Blijco, dank voor het overzicht. Mag ik je telefoonnummer even (of email adres)? Ik wil snel eens komen kijken.
Geoff, Die heb ik je allang in een PBtje gestuurd, nu nog maar weer een keer. Lees dus je PB !!
@ Erick, was leuk gisteren, wat een geluid in die 964
_________________________________________ The difference between men and boys.....
The speed of their toys !!
18 apr 2010 13:00
Carrera80
Carrera 3.2 uit 84
Re: Porsche 911SC bij Van Kessel
Aangezien Geoff me net voor was, met kopen van Blijco's SC, zal ik toch ff verder moeten zoeken...
Van kessel heeft ook een rode S staan uit 77 (volgens RDW uit 76), met kenteken XL-16-NK voor 10k. Rijdt rond in NL sinds 1989.. Kent iemand deze?
29 apr 2010 14:04
MickRS
neuf onze français
Landelijk Amsterdam
blijf die teksten van advertenties toch altijd lachen vinden. Zo ook die van die sc van de waalgarage: ideale auto voor dagelijks gebruik, mede vanwege de lage vaste kosten... Om even verderop te vermelden dat er nog maar net 10k is ingepompt
_________________________________________ rouge et noir
29 apr 2010 14:21
Geoff
911 SC `81
Eindhoven
Carrera80 schreef:
Aangezien Geoff me net voor was, met kopen van Blijco's SC, zal ik toch ff verder moeten zoeken...
Van kessel heeft ook een rode S staan uit 77 (volgens RDW uit 76), met kenteken XL-16-NK voor 10k. Rijdt rond in NL sinds 1989.. Kent iemand deze?
Heb je deze al bekeken bij van Kessel? Ik kan me herinneren van 2 weken terug dat er 2 rode 911`s van 77 of 78 staan. Daarbij zit ook een targa welke enkele jaren stil heeft gestaan. Zag er op wat lakschade aan de linkerkant na overigens best ok uit.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum