Super, Super, Super. Wat een TOP-feest Onwijs bedankt! Wij hebben enorm genoten van al het moois! Ook leuk om alle bekenden weer eens te zien! Het was soms wel moeilijk door alle mooie kleding, om te zien wie-wie-was
Do en Marjon jullie hebben echt een topfeest georganiseerd. Alles was in overvloed aanwezig: gezelligheid, drinken, eten. Muziek was leuk, 1 nummer heb ik gemist, speciaal voor.... Kijk nu al uit naar het volgende feest.
Do , Marjon en de kids,Super,, bedankt voor het geweldige discofeest en de geweldige organisatie..Het was helemaal TOP!! Echt super gezellig, Ook allemaal leuke mensen..Volgend jaar zijn wij zeker weer van de partij, Heel erg bedankt, Groetjes Alex en Henriette{ook met blonde rastapruik]
_________________________________________ bullen zijn top !
18 apr 2010 14:07
MickRS
neuf onze français
Landelijk Amsterdam
Re: PF Disco Night 2010 - 17 April -
Do en Marjon. het was GROOTS
Dank voor de gastvrijheid... Volgend jaar zeker weer
Eveline & Mick
_________________________________________ rouge et noir
18 apr 2010 16:12
D.D.
Op zoek naar...
Noordwijk aan zee
horn schreef:
@ sigrid: heb do al om zijn reknr gevraagd om uiteraard mijn bijdrage te voldoen.
Do, graag een pb met rekening nummer, ook ik wil mijn bijdrage leveren ondanks mijn afwezigheid. Laat maar weten.
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924
Veenendaal
gast schreef:
Alleen zat er een rare smaak aan de pinda's. Beetje een visgeur Veel gelachen, veel gedanst ( dank aan de dames en Marian en Ber in het bijzonder )
Het plezier was wederzijds Marcel
Eneu................pinda's die naar vis ruikte Ik heb in de late uurtjes nog een bak leeg gegeten
_________________________________________ Link webalbums: http://picasaweb.google.com/Berboven Mijn oude picasa album heet Berboxster ipv Berboven
18 apr 2010 17:04
John
Cayenne
Sigrid schreef:
En dan die ene man, de enige waaraan ik me netjes voorstel.....en die zegt dan...dat weet ik wel
tja je was me vergeten, we hadden al is de hand geschud bij Hans Luna..tja enne wie kent Sigrid niet
Verder lekker gegeten en drank was er voldoende....Do zal denk wel de komende weken salade op zijn boterham krijgen ..man die dacht zeker dat er 400 man kwamen eten.
Wel leuk de eerste foto in in topic...ikzelf met mijn vrouwtje met rechts The Sigrid op de dansvloer
18 apr 2010 17:07
Sigrid
964 C2
Citaat:
tja enne wie kent Sigrid niet
Nou gelukkig nog een heleboel mensen niet....en er zijn zelfs 3 Sigrids op dit forum, gisteravond waren er 2 en nee, ik heb geen last van een meervoudige persoonlijkheidsstoornis. Dynamic en Hielkema hebben beide een partner met die naam.
Maar goed, kende jouw gezicht wel...maar verder inderdaad niet, dus ik dacht, laat ik eens beleefd zijn...volledig onnodig dus
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
18 apr 2010 17:41
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
Do met de verzilverde pantalon, Marjon met de oogverblindende wimpers, anderen van de organisatie, hartelijk dank namens ons beiden voor dit geweldig swingend, super verzorgd evenement
Was een leuk 'ander' PF evenement
Roger, leuk om nu een gezicht te kennen bij die knipperende koplampen van je Peace BRO. Nee, er is geen klap gevallen, voor zover ik weet
Bedankt gezellige zussen, die me ondanks vermomming herkenden - PAUL, ben jij dat - en waarmee het geweldig dansen was
John schreef:
Wel leuk de eerste foto in in topic...ikzelf met mijn vrouwtje met rechts The Sigrid op de dansvloer
Sta jij zeker naast de dansvloer
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
Laatst bijgewerkt door Paul II op 18 apr 2010 19:12, in totaal 1 keer bewerkt.
18 apr 2010 18:54
Ber
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924
Veenendaal
Paul.........peace my man................Jij hebt je ook prima vermaakt, dat was duidelijk
_________________________________________ Link webalbums: http://picasaweb.google.com/Berboven Mijn oude picasa album heet Berboxster ipv Berboven
18 apr 2010 19:12
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Maar goed dat je die joint van je gedeeld hebt. Anders had je vast nu nog steeds liggen slapen. "peace man"
ex: 3.2 Targa
ex 964 c2 coupe
ex 993 Targa
BMW 02 1975
Ook wij hebben ons kostelijk vermaakt, super organisatie, goed verzorgd, prima avond gehad.
Volgend jaar weer (ikzelf zit te denken aan een Miami vice thema ) Het was het rijden er naar toe zeker waard
Ik was de avond ziek begonnen maar de binnenkomst met een Berenburger deed wonderen. Waarvoor dank.
Gr Astrid en Jurgen
_________________________________________ Nie janken.
18 apr 2010 19:19
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
Nou , tja nu ben ik helemaal gaar natuurlijk Maar volgend Jaar , ik ZWEER dat ik erbij zal zijn Wel een beetje ongemakkelijk , ik zie wel foto's maar weet niet wie wie is !! als nou iedereen zijn nickname bij "zijn foto zou zetten zou het veel aangenamer zijn en ken ik jullie dan een beetje , nee? gr Diablo
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
18 apr 2010 19:24
928GTS
ex Midnight blue 928 GTS 1995
Heerenveen
Was super geregeld Do !! erg leuk. Volgend jaar zeker weer
_________________________________________ Don't worry about tomorrow, God is already there.
18 apr 2010 20:01
Eric
Achter de duinen.
Dominicus en Marjon, hardstikke bedankt voor het organiseren van deze fantastische avond, een superfeest met alles erop en eraan.
Wij hebben heel erg genoten, hebben alleen nog wat pijn in onze voeten van het dansen.
Een volgende keer zijn wij graag weer van de partij!
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum