Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 30 nov 2024 18:30

Antwoord op onderwerp  [ 306 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Porsche vs Astra GSI 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
964.c4
assendelft
Bericht Re: Porsche vs Astra GSI
en als je dan weer een flessen warmer erom hebt zie je de fles weer niet,

NOS ok maar dan liever uit het zicht

11 apr 2010 19:13
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rookie
idd het gaat denk ik meer om het idee dat mensen met een auto die standaard sneller is als t grootste gedeelte wat er op de weg rondrijd
dat ik die dus misschien wel voorbij ga of in ieder geval op hun bumper blijf plakken met 200+ :mrgreen:

en dan krijg je dus ook wel een duimpje van de meeste
niet van iedereen omdat ze dan een beetje in hun trots gekrenkt zijn en zeker als hun knappe vriendinnetje erlangs zit hahah dat is echt geweldig

dan sta ik erlangs bij het stoplicht en dan zie je de bestuurder tegen zn vriendin zeggen : oh kijk daar heb je weer zon sjonny die zal ik eens ff kwijt rijden hou je maar vast schat....

dan doe ik vaak nog een beetje stoer gas geven (zoals een sjonny dat hoort te doen) en dan t gas erop en dan bij het volgende stoplicht kijken ze me niet meer aan hahahahaha wel een beetje jammer een sportief duimpje is dan leuker

maar ok er zijn er dus altijd die sneller zijn maar een m3 e46 is compleet kansloos :mrgreen:
op t circuit maak ik geen schijn van kans alleen op t recht stuk maar dat is genoeg voor mij

dus jongens let op voor een blauwe astra gsi en denk dan aan mij :drive:

11 apr 2010 19:37
Profiel
PorscheForum Rookie
924 Carrera GT Ferrari Testarossa Evoluzione Iveco Daily C14V
Stede Broec
Ik kan het wel waarderen hoor, een flink opgevoerde GSI of GTI en vele anderen. Die duim geef ik ook regelmatig.

Of je komt zoiets tegen: http://www.youtube.com/watch?v=T6NPXnfmShA

GEWELDIG!!!

11 apr 2010 19:51
Profiel
PorscheForum Junkie
964 C2 1992
Amstelveen
MI zitten de meeste P-forummers niet te wachten op sjonnie-acties bij het stoplicht of op de bumper.

11 apr 2010 20:53
Profiel
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
+ 1

11 apr 2010 21:06
Profiel
PorscheForum Rookie
die eend met die ferarri motor is wel vet ja! das nog eens lachen

oh enne als ik een porsche langs me heb bij t stoplicht of op de snelweg
dan willen de meesten meteen sporten! ik ben niet altijd de 1ste die uit daagt
niet alleen de porsches hoor ook de subaru's vw audi's bmw's niet allemaal maar de meeste die denken dat ze een beetje rap zijn willen meteen sporten!

misschien daagt t uiterlijk van de auto wel erg uit laag en breed en erg luidruchtig

tja typisch sjonny style :mrgreen:

maar wel mooi dat er hier ook mensen zijn die zon projecten wel kunnen waarderen

ik moest het gewoon ff opnemen voor de astra gsi :mrgreen:

11 apr 2010 21:49
Profiel
718 Cayman S
Loosdrecht
gsipiloot schreef:
de meeste die denken dat ze een beetje rap zijn willen meteen sporten!

De wens is de vader van de gedachte... :idea:
Sport ze :!: :wink:

11 apr 2010 21:56
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster 2.5
België (nabij zeeland)
gsipiloot schreef:

dat ik die dus misschien wel voorbij ga of in ieder geval op hun bumper blijf plakken met 200+ :mrgreen:

:bang:

11 apr 2010 22:02
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Jaco schreef:

Heb jij ook zo´n kiepkar met een AMG 6.0 V12 erin dan? Heb ik ook altijd zo´n last van. 8)

5 liter V8. De 500E.

11 apr 2010 23:07
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Franz schreef:
Volgens mij heeft die Benz wat meer met Porsche te maken dan met AMG. 8)

Exact. :thumleft:

11 apr 2010 23:08
Profiel
PorscheForum Junkie
Hoeksche Waard
In het RS Porsche Magazine van 01/2010 wordt de 500E omschreven, waarbij de productiemodellen van de 964 en 500E gebroederlijk naast elkaar staan in Zuffenhausen.

12 apr 2010 8:02
Profiel
Moderator
PF #57
gsipiloot schreef:
...of in ieder geval op hun bumper blijf plakken met 200+ :mrgreen:

... niet van iedereen omdat ze dan een beetje in hun trots gekrenkt zijn en zeker als hun knappe vriendinnetje erlangs zit hahah dat is echt geweldig ...

... dan doe ik vaak nog een beetje stoer gas geven (zoals een sjonny dat hoort te doen) en dan t gas erop en dan bij het volgende stoplicht kijken ze me niet meer aan hahahahaha wel een beetje jammer een sportief duimpje is dan leuker...

En je ondertussen maar afvragen waar die vooroordelen tegen petjes vandaan komen :twisted: ...

Ik kijk stoer gasgevende blauwe Astra's ook nooit aan... en geef ze overigens ook geen duimpje. Maar dat is niks persoonlijks :wink: Meer dat ik geen behoefte heb me te meten met iedere hoempahoempa auto die ik tegenkom. En het risico dat ik verloren gereden wordt door een NOS-mobiel die dan hier gaat posten dat hij van een Porche gewonnen heeft. Van een Carera nog wel... :cheesy:

12 apr 2010 8:27
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
:lol:

12 apr 2010 9:09
Profiel
PorscheForum Junkie
911 3.2 cabrio
Haarlem PF # 2694
Volgens mij zijn er hier een hoop roomser dan de Paus! :wink:

12 apr 2010 9:16
Profiel
PorscheForum Junkie
Hoeksche Waard
Nee joh, zijn toch allemaal keurige rijders die porsche rijders. Ik hou me ook altijd aan de maximum snelheid en zal zeker niet iemand opjagen ofzo, laat staan een sprintje. :shock:

Nee, het is veel leuker om rustig en bedeest te rijden met zo'n 911. Schijnt tie ook voor gemaakt te zijn hoor. :arrow:

:drunken:

12 apr 2010 9:46
Profiel
Ach, het is wel grappig om te lezen dat wij allemaal knappe vriendinnetjes hebben...

(als onze vrouwen het maar niet lezen)

:mrgreen:

12 apr 2010 11:04
Profiel
Moderator
PF #57
@ bert en ruud: beetje dom gezwets. Ik rij vaak te hard en vind zeker niet dat een 911 gemaakt is om bedeesd te rijden. Maar de laatste keer dat ik voor een rood stoplicht mijn gas een aantal keren indrukte om de auto naast me te bewegen om een stoplicht sprintje aan te gaan, is toch echt al een jaar of 20 geleden. En met 200+ op iemands bumper hangen doe ik ook niet.

12 apr 2010 11:07
Profiel
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
niet zo happen horny :mrgreen:

12 apr 2010 11:30
Profiel
PorscheForum Junkie
Cayman S Speedgelb voorheen Boxster S Zenith blau voorheen 964 C4.
Noord Holland
Komt omdat we niet meer met onze waterkokers van die risico's kunnen nemen. Stel dat je bij zo'n sprint op 5 cilinders verder moet. :mrgreen:
Maar even iets meer serieus. Elke malloot kan hard bij een stoplicht optrekken en rechtuit boven de 200 km/uur rijden. Toedelidokie ik spaar mijn banden wel voor het bochtenwerk.

12 apr 2010 11:54
Profiel
PorscheForum Junkie
Hoeksche Waard
Harald die eerder in een ander draadje schreef: "Maar doe alsjeblieft niet of je het forumgeweten bent" :shock:

Een spookrijder? nee joh, ik zie er wel 40! :mrgreen:

12 apr 2010 12:04
Profiel
PorscheForum Rakker
soepkip 986 schreef:
Elke malloot kan hard bij een stoplicht optrekken en rechtuit boven de 200 km/uur rijden. Toedelidokie ik spaar mijn banden wel voor het bochtenwerk.

Ja dat, ik ga ze in ieder geval niet oproken aan gasten die menen sneller te kunnen zijn (al dan niet gerechtvaardigt of niet). Natuurlijk trek ik ook wel eens lekker door bij het stoplicht, maar juist altijd als ik alleen ben, het gaat om mijn lol, niet om anderen te 'imponeren'... (voor zover dat gaat met 200pk)

12 apr 2010 12:34
Profiel
Negenhonderdvijfenzestig.
Devils son schreef:
Jaco schreef:

Heb jij ook zo´n kiepkar met een AMG 6.0 V12 erin dan? Heb ik ook altijd zo´n last van. 8)

5 liter V8. De 500E.

Is dat niet zo'n taxi uit de film taxi? :twisted:

12 apr 2010 12:36
Profiel
Jaco schreef:

De taxi uit die film is natuurlijk een franse auto, maar ik heb begrepen dat er ook een aantal 500E's meedoen bij één van de taxi-films.

Het is natuurlijk wel de Übertaxi.

12 apr 2010 12:46
Profiel
Turbo S - 542pk
Friesland
gsipiloot schreef:
in ieder geval op hun bumper blijf plakken met 200+ :mrgreen:

Zo'n stoere kerel had ik dus gisteren in Duitsland op mijn bumper hangen. Wit tupperware jetta in het schemer, geen koplampen maar wel prachtige blauwe led's in de koplampen, één hand midden op het stuur en een mooi petje en dan met dik 200 zo'n 7 meter achter me.
Voor mij ging de snelheid er uit dus ik laat alvast mijn remlicht heel even oplichten. Natuurlijk geen reactie en strak blijven volgen.
Toen eerst eens een versnellingen terug geschakeld, daar had ie niet op gerekend en ik zag hem pas echt schrikken toen ik op dat moment echt moest gaan remmen. Toen het gas er later weer op ging bleef deze stoere man met zo'n 140 op de rechterbaan achter met een gezicht zo wit als zijn auto.

Ik laat me niet zo snel uitdagen maar van dit soort mannekes word ik echt pislink. Die snappen zowieso niet wat er met dat soort snelheden voor krachten vrij komen en je auto opvoeren is één maar de remcapaciteit wordt altijd vergeten. En een 911 remt nu eenmaal serieus, dat rem je met weinig auto's bij. En wat moet je als het voor je gaat remmen en zo'n kamikaze piloot zit boven op je bumper. :bang: :bang: :bang:

12 apr 2010 12:57
Profiel WWW
Negenhonderdvijfenzestig.
Devils son schreef:
Jaco schreef:

De taxi uit die film is natuurlijk een franse auto, maar ik heb begrepen dat er ook een aantal 500E's meedoen bij één van de taxi-films.

Dat zeg ik.... 8)

12 apr 2010 14:42
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 306 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende