Auteur |
Bericht |
bully
|
Re: Even voorstellen: THE MUD
ik denk omdat je zonodig een boxster wilde. dat je em veels te goedkoop hebt weggedaan op een goedkope boxster...brouns verkoopt de 928 goedkoper als wat jij er voor vroeg....dus de tijd zal het leren wie het verkeerd heeft gedaan.... my 2 cents.
Laatst bijgewerkt door bully op 14 aug 2009 23:55, in totaal 1 keer bewerkt.
|
14 aug 2009 23:47 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Rustig heren, rustig...
|
14 aug 2009 23:55 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
|
15 aug 2009 10:15 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
...word je nou misselijk van de popcorn of...
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
15 aug 2009 10:19 |
|
|
erwin996
M140i
|
Net zoals een 928 een handelsprijs heeft, heeft ook een Boxster S een handelsprijs. Een reele bijbetaling zou zijn geweest het verschil tussen de beide handelsprijzen.
_________________________________________ In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas
|
15 aug 2009 10:41 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Laten bieden op je MP-advertentie heeft geen zin, serieus geinteresseerden die bellen wel.
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
15 aug 2009 11:00 |
|
|
erwin996
M140i
|
Ik denk het ook. Ook MUD heeft ervoor gekozen biedingen via Marktplaats.nl niet te accepteren.
_________________________________________ In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas
|
15 aug 2009 11:05 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Is zeker waar, de meeste biedingen zijn onzin dingen! Echte geintresseerde bellen naar mijn idee ook
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
15 aug 2009 11:39 |
|
|
928GTS
ex Midnight blue 928 GTS 1995Heerenveen
|
Ach heren toch, ik bedoelde het niet zo cru als wordt beweerd. Ik heb 1k minder gekregen voor de GTS als waar ik op had gerekend(17,5k), maar dat vind ik in deze tijd niet onbegrijpelijk en toch alleszins acceptabel omdat ik mijn doel daarmee bereikte, nl. een goede frisse boxster en binnen mijn budget.
_________________________________________ Don't worry about tomorrow, God is already there.
|
16 aug 2009 7:53 |
|
|
RonP
|
Brouns heeft de 944 S2 die ik heb ingeruild al verkocht !! Mooi voor 'm !
_________________________________________ Ex 944 II, Ex 944 S2, Ex Boxster, next........
|
16 aug 2009 12:19 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Re: Even voorstellen: THE MUD.........Nieuwe voiture???
Welke mafkees doet om die tijd de deur nog open? Ga je deze spullen nou gebruiken voor je P, je bus of je kamer. Zo langzamerhand word ik zelf wat warrig van je draadje.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
22 aug 2009 20:59 |
|
|
Lydia
|
Word ook wat warrig van die kleurencombinatie ...
|
22 aug 2009 21:55 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
|
22 aug 2009 21:59 |
|
|
Lydia
|
Ik moet toch eens een ander merk water gaan drinken ...
|
22 aug 2009 22:04 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Veel parate kennis over een breed scala van onderwerpen
|
22 aug 2009 22:56 |
|
|
Lydia
|
Als ik dan tóch alleen maar water mag drinken, dan wél een lekker water!
|
22 aug 2009 23:01 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Het zal voor de Van zijn, want beide staan niet op de Boxster. Velgen met groen hart en Burgundi paarse stoelen.
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
23 aug 2009 11:32 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Wellicht wil ie volgend jaar meerijden in Amsterdam langs de kade bij de Gay-parade
|
30 aug 2009 7:59 |
|
|
bully
|
tegen die tijd heb je misschien wel een porsche gayman....
|
31 aug 2009 17:22 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
|
31 aug 2009 17:35 |
|
|
horn
PF #57
|
Magnum reed een ferrari...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
31 aug 2009 20:56 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Magnum EN de Ferrarie zijn tevens ook wel 'iets' ouder dan Mud(tje)..... Overigens duurt het wel redelijk lang met de verkoop van de P.... en dat terwijl het toch een goede auto is! Maar ja je moet maar 1 gek hebben die hem wilt hebben en dan is ie weg
|
31 aug 2009 22:09 |
|
|
Lydia
|
Heee, hoe kom jij aan mijn poster?
|
31 aug 2009 23:35 |
|
|
928GTS
ex Midnight blue 928 GTS 1995Heerenveen
|
Dimitri, ik mag niks meer zeggen.... Nee, zonder gekheid, die kar van Mud is top. Snap echt niet waarom die er nog staat. Niet al te veel km's, courante kleur en setup, net interieur, garantie enz.enz. De koper is al geboren moet je maar denken zei mijn pa laatst tegen mij toen ik de GTS net te koop had staan. En zo'n Boxster rijdt echt super fun zeg! Lekker open, wind over de bol. Succes Stephan, weet zeker dat ie snel verkocht zal worden, moet wel, top auto toch?!!
_________________________________________ Don't worry about tomorrow, God is already there.
|
01 sep 2009 9:39 |
|
|
Patrick
|
Is het nou echt waar dat zo'n Opel naar spruitjes ruikt ? Wat zie ik nou ? Het is een elektrische ! Hoe lang is het snoer ? Onderschriftje mag weg.
|
12 apr 2010 17:48 |
|
|