Hoe en waar plaats ik best een achtermistlicht op een 930
Auteur
Bericht
Olaf
911 Carrera S
Re: Hoe en waar plaats ik best een achtermistlicht op een 930
Als je de zoekfunctie gebruikt - kan je 'n topic vinden van 'n forummer die 'm achter de reflector heeft geplaatst ..
Verder zou je natuurlijk heel creatief die sleepoogbevestiging WEL kunnen gebruiken voor het (tijdelijk) plaatsen van 'n mistlamp
06 apr 2010 17:09
rob964.c4
964.c4
assendelft
is niet verplicht voor de keuring in nederland, ik heb het ook niet op mijn 964 zie net dat jij in belgie woont
_________________________________________ remmen is angst
06 apr 2010 17:14
Danny
3.2 carrera cabrio "88
stein lb
of kijken of je een reflector vindt van een 87er of jonger , daar zit hij al in . Ik heb er nog een over er zitten alleen 2 barstjes in
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
dat kan niet !
de reflector waar porsche in het zwart op staat heeft geen mistlampen die waar het in het middel in de reflector is ingewerkt (rood dus) zitten altijd de lamphouder op aangegoten .zie link
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum