_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
Ik kon de foto gewoon zien hoor. Maar nu zie ik dubbel
Mooie variant trouwens.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
18 maart 2010 17:48
frank1977
Re: Ook mooi
Tijdje geen Alfa's meer gezien
Moderne interpretatie van de Duetto, ik zeg laat maar komen....
18 maart 2010 20:36
Jurgen
Westervoort
Ik zie bij de tweede foto een beetje Lotus-stijl in de achterkant van de auto. Desalniettemin een erg mooie auto.
20 maart 2010 1:06
Patrick
Doemijdietaximaar.
20 maart 2010 1:31
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
frank1977 schreef:
Tijdje geen Alfa's meer gezien
Met het honderjarig bestaan van Alfa, werd er hier bij de Classic-races op Phillip Island (bij Melbourne) ook extra aandacht aan Alfa besteed. En ik vond dat de volgende foto's best in een 'ook mooi' topic thuis horen:
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
bruut gekkkkkkkkkkk
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
20 maart 2010 22:36
frank1977
Heel stoer.
21 maart 2010 11:12
Jurgen
Westervoort
Mooi Supertje kale
21 maart 2010 11:37
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4Cabrio
PF #18
SUPERtje GAAF!
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
21 maart 2010 12:04
Airhead
1986 C1
Friesland
Tijdje terug nog een stukkie in een uitgeklede 2000GTV met TS kop gereden. Ook wel aardig, maar viel mij eigenlijk qua prestaties tegen tov. de herinneringen aan mijn eigen oude GTV. Andere tijden.
_________________________________________ Im Prinzip bist du bei dem Auto mit dem Denken schon zu langsam. [Walter Röhrl - über den 911 3.2]
21 maart 2010 12:39
frank1977
Al die Alfa's, kan nu al niet meer wachten tot het 100 jarig bestaan wat eind juni gevierd wordt in Milaan!
21 maart 2010 12:42
Airhead
1986 C1
Friesland
Zoveel valt er nou ook weer niet te vieren daaro. Resten Arese: http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s ... 3&t=h&z=16 Met onderaan Museo Storico en Zagato een kilometer naar het zuiden; de rest ligt grotendeels plat.
Betere tijden:
_________________________________________ Im Prinzip bist du bei dem Auto mit dem Denken schon zu langsam. [Walter Röhrl - über den 911 3.2]
21 maart 2010 13:03
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 S
Sint Pancras
EriC4C schreef:
SUPERtje GAAF!
Heb je hem alweer gevonden ouwe speurhond Die superleggera's heb ik er niet bij genomen.Ik vond ze ff te modern voor de auto.Ben rustig opzoek naar een setje cromodora's of die 15inch gta's die ik hier al een keer gepost heb onder die rode bertone
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
21 maart 2010 13:41
frank1977
Airhead schreef:
Zoveel valt er nou ook weer niet te vieren daaro.
Dat heb je mis, ondanks dat er weinig productie meer plaats vind, het weekend van 26 en 27 juni staat Milaan volledig in het teken van 100 jaar Alfa. Er worden zo'n 5000 Alfisten uit heel de wereld verwacht met zaterdag o.a. een city parade door Milaan, diner en feest. En zondag volgt het zgn Alfa's Romeo hugs Milan, waarbij er luchtfoto's gemaakt worden van duizenden Alfa's met speciale rode vlag op het dag, die de binnenring om Milaan bezetten. De dagen voor en na de officiele festiviteiten wordt het Museo Storico opengesteld (dat is momenteel dicht) voor begeleide tours.
De SCARB... jeetje man, da's lang geleden Cromodora's zijn wel de mooisten ; mijn inziens zeker mooier dan Campagnolo's.
21 maart 2010 14:07
Airhead
1986 C1
Friesland
Museum blijft idd. behoorlijk de moeite waard.
En waarom zou je maar 1 cardanas gebruiken?
Of maar 1 klinknagel?
21 maart 2010 14:13
Rob Herfst
Panamera Turbo
Rotterdam
2000 gtv schreef:
Vandaag opgehaald deze serieus snelle Giulia.
Wat is dit nou weer? Koop toch weer eens iets fatsoenlijks ipv al die net niet wagens! Nu is de tijd om toe te slaan om een mooie P te kopen! Veel meer betrouwbaarheid en fun!
Nu krijg ik straks alleen maar weer van de mailtjes, dat hij alweer in de garage staat........
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Gebruikers op dit forum: Ask Jeeves [Bot], Google [Bot], misteralz
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum