 's morgens vroeg voor de dierentuin stonden met een paar grote zakken vol fruit.
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
|
01 apr 2010 21:00 |
|
|
PieterPorsche
Porsche Boxster 986 '99 zwart, zwartZwolle
|
vanochtend kreeg ik een mail van een klant dat ze nu ook in de luchtvaart actief waren met http://www.pon-air.com/ Ik nam het wel serieus tot dat ik door kreeg wat de prijzen waren van de tickets.
|
01 apr 2010 21:11 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Laatste nieuws uit Engeland !!! Vanaf vandaag 01/04/2010 moeten alle auto's die eindigen (nummerplaat) met even getallen "rechts" rijden ! En vanaf morgen ook die eindigen met oneven getallen !!
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
|
01 apr 2010 23:02 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Hoorde ik van mijn zoon die stage loopt bij Peugeot Nefkens Het liep al niet echt lekker op die 1 april in de ochtend (zacht uitgedrukt) Monteur was onderweg met een nieuwe Peugeot en had al eens wat schadetjes gehad en melde dat hij in een kettingbotsing terecht was gekomen De "baas" was niet blij met deze melding (lees een kleine ontploffing) en iedereen nam aan dat dit ook zo was Totdat hij binnenkwam, 1 april Kan je vertellen dat die baas de mop niet kon waarderen
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
02 apr 2010 12:58 |
|
|
suikerbroer
|
Een aantal weken geleden in de nieuwsbrief van de school van mijn jongste een mededeling dat het gebruik van toilet papier de spuigaten uit liep en dat hun jaar quotum bijna was opgebruikt. Het vriendelijk verzoek om per 1ste van iedere maand tot eind schooljaar ieder kind een rol toilet papier mee te geven om zo door te kunnen gaan tot het eind van het schooljaar. Gisteren kids naar school met een rol... was dus 1 april grap. Ik vind hem fantastisch, volgens mij zijn alle ouders erin gestonken.
_________________________________________ Driving my sixpack.... Whoepie!!! http://picasaweb.google.com/suikerbroer ... MyBoxster#
|
02 apr 2010 14:26 |
|
|