Auteur |
Bericht |
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
 Re: met of zonder dakgoot
+1 
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
|
19 apr 2010 19:42 |
|
 |
tvanbroekhoven
911 SC '82Antwerpen, Belgie
|
 Re: met of zonder dakgoot
_________________________________________ If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they'll kill you.
|
19 apr 2010 19:51 |
|
 |
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
 Re: met of zonder dakgoot
Ik heb mij nooit gestoord aan die dakgoot. Als je er niet op let, zie je hem ook niet. Als je gaat racen en het gaat om enkele honderdsten van een seconde zou het functioneel kunnen zijn, maar ik neem aan dat je dat niet doet. Gelet op de vermoedelijke kosten zou ik het nimmer doen, zelfs als ik mij zou storen aan die goten. Het is nl. wel origineel... En bij verkoop kan het tegen je werken (je zal maar zo'n idioot treffen die met ski's op het dak op wintersport wil  ). Maar verder: ieder zijn meug. Jouw geld, jouw beslissing.
|
19 apr 2010 20:16 |
|
 |
Bassen
ex. 964 C4, '89. ex. 911 Carrera 3.2, '85Leiden
|
 Re: met of zonder dakgoot
Zou deze er gewoon oplaten, zonde om te verwijderen.
_________________________________________ Ben jij soms nieuw(s) hier?
|
19 apr 2010 21:40 |
|
 |
Airhead
1986 C1Friesland
|
 Re: met of zonder dakgoot
Meestal is origineel the way to go. Zo ook in dit geval. 
_________________________________________ Im Prinzip bist du bei dem Auto mit dem Denken schon zu langsam. [Walter Röhrl - über den 911 3.2]
|
19 apr 2010 21:55 |
|
 |
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
 Re: met of zonder dakgoot
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
19 apr 2010 22:28 |
|
 |
anton964
991.1 gtstholen
|
 Re: met of zonder dakgoot
doen jullie maar lekker hakken en breken aan die porsche's! worden de van ons steeds meer waard.
gr anton964
|
19 apr 2010 23:07 |
|
 |
Nine-eleven
981 Boxster GTS
|
 Re: met of zonder dakgoot
Kost SERIEUS geld Ik meen mij te herinneren dat deze optie bij RUF zo'n 20K in euries moest kosten. Er komen had ik begrepen 3 plaatdelen bij elkaar en om dat allemaal weer netjes, sterk en strak te krijgen moet er wel wat gebeuren. Informeer anders eens bij Johan van der Gugten, Johan is zo ongeveer de officieuze importeur van RUF. Ik vind een gootloze 993 wel waanzinnig mooi Maar voor het geld weet ik nog wel een paar andere leuke opties van Alois, een setje klokken bijvoorbeeld.
_________________________________________ Trained by GP E L I T E
|
19 apr 2010 23:41 |
|
 |
968mint
Panamera 970 GTS, 996 GT3 CS, ex 968 cabrio, ex Porsche Standard 218 (1959), ex 944, ex 944 Turbo S, ex Boxster 986Friesland
|
 Re: met of zonder dakgoot
De 959 had het standaard (of beter had ze standaard niet). Maar die koste af fabriek ook al een paar centen.
|
19 apr 2010 23:54 |
|
 |
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
 Re: met of zonder dakgoot
De 996 en 997 ook al niet...
|
20 apr 2010 9:29 |
|
 |
Godspeed
PF #911België
|
 Re: met of zonder dakgoot
Zelf vind ik de dakgoot niet enkel functioneel maar ook visueel een troef. Hierdoor gaat met name de C-stijl slanker lijken, doordat deze in twee delen wordt opgedeeld. Vergelijk maar eens met de 911 die erachter staatOp prestatiekanonnen als RUF's en de 959 zou ik kunnen leven zonder gootje maar op een gewoon elfje...
_________________________________________ 968 ClubSport GT86 MX-5 NA Ex: Elise S1 111S
|
20 apr 2010 13:13 |
|
 |
mark996
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
|
 Re: met of zonder dakgoot
Fijn zo'n fotootje..Kan ik eindelijk goed het verschil zien.. Ik zou het er niet voor over hebben (20K  ), maar het ziet er idd wel soepel uit!
|
20 apr 2010 16:23 |
|
 |
rob964.c4
964.c4assendelft
|
 Re: met of zonder dakgoot
nou is ruf niet de goedkoopste maar 20K voor alleen dat lijkt me wat hoog
_________________________________________ remmen is angst
|
20 apr 2010 16:31 |
|
 |
mark996
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
|
 Re: met of zonder dakgoot
daar heb je bijna een brakke 996 voor (voor erbij), zodat je toch nog de daklijn zonder gootjes hebt... 
|
20 apr 2010 16:38 |
|
 |
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
 Re: met of zonder dakgoot
dan loopt ie wel 300 plus voor 20K
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
20 apr 2010 16:38 |
|
 |
porschenot
ex 993 ex 996
|
 Re: met of zonder dakgoot
bedankt voor alle info is er niemand op het forum die er al ervaring mee heeft vindt het er wel mooi uitzien maar ga het zeker niet doen als dit heel veel (20.000 euro) kost ook niet onbelangrijk is zijn de gevolgen voor de stijfheid als die daar onder te lijden heeft ga ik het ook zeker niet doen alvast bedankt voor de info
veel rijplezier ton
|
22 apr 2010 14:51 |
|
 |
Nine-eleven
981 Boxster GTS
|
 Re: met of zonder dakgoot
Ton, Die ca. 20k is de RUF prijs, een met Porsche bekende plaatwerker kan het vast wel voor veeeeel minder. Heb ook ooit weer een zo'n 10-12k horen roepen. Nog steeds veel geld maar beduidend minder dan bij RUF, je hebt dan ook wel iets heel bijzonders. Informeer eens bij Johan van der Gugten (Porsche specialist) te Bodegraven www.vdgugten.nl/
_________________________________________ Trained by GP E L I T E
|
22 apr 2010 15:13 |
|
|