Aanpassen en opknappen VS 993
Voordat ik begin zal ik even een korte introductie geven. Een jaar geleden ben ik uit de VS teruggekomen en heb een amerikaans model 993 carrera mee terug genomen naar Nederland. Ondertussen is ie uiteraard gekeurd en rijd ie hier in NL rond! Ik ben niet erg fan van de stootblokken op de voor en achterzijde van de bumpers en ben inmiddels opzoek naar EU bumpers. Mijn eerste vraag is eigenlijk of iemand hier misschien een andere oplossing voor heeft in plaats van het kopen van nieuwe bumpers? Daarbij nog een vraag, klopt het dat zowel de knipperlichten als de mistlampen aan de voorzijde van de auto beide langer zijn de de europese versies of is enkel een van de twee langer? Huidige bumpers:
Het 2e probleem zijn beide voorzijde van de uitgebouwde achterwielkasten, op de plek waar de 3m folie zou moeten zitten. naar schijnt is de auto namelijk een keer overgespoten en geloof het niet maar het ziet er naar uit dat daarbij de folie is geplaatst voor de auto is gespoten! Oftewel het lijkt alsof de folie zich onder de lak bevindt. Aan de linkerzijde zie je niets maar de rechterzijde heeft ondertussen wat steenslag gepakt en het ziet er niet meer uit. Het los föhnen lijkt dus ook niet te kunnen. Hieronder heb ik een foto geplaatst van het probleem, nee de auto is niet vies, zo ziet de plek er nu schoon uit! Kan iemand me helpen bij dit probleem?