Auteur |
Bericht |
cabrio wim
|
Re: Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes
is er geen borrel geweest deze middag, stond hier helemaal alleen, heb dan mijn geld maar uitgeven op een andere manier, en deze middag een VW Karmann Ghia cabrio gekocht uit '67. Gaan we morgen ophalen, en heb ik weer wat te knutselen.
|
02 apr 2010 19:47 |
|
|
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Wim, kom wel eens kijken volgende week, wat geven ze pokkeweer af voor zondag
|
02 apr 2010 19:50 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Als je P niet lekt, heb je toch nergens last van.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
02 apr 2010 20:15 |
|
|
cabrio wim
|
De mijne is waterdicht hoor, weet hoe het met die van jou is.
|
02 apr 2010 20:29 |
|
|
JMS
|
Ik vrees dat ze lekt, maar open rijden is veel leuker, dat is wat ik bedoel!
|
02 apr 2010 20:29 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Goh, dat ik dat nou niet begreep, het is toch wat. Regenjas aan en niet zeuren....ben blij dat ik rij of zoiets.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
02 apr 2010 20:44 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
mogge, middag, avond... heb hier weer een hoop gemist. Doe 's nachts amper een oog dicht. dus de dag verloopt ook iets anders dan gewoonlijk. Overigens valt het me wel op dat niemand een leuke rap gemaakt heeft n.a.v. die schouder.... Een beetje scherts moet toch ook kunnen (Sigi deed een goede poging ) daarom zelf maar: (als in "wat ben je lekker bezig Freek" gamma reclame) Wat ben je lekker bezig Ed...Ja, ik ga scoren.. de ballen om je oren. Wat ben je lekker bezig Ed.Die bal krijgt van mij een hakkie... uuhhh... ohh... krakkie Je was zo lekker bezig Ed.kan me niet boeien, hoor de ambulance al loeien.. Je bent zo lekker bezig Ed.mens je mot niet zeiken en de andere kant uit kijken. Dat zou fijn zijn want ik krepeer van de pijn. Je bent weer lekker bezig Ed. 3x (fade out)
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
03 apr 2010 0:12 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
|
03 apr 2010 6:46 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
@Edwin, niemand durft er nou eenmaal over te beginnen dat je dit bord genegeerd hebt
|
03 apr 2010 6:52 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Goeiemorgen, Een paasontbijtje, lekker. Ik zit erover te denken om me op het laatste moment op te geven voor de lentemeeting. Ik zoek nog een manier om mijn vrouw te overtuigen dat het voor mijn geestelijk welzijn dringend noodzakelijk is dat ik drie weekenden achter elkaar meetings/evenementen bezoek. Iemand nog suggesties? Fijne dag nog verder.
|
03 apr 2010 6:57 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Is er niet iets leuks waar zij 2de paasdag heen wil...blijf jij dan thuis met de kids
|
03 apr 2010 6:59 |
|
|
Ewout
|
Zojuist voorgesteld ; "Hee lieverd zullen we tweede paasdag met de kinderen gezellig naar je ouders gaan?". TOTMBO verbaasd: "Ja leuk idee, had jij daar zin in dan?". "Tuurlijk". Mijn schoonouders wonen in Leusden-Zuid, en laat daar nu net op tweede paasdag bij Pon iets te doen zijn...
|
03 apr 2010 7:17 |
|
|
cabrio wim
|
Moguhh allen, auto's, vrouwen en kinderen, zal altijd wel een punt van discussie geven. Maar doe dan wat Sigrid zegt, en geef ze dan nog 25 euro mee, is ze ook weer blij.
|
03 apr 2010 7:18 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Morruguh Maukers, Jij bent zo lekker bezig Sigi. Straks met de P naar Ridderkerk voor een Coffee & Cars meeting. Morgen naar de Leander meeting. Het wordt een 3 dubbele P meeting. Geniet allemaal van de mooie dagen.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
03 apr 2010 8:53 |
|
|
Sander911
ex 993, ex 996tt, ex Boxster S, ex 991S, nu een 991 Targa 4GTSWest Maas en Waal
|
+1 wordt weer airmiles bijsparen dit weekend
_________________________________________ "It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
|
03 apr 2010 8:58 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Antwoord : wat leuk schat, dat je dat vraagt ....maar ik vind het héél leuk om met z'n allen naar de Ikea te gaan .......
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
03 apr 2010 9:18 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Goedemorgen allen... gelukkig stond onze BOA Sigrid weer in de berm om mijn overtreding vast te leggen...
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
03 apr 2010 9:36 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
moge all, Zo, alweer zwemlesje achter de rug, even een croissantje van het ontbijt meegepakt en nu aan het kijken hoe hard de mannen in mijn tuin werken Enjoy
_________________________________________ rouge et noir
|
03 apr 2010 11:06 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Heb net 2 uur atletiek achter de rug, dus dit keer was het een ander....maar ja, wie de snelheid bepaalt weet dat hij een keer betaalt. Een woppertje dan maar weer.
|
03 apr 2010 11:39 |
|
|
Ewout
|
Betekent Paasklaar dat je flink in de tuin hebt staan zwoegen, of dat je alvast de paaseieren voor morgen hebt verstopt?
|
03 apr 2010 13:40 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Ik denk dat tie de eieren alvast voor morgen verstopt heeft voor zijn dochter.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
03 apr 2010 16:45 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
Vandaag lekker aan het sleutelen geweest aan de P. We kunnen weer remmen en toeteren
|
03 apr 2010 17:22 |
|
|
JMS
|
Goedeavond, vanmorgen geen tijd gehad om koffie te zetten, dus nu maar een biertje Gezondheid
|
03 apr 2010 19:15 |
|
|
Marianne
Boxster S 3.2Leiderdorp
|
Goeienavond.....Lekker, ga zo naar een feestje...... maar alvast een "indrinkertje" kan nooit kwaad! Cheers!
|
03 apr 2010 19:45 |
|
|
Ber
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924Veenendaal
|
Johooooooo, tijd voor sterk spul. Gooi maar vol zal ik zeggen
_________________________________________ Link webalbums: http://picasaweb.google.com/Berboven Mijn oude picasa album heet Berboxster ipv Berboven
|
03 apr 2010 20:05 |
|
|