Auteur |
Bericht |
Sigrid
964 C2
|
Re: Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes
ja...ik had het goed
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
19 apr 2010 21:38 |
|
|
Ber
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924Veenendaal
|
_________________________________________ Link webalbums: http://picasaweb.google.com/Berboven Mijn oude picasa album heet Berboxster ipv Berboven
|
19 apr 2010 21:39 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Ik kan zo goed vissen...maar dan anders
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
19 apr 2010 22:51 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Ja, Sigrid... en snaveltje dicht....
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
19 apr 2010 23:20 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
goeie smorgens maukers hier dan maar een ontbijtje van mij maukse
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
20 apr 2010 6:27 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Goedemorgen, heb je de hele nacht vis schoon staan maken Wordt weer een lange dag, dus werk ze en tot morgen.
|
20 apr 2010 6:32 |
|
|
Ber
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924Veenendaal
|
Lekker ontbijtje weer Fijne dag allen.
_________________________________________ Link webalbums: http://picasaweb.google.com/Berboven Mijn oude picasa album heet Berboxster ipv Berboven
|
20 apr 2010 7:31 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Heerlijk ontbijtje, nog iemand geinteresseerd in een espresso? Fijne dag allemaal (in Italië, met je eigen vrouw, met een andere vrouw, met een man, met twee mannen, in een sleurhut, op de fiets, of waar en hoe dan ook).
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
20 apr 2010 7:38 |
|
|
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Morgen iedereen, lekker ontbijt en een sterke expresso, om de dag te beginnen! Fijne dag
|
20 apr 2010 7:50 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Word ik toch nog met een glimlach wakker. Morruguh Maukers, Waar is de koffie? Op de vorige pagina..... Fijne Dag allemaal.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
20 apr 2010 9:22 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Goedemorgen allemaal... Ja, Mars... de realiteit valt weer tegen Koffie en straks weer naar de fysio...
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
20 apr 2010 9:40 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
En dan kom ik weer eens kijken en is de boel gewoon dicht. Net thuis en het enige wat nog telt is vislucht.....nou liever beroemd in dit geval dan berucht Ik wil nog wat drinken.....regel het zelf wel weer. Mannen
|
20 apr 2010 22:27 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
m'n vader zei vroeger altijd....grote mond, appel er in Ik bedien alleen vrijwillig en geheel kosteloos
|
20 apr 2010 22:36 |
|
|
Marianne
Boxster S 3.2Leiderdorp
|
Wilde eigenlijk ook m'n mandje in duiken, maar doe mij er ook maar eentje dan!
|
20 apr 2010 22:42 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Namens meneer pastoor...de bediening:
|
20 apr 2010 22:44 |
|
|
Marianne
Boxster S 3.2Leiderdorp
|
Thanks en cheers!
|
20 apr 2010 22:45 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Deze doordenker maar ter afsluiting en ongenoegen Lieve poes, je bent in mijn hart, jajaDaar wil ik je nooit weghalen, neeneeOoit kwam je bij me liggen, volgens mij stond je Maar dat gaat nu niet meer, ik wil het niet eens weten Je was een zonnestraal in mijn ogen, heb je daar dan naar gekeken Maar nu ben je echt een heel diep gezakt, in mijn achting
|
20 apr 2010 22:57 |
|
|
Marianne
Boxster S 3.2Leiderdorp
|
Cheers Mars, lekker nog effe een afzakkertje! Wilde eigenlijk een Warsteinertje, maar heb nu al wijntje van Sig gekregen.
|
20 apr 2010 22:58 |
|
|
Marianne
Boxster S 3.2Leiderdorp
|
Neem er ook maar eentje!
|
20 apr 2010 23:00 |
|
|
racebeus
Ex 944 en ex 968Achterhoek
|
Hunt verstoppen Voor een aantal heren hier zou dat wel beter zijn idd Als de as is nedergedaald , is de trofee verstopt
_________________________________________ ieder zijn meug!
|
20 apr 2010 23:13 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Beus, dat race laten we maar ff weg, welke maandag van 2010 gaan we starten??? En volgens mij mag je de PFT niet in een bewegend voorwerp verstoppen truste
|
20 apr 2010 23:55 |
|
|
racebeus
Ex 944 en ex 968Achterhoek
|
Goed gelezen Sigi ! Was weer eens iets te enthousiast "Een openbaar toegankelijke plek" was toch toegestaan Truste, duik ook mijn bedje in. De Hunt spookt al dagen door mijn hoofd, de ideeën liggen nu bijna op volgorde @ Marcel: je kent mijn cryptische inslag ondertussen toch wel? De dame heet Helen Hunt en als ik de trofee deze week lekker buiten leg is die uiteindelijk wel "begraven" onder Ijslands bank-roet
_________________________________________ ieder zijn meug!
|
21 apr 2010 0:08 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
_________________________________________ In the Dutch mountains ...
|
21 apr 2010 1:28 |
|
|
Ber
|
Hallo beste vrienden, Mijn beurt weer voor het ontbijtje. Fijne dag.
|
21 apr 2010 5:55 |
|
|
ralf996
ex 996 4s, 993 c2 en
964 c2 tipWeert
|
goede smorgens, Ber, bedankt voor t ontbijt, zometeen de auto in naar Eindhoven(ben doodop) Verheug me nu al op vanavond
_________________________________________ Wederom op zoek naar ......
|
21 apr 2010 6:13 |
|
|