Auteur |
Bericht |
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Re: feyenoord.... - Ajax
O, dan is het expres dat Ibrahim wel wordt vervolgd en suarez dit seizoen de dans ontspong. Jij je zin.
|
15 apr 2010 22:28 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Zo bedoel ik het niet. Bij Ibrahiem zag je het aankomen. Dat Louis de dans ontspringt heeft volgens mij met dwaling van de scheidsrechter te maken. Puur mazzel dus. Ik keur bewust fysiekcontact van wie dan ook tijdens voetbal af. Ik vind ook dat de voetballers een voorbeeldfunctie hebben, en dat agressie op de tribune vaak ook te wijten is aan de 22 man op het veld. En het overdreven "sterven", andere spelers kaarten aannaaien en foeteren tegen de wedstrijdleiding mag ook veel harder worden aangepakt. Direct rood vind ik prima icm 3 wedstrijden schorsing.
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
15 apr 2010 22:35 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Het is ook maar een beetje hoe de aanklager er tegenaan wenst te kijken. Ook Ibrahim was niet "betrapt". Dat kan de aanklager laten liggen, hij kan er ook iets mee doen. En net zoals hij dat in dit geval bij Ibrahim deed, had hij dat ook in andere gevallen bij suarez kunnen doen. En, eerlijk is eerlijk, ook al een keer eerder bij Ibrahim. In die zin dus: toevallig.
|
15 apr 2010 22:42 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Gezellig daar in Rotterdam. Stelletje criminelen vallen politie en journalisten aan. Ik stel voor om Ajax en Feyenoord te laten diskwalificeren omdat ze hun "fans" niet onder controle hebben en de finale door Twente en Go Ahead te laten spelen. Leg de verantwoordelijkheid maar eens bij de clubs in plaats van bij de maatschappij.
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
15 apr 2010 22:44 |
|
|
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
Laat degene die willen knokken lekker ergens in een weiland afspreken.Dan kunnen de voetbal liefhebbers rustig de wedstrijd kijken.Helaas een utopie
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
15 apr 2010 22:57 |
|
|
Erick
|
+1
|
15 apr 2010 23:02 |
|
|
Devils son
|
Tsja, het viel te verwachten (helaas) dat feyenoord supporters pissig zijn. Hell, ik ben zelfs pissig. Ik vind het competitievervalsing. Feyenoord heeft in het verleden wel gebruik mogen maken van het thuisvoordeel van de kuip in de bekerfinale. Ajax al heel vaak van het thuisvoordeel van de arena om het Johan Cruijff dienblad. Ik kan mij wel herinneren dat het toen ook (in de media) ter discussie stond, maar toen was het "we zijn bezig met een traditie". Vanaf nu de finale altijd over twee wedstrijden? Of zijn de regels alleen anders als ajax tegen feyenoord moet. En hoe doet men dat straks mocht ajax kampioen worden? Is dan het JC dienblad ineens ook over twee wedstrijden? Ik vind het een idiote beslissing en voor mij is de lol er vanaf. Ik ga niet kijken en het zal mij helemaal jeuken wie wint. We hebben nl. als voetballiefhebber al weer verloren.
|
15 apr 2010 23:05 |
|
|
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18Dirksland
|
Wat is er onredelijk aan het volgen van de afspraken zoals ze gemaakt zijn? Al het "gezeur" en onduidelijkheid is pas ontstaan toen duidelijk werd dat een uitzondering op de regels (5 jaar geen uit supporters) mogelijk was @ DS +1, maar ik ga wel kijken
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
|
15 apr 2010 23:07 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Dus als het in de Arena was geweest en er mochten 7000 uitsupporters mee dan was het wel ok? Yeah right.
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
15 apr 2010 23:09 |
|
|
Devils son
|
Hoezo? Bij de JC schaal in 1999 ging feyenoord toch ook zonder te mokken naar de arena? Om te winnen ook nog...
|
15 apr 2010 23:15 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Helemaal mee eens. Ik kijk altijd met jalouzie EN verbazing naar engelse wedstrijden waar het publiek nog gewoon op het veld zit... Maar ja, daar luisteren ze ook nog naar Bobby, anders zwaait er WERKELIJK wat...
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
15 apr 2010 23:17 |
|
|
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18Dirksland
|
7000?.... 0 nogmaals, veel van de ophef was er niet geweest als er niet uitvoerig was gesproken over een uitzondering maar de eerdere afspraken gewoon waren nagekomen. Dat ik me kapot schaam als echte feyenoord-supporter wanneer ik laatst van een vriendin hoor dat ze graag met dr gehandicapte broertje naar de bekerfinale wil maar niet durft vanwege dat hooligan-tuig is een heel ander verhaal
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
|
15 apr 2010 23:34 |
|
|
Erick
|
Ik durfde ook niet naar bekerfinale als die alleen in de Kuip was geweest. Je gaat de ellende toch niet opzoeken!
|
16 apr 2010 6:56 |
|
|
Erick
|
EINDHOVEN - PSV ziet in AZ-aanvaller Jeremain Lens een versterking voor het komende seizoen. De 22-jarige Amsterdammer en AZ zijn van de interesse op de hoogte en staan open voor een transfer naar Eindhoven.
Jeremain Lens brak dit seizoen door bij AZ en scoorde twaalf keer in dertig wedstrijden. De spits heeft een doorlopend contract tot medio 2013 in Alkmaar.
|
16 apr 2010 10:09 |
|
|
Erick
|
Vandaag in de Telegraaf. Kon het op het web niet vinden en daarom toch maar even overgetypt:
Bloementuig
Hé, schorriemorrie van Ajax, gefeliciteerd! De Bekerfinale, blauwdruk van die goddelijke Engelse Cupfinal, in twee bloedloze stukken geknipt, omdat jullie Rotterdam plat wilden walsen... Chapeau. En dat terwijl uiterekend Feyenoord jullie club kampioen gaat maken. Ja, 010! Zondag een nul-nulletje van Been tegen Twente en DE Schaal zit in de Mokumse knip. Niet voor niks kampioen van de gelijke spelen, die gasten. Dan denk je toch: ga uit dankbaarheid met een bos bloemen naar De Kuip. Maar nee... Hé, uitschot van Feyenoord, proficiat! Fijn hoor, die plechtige beloftes om 't gespuis uit 020 de strot door te snijden zodra dat gajes zich aan de Maas zou laten zien... Maar jullie zullen 't niet willen geloven: de kampioen ontvangen met bloemen, dát is gebruikelijk in 't voetbal. Voetbal? o ja, sorry, dat weten jullie natuurlijk niet... Alleraardigst spel tussen twee doelen. Hartstikke leuk om naar te kijken. Probeer 't eens!
Bert Dijkstra
|
16 apr 2010 10:18 |
|
|
barolo
3.2S010
|
De opstelling tegen Twente wordt: De zeer ervaren net 18 jaar geworden Stefan de Vrij neemt de plek van Ron Vlaar in als centrale verdediger. De nog steeds geblesseerde Jon Dahl Tomasson laat Been in de basis beginnen en Jonathan De Guzman mag voor het eerst weer wat wedstrijdritme op gaan doen. Dit wordt echt appeltje eitje voor Twente.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
16 apr 2010 14:09 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
Die prutsers van Twente zitten dik in de (stress)vlekken, die gaan het helaas niet redden.
_________________________________________ Racefun events
|
16 apr 2010 14:12 |
|
|
Wimpie77
|
Twente laat Perez op de bank beginnen en stellen Luuk de Jong op... Twente hoeft ook niet zo nodig...
_________________________________________ * * *
|
16 apr 2010 14:24 |
|
|
Erick
|
Braamhaar fluit bekerfinale deel 1 Eric Braamhaar is door de KNVB aangesteld voor het eerste duel in de KNVB-beker tussen Ajax en Feyenoord. De tukker fluit het duel tussen de twee ploegen in de Amsterdam ArenA op 25 april. De return in de Kuip staat onder leiding van Roelof Luinge en wordt op 6 mei gespeeld. De tukker.
|
16 apr 2010 16:56 |
|
|
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
Veel minder wedstrijden hoor.Stond/staat vaak reserve. Ik hoop niet dat Az zijn enige redelijke aanvaller verkoopt
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
16 apr 2010 17:07 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Net een bericht op AT5: PSV heeft interesse om Aissatti terug te halen naar Eindhoven.... WTF.
|
16 apr 2010 23:51 |
|
|
Erick
|
Als trappentester...
|
16 apr 2010 23:52 |
|
|
Devils son
|
Was mij al wat langer bekend. Rutte heeft het wel in zich om hem weer aan het voetballen te krijgen. Hij was indertijd een groter talent dan Ibi...
|
17 apr 2010 0:08 |
|
|
horn
PF #57
|
heb aissatti meerdere malen zien spelen in het 2e van ajax - was echt wel onder de indruk van hem.
die 'supporters' van feijenoord op de parkeerplaats. 'we zullen zorgen dat de wk ook niet hier naar toe komt. gewoon teringzooi trappen...' Wat een eikels. Boos zijn en niet beseffen dat al deze ellende juist door henzelf veroorzaakt is (plus ajax 'harde kern' uiteraard). Aso's.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
17 apr 2010 7:10 |
|
|
Lambiek
ex 964 C2 Coupé 1992
Unischwarz/zwart leer/sperdiff.Twente
|
AMSTERDAM - Scheidsrechter Pieter Vink zal dit weekeinde geen wedstrijd leiden in de eredivisie. De arbiter is zo door de KNVB gestraft vanwege zijn foutieve beslissingen dinsdag tijdens het duel tussen AZ en FC Twente. TC/Tubantia meldt dat de KNVB de leidsman deze fouten flink aanrekent. Vink gaf tot twee keer toe geen strafschop aan de club uit Enschede, terwijl AZ-verdediger Poulsen duidelijk hands maakte. Dit moment zorgde tijdens en na de wedstrijd voor veel discussie. FC Twente verloor het duel in Alkmaar met 1-0 door een eigen doelpunt van Peter Wisgerhof. Vink kende het doelpunt op het wedstrijdformulier echter toe aan Mounir El Hamdaoui. De Tukkers reageerden na afloop van het duel woedend op de niet gekregen strafschop. "Die handsbal was nog op de blindentribune zichtbaar'', zo liet Ronnie Stam optekenen. ''Ik heb het al een paar keer met Vink meegemaakt. Er staan 23 mensen op het veld, waarvan één scheidsrechter. En als 22 mensen zien dat het een penalty is en één zegt dat het niet zo is, dan liegt hij gewoon." Mijn voorstel: FC Twente krijgt 3 punten extra
_________________________________________ Since the internet, nothing is as it used to be. Nice to know the 911 is the exception. 4-6-13 in Porsche Museum
|
17 apr 2010 8:28 |
|
|