Auteur |
Bericht |
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
400 euro voor blokken?
standaard blokken? alleen voor of ook achter?
Lijkt me behoorlijk aan de prijs (weet niet zeker hoor)
Waar ben je geweest?
gr.
Jeroen
|
10 okt 2003 1:26 |
|
|
Shark
Middelburg
|
Alleen voor, standaard OEM blokken. Klopt volgens mij niet hoor. Ik ga vanmiddag ff een prijsopgave doen bij PON.
De prijs van die schijven klopt wel. 100 euro per stuk.
|
10 okt 2003 7:38 |
|
|
Shark
Middelburg
|
Het zat me dus helemaal niet lekker en ben deze ochtend gelijk gaan bellen met PON Leusden. De blokken die ze nu voor een S4 gebruiken zijn de 993 blokken. Deze kosten bij PON 153,- euro ex.
Ik dus gelijk bellen met Van Zweeden. Uh... ja we hebben er 965 blokken onder gezet en deze kosten 400,- euro. Heb ik daar om gevraagd? NEE! Gelukkig mag ik ze nu hebben voor die 153,- euro. Pfffffff....
Waarom zijn die 965 blokken zo duur dan? En klopt deze prijs dan wel?
Groeten,
SharkS4
|
10 okt 2003 9:52 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Mag de link nu blijven bovenaan de pagina?
|
10 okt 2003 11:52 |
|
|
John
Cayenne
|
Ik kan dus bij het volgende evement weer vol in de ankers zonder in mijn (zij) spiegel te kijken of ik rechts wordt ingehaald met een zwetende coureur met cameraman.
pfffffffffffff.
|
10 okt 2003 12:03 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
Volgens mij zijn de 993 / 928 / 965 blokken allemaal even groot
Moet ook wel, anders passen 965 blokken niet in je 928 remklauwen...
Is dus gewoon 1 en het zelfde onderdeel
Het kan zijn dat de zuigertjes in de klauwen van maat kunnen verschillen (zou ik op moeten zoeken), maar dat maakt voor de blokken dus niet uit.
gr.
Jeroen
|
10 okt 2003 12:04 |
|
|
Shark
Middelburg
|
Nu weer prijsopgave gedaan. 965 blokken kosten 106,- euro.
Weer van Zweeden gebeld en nu hadden ze zich weer vergist. Uh... er zitten nu weer 959 blokken onder....
Wordt vervolgd,
SharkS4
|
10 okt 2003 12:34 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
Eh... je weet zeker dat er nieuwe blokken onder zitten?
Nog 2 telefoontjes en ze zijn gratis
959 blokken, yeah, right...
gr.
Jeroen
Laatst bijgewerkt door Jeroen914 op 10 okt 2003 13:22, in totaal 1 keer bewerkt.
|
10 okt 2003 13:21 |
|
|
John
Cayenne
|
ben benieuwd.
Mail ontvangen met het ebay item, en heb je de prijzen daar gezien, kan je voor op en neer karren.
|
10 okt 2003 13:21 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Tuurlijk, 959 blokken die heb je op voorraad en liggen vooraan, want die heb je natuurlijk regelmatig nodig
Lekker gevoel krijg je erbij zeg
Groet,
Eric
|
10 okt 2003 15:55 |
|
|
Shark
Middelburg
|
Nou, dat was me het dagje wel zeg! Pfffffff........
Ik ben nog even langs geweest bij van Zweeden en ze hebben me het doosje laten zien met het nummer van de 959 blokken. Alles leek wel te kloppen in de computer . Na kort onderhandelen rekenen ze de prijs van 993 blokken, 153,- ex BTW.
Inmiddels heb ik wel een afspraak gemaakt met een servicecenter van Porschecentrum Zuid in Breda. Ik ga alles laten controleren, omdat ik zeker wil zijn van mijn Shark/zaak. Als het echt 959 blokken zijn haal ik ze eraf en leg ik ze bij mij in de kast onder een mooi halogeen lampje!
Wordt vervolgd,
SharkS4
p.s ik heb de link maar weggehaald
|
10 okt 2003 18:12 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Als ik jou was zou ik "een paar" kilometer verder rijden (wat een straf ) naar Eindhoven. Een wereld van verschil, http://www.prikpagina.nl/read.php?f=830&i=23210&t=23207
Groet,
Eric
|
10 okt 2003 19:16 |
|
|
Shark
Middelburg
|
Zal nog eens goed uitzoeken wat een goed adres is voor de shark. Rotterdam of Antwerpen zou ook geen probleem zijn. Toch denk ik aan een officiële Porsche garage.
Wie heeft er nog meer suggesties?
(Ik zal even een nieuw topic aanmaken)
|
10 okt 2003 19:32 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
Waarom denk je dan dat je bij een "officiele" beter uit bent?
gr.
Jeroen
|
10 okt 2003 19:46 |
|
|
Shark
Middelburg
|
Omdat daar minder klachten binnen komen dan bij niet-officiële misschien? Het is een wat zekerder gevoel. Ik heb ook niet al te beste ervaringen met zogenaamde specialisten. Dit geld ook voor een ander merk dat ik hiervoor reed. Het is misschien niet terecht, maarja ik wil wel zekerheid.
Jeroen.. kun je mij er één aanbevelen? Liefst niet te ver weg.
Bij deze gelijk maar een nieuw topic, "Porschespecialisten".
http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?t=92
Laatst bijgewerkt door Shark op 13 okt 2003 0:37, in totaal 1 keer bewerkt.
|
10 okt 2003 19:54 |
|
|
Kevin
Porsche 944 '89Amsterdam
|
Ik wil ook wel keer vanuit je auto komen filmen, edit ik m ook wel mooi in elkaar. Word wel iets flitsender en stabieler als de Sharkfilm. Niet dat ie slecht was...
|
12 okt 2003 20:02 |
|
|
John
Cayenne
|
Over uitval gesproken, deze was er ook tijdens de tourrit, en had ook de beruchte Zweedse remmen.
http://www.onzin.net/files/movie/20030619/OnzinCom_car.asf
|
13 okt 2003 12:24 |
|
|
Shark
Middelburg
|
Hahahaha...... (ik krijg jou nog wel John! )
|
13 okt 2003 12:28 |
|
|
John
Cayenne
|
Heb je bij de concurent www.priktoestand.nl (jaja dat lees ik ook wel is) de discussie gezien omtrent een s4, de meeste denken dus nog steeds dat dat niks was dat 928 project, ik heb zelf de 928 altijd mooi gevonden, maar de v8 is ook altijd onderschat (lekker snel zoeven).
Tja zo'n CV installatie is toch wel ff rapper als een 911 uit die tijd, op het circuit denk ik niet want je moet toch wel een flinke bak mee zeulen.
Ben inderdaad benieuwd of er ooit een opvolger van de 928 komt, en geloof me wees zuinig op de s4 want het gerucht gaat dat ze zeldzaam gaan worden en dus hun waarde behouden cq zal stijgen.
Zijn erg gewild op dit moment.
|
13 okt 2003 13:51 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
De twee fora (b)lijken elkaar voor sommigen toch nog te bijten. Jammer!
Misschien in het vervolg positieve uitlatingen over de ene, in plaats van negatieve over de andere
|
13 okt 2003 17:07 |
|
|
John
Cayenne
|
Is geen kritiek, eerder een voorkeur voor dit forum.
|
13 okt 2003 18:39 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
De "format" van dit forum is veel beter dan het prikbord van porsche.pagina.nl
D'r mot hier gewoon wat meer traffic komen!
gr.
Jeroen
|
13 okt 2003 18:49 |
|
|
John
Cayenne
|
inderdaad
|
13 okt 2003 19:04 |
|
|
Shark
Middelburg
|
De laatste keer bij Van Zweeden had ik m'n twijfels over de nieuwe remblokken en de prijs van dik 400 euro voor die dingen.
Na een telefonisch gesprek met P&P kwam ik tot de conclusie dat er blokken onder moeten met een hardheid van T428. Heb een afspraak met Van Zweeden gemaakt om dus weer andere blokken eronder te gooien en wel de 993 blokken (die laatste rekening moesten we nog over praten) Je zult het misschien niet geloven, maar er lagen inderdaad 959 blokken onder. Ik heb het nummer gecheckt en dit komt overeen met het nummer van de 959. Deze kosten dus ook echt dik 400 euro Wel leuk natuurlijk die dingen op je S4 voor de prijs van 152,- ex. (later overééngekomen), maar de hardheid is waarschijnlijk niet de juiste. Het remde wel heel bruut. Nu dus toch de 993's eronder en voorlopig rustig inremmen.
Gelijk weer laten balanceren. Er zat weer onbalans in twee wielen, één voor en één achter. Waarom raken die wielen zo snel uit balans
Groeten,
SharkS4 (die twijfels heeft over de verkoop van zijn vliegtuig op wielen, omdat ie zo perfect is en niet weet wat hem te wachten staat als ie een andere koopt )
|
11 nov 2003 18:07 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Komt berouw voor de zonde deze keer
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
11 nov 2003 20:08 |
|
|