Auteur |
Bericht |
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Iemand een idee , of foto !!
Hoi mede Forummers , Iemand een idee of miss. foto's waar deze rubbers (plastieken) op een elfje uit '86 moeten komen te staan ? Ze moeten ergens voorkant frame raam komen , maar kan niet de juiste plaats vinden !! Iemand die miss. kan helpen met foto('s) ? IIG bedankt op voorhand !! gr Diablo
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
|
17 apr 2010 10:41 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: Iemand een idee , of foto !!
doe eens een link naar de ebay advertentie?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
17 apr 2010 11:13 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
|
17 apr 2010 11:18 |
|
|
flitser01
911 SC 3.0 bj 1983zandhoven ( belgie)
|
diablo , ik ben bij mij eens gaan kijken , zou het kunnen dat dit dient voor de lucht ventilatie aan de voorraam mvg flitser
_________________________________________ Engine in the back , water to the river
|
17 apr 2010 11:20 |
|
|
horn
PF #57
|
part nr 91153171240 - krijg er geen plaatje van. misschien ergens op een exploded view ofzo.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
17 apr 2010 11:26 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Hoi Flitser, nee volgens (Cabrio)Wim komen deze aan de voorkant raamframe !! maar ik kan geen gepaste plaats ervoor vinden @Horn: dat is het juist , kan er geen enkele foto van vinden
|
17 apr 2010 11:28 |
|
|
Airhead
1986 C1Friesland
|
Heb je hier wat aan; nr. 15 op plaatje? Joint rubber/Stufenbruecke R(echts). Is volgens PET een onderdeel voor targa/cabrio
_________________________________________ Im Prinzip bist du bei dem Auto mit dem Denken schon zu langsam. [Walter Röhrl - über den 911 3.2]
Laatst bijgewerkt door Airhead op 17 apr 2010 12:03, in totaal 1 keer bewerkt.
|
17 apr 2010 12:00 |
|
|
horn
PF #57
|
zo'n plaatje zocht ik
|
17 apr 2010 12:02 |
|
|
cabrio wim
|
Had ik hem al lang verteld dat ze voor daar waren. Maar blijkbaar geen vertrouwen in mij.
|
17 apr 2010 12:07 |
|
|
Airhead
1986 C1Friesland
|
Is het probleem niet dat het een targa/cabrio onderdeel is, dat (misschien) niet op een coupé past? Enfin, veelste mooi weer om te computeren; ik ga de brommert aanslingeren.
_________________________________________ Im Prinzip bist du bei dem Auto mit dem Denken schon zu langsam. [Walter Röhrl - über den 911 3.2]
|
17 apr 2010 12:08 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Zou wel eens zo kunnen zijn (Cabrio/Targa) Maar zijn deze dan op die plaats anders gemaakt ? Hoezo Horn , kom je ene tekort , maak dan eens een foto waar jij die wel opstaan heb ! kan ik miss. beter nagaan waar die precies moet komen . gr Diablo @Wim , geen vertrouwen ? ik heb 300% vertrouwen in Jouw !!! Maar ik kan gewoonweg "de" plaats niet vinden !!
|
17 apr 2010 12:14 |
|
|
BTRIII
964 M700
|
_________________________________________ I am not perfect and neither is my Nederlands
|
17 apr 2010 12:16 |
|
|
horn
PF #57
|
Nee joh Belg! Zo'n afbeelding zocht ik. Om jou aan te geven waar dat rubber moest...
|
17 apr 2010 13:06 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
17 apr 2010 22:11 |
|
|