Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 13:41

Antwoord op onderwerp  [ 53 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
De droom die bleef knagen 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Peugeot 504 berline 1.8, 1969 Peugeot 504 coupe 2.0, 1974 www.goldtimers.nl www.goldtimers.tv www.twitter.com/goldtimers
Bericht Re: De droom die bleef knagen
Marc schreef:
Ik denk dat hij met de zin "Blijf dus absoluut net zo vaak op http://WWW.PORSCHEFORUM.NL komen als nu!!" niet zichzelf maar ons bedoeld...

Dus in de zin van "ik heb een initiatief maar wil jullie er niet mee in de wielen rijden"

Anyway -> Moondog, nu is het jouw beurt; maak maar een topic aan! :mrgreen:

Hoi,

Die zin (quote) gaat inderdaad niet over mezelf. Ik probeerde daarmee, zoals ik ook op andere fora heb gedaan, aan te geven dat mijn intentie absoluut niet is om mensen hier weg te halen. Het enige wat ik tracht te bereiken is om mijn passie voor klassiekers te delen. Het posten van mijn initiatief op andere fora leek mij een uitstekend middel om bezoek te genereren: bezoekers die interesse hebben in (klassieke) auto's en een dergelijk initiatief leuk vinden. Ik heb in mijn mail niet never nooit aangegeven dat ik een reguliere bezoeker ben, op wat voor manier dan ook. Wat ik wel ben, is een reguliere bezoeker van het peugeotforum.

Jammer dat er zoveel mensen zijn die een ogenschijnlijk eenvoudige zin als ""Blijf dus absoluut net zo vaak op http://WWW.PORSCHEFORUM.NL komen als nu!!"", zo verkeerd kunnen interpreteren. Nogmaals, die zin is bedoeld voor jullie....anders was ik die betreffende zin wel begonnen met "IK blijf....et cetera"".

Kom op, laten we niet zo vijandig doen. Vindt je het een leuk initiatief? Te gek! Vindt je het spam? Ook goed, maar kom dan ook niet kijken als ik een 356 heb gereden en daar een videoreportage van plaats. Even goede vrienden, no problem. Maar ga alsjeblieft geen spijkers zoeken op laag water....

Iedereen op het porscheforum die mijn Goldtimers initiatief kan waarderen (Marc, Diablo e.a.) en net als ik een enorme passie hebben voor al het klassieke op 4 wielen: hartstikke bedankt --> voor jullie maak ik Goldtimers!

Tot bij de lancering!

Groeten, Vincent

www.goldtimers.nl
www.goldtimers.tv
www.twitter.com/goldtimers

23 apr 2010 13:32
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Vincent504 schreef:
als ik een 356 heb gereden en daar een videoreportage van plaats.

Nogmaals, als je initiatief 100% hobby is en geen enkel (!) commercieel doel dient, ben je van harte welkom om, tegen de tijd dat je een (klassieke) Porsche gereden hebt en daar een reportage van online zet, dat hier te vermelden.

Dan is het én on topic én niet commercieel. En dan mag het absoluut.

Zoals gezegd - succes met je initiatief.

23 apr 2010 14:12
Profiel
PorscheForum Rookie
Peugeot 504 berline 1.8, 1969 Peugeot 504 coupe 2.0, 1974 www.goldtimers.nl www.goldtimers.tv www.twitter.com/goldtimers
Bedankt dat je me succes wenst!

Moet me wel van het hart dat ik een slechte smaak heb overgehouden aan de reacties hier (op enkele na)....

Groeten,

Vincent

www.goldtimers.nl
www.goldtimers.tv

23 apr 2010 15:03
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70
Zeist
Met het gevaar als een spuit 911 over te komen: als jij een nare smaak hebt kun je ook kijken wat jouw ingredienten waren. Een aanmelding en een spampost om bezoekers op jouw website te krijgen. Veel geschreeuw, joviaal binnenkomend, maar feitelijk vertel je nog niets interessants. Als je dat doet in een plaatselijke kroeg draait iedereen de rug naar je toe en gaat gezellig door met drinken zonder je ook maar een tweede blik waardig te keuren.

Hier krijg je aandacht, uitleg waarom het niet op prijs gesteld wordt. In plaats van daar begrip voor te tonen ga je voor Calimero lopen spelen en als een klein kind verongelijkt met je voeten stampen. Nou, daarmee haal je ons over de streep hoor :bang:

23 apr 2010 15:27
Profiel
PorscheForum Junkie
ex 911 3.2 1987 ex 987.1 S 3.2 2005 981 S 3.4 Boxster
's-Hertogenbosch
:popcorn: :popcorn: :popcorn:

23 apr 2010 15:48
Profiel
Moderator
PF #57
Vincent504 schreef:
Moet me wel van het hart dat ik een slechte smaak heb overgehouden aan de reacties hier (op enkele na)....

Dat is je goed recht. Normaliter veeg ik een dergelijk topic meteen en verspil er verder geen woorden meer aan. Omdat ik het gevoel had dat je een enthousiaste hobbyist was (en niet een commerciele meneer die handel wilde verkopen) heb ik deze keer getracht je eea uit te leggen. Helaas kennelijk met een slechte nasmaak bij jou tot gevolg. Dat zij zo.

23 apr 2010 15:56
Profiel
PorscheForum Rookie
Traveller69 schreef:
Met het gevaar als een spuit 911 over te komen: als jij een nare smaak hebt kun je ook kijken wat jouw ingredienten waren. Een aanmelding en een spampost om bezoekers op jouw website te krijgen. Veel geschreeuw, joviaal binnenkomend, maar feitelijk vertel je nog niets interessants. Als je dat doet in een plaatselijke kroeg draait iedereen de rug naar je toe en gaat gezellig door met drinken zonder je ook maar een tweede blik waardig te keuren.

Hier krijg je aandacht, uitleg waarom het niet op prijs gesteld wordt. In plaats van daar begrip voor te tonen ga je voor Calimero lopen spelen en als een klein kind verongelijkt met je voeten stampen. Nou, daarmee haal je ons over de streep hoor :bang:

Hoi,

Wanneer op ruim 90% van de fora waar ik op heb gepost de reacties ontzettend leuk en enthousiast zijn, dan komt het mij voor dat er weinig mis is met de "ingredienten". Ik heb het stukje geschreven vanuit passie en om die passie te delen met anderen. Wanneer dat overkomt als joviaal en schreeuwerig, terwijl ruim 90% van de andere fora ontzettend leuk en enthousiast reageert, dan lijkt het mij dat dit toch bij sommigen van jullie ligt. Maar dat is slechts mijn mening. Deze mening wordt echter wel onderstreept door het feit dat je feitelijk concludeert (en dat is iets anders dan een mening hebben) dat ik geen begrip toon en voor Calimero ga lopen spelen. Een conclusie trekken en een mening hebben zijn echt twee verschillende dingen. Dont like Goldtimers? Don't go there. Like Goldtimers? Go there! Maar nogmaals, ga geen spijkers zoeken op laag water. Ik heb geen andere intenties dan het delen van mijn passie met andere klassiekerliefhebbers. Ik hoef jullie niet over de streep te trekken, want velen hebben toch hun "spam" conclusie getrokken. Of je vindt het leuk, of je vindt het ruk. No problem! Kan niet met iedereen vrienden zijn. Hoofd boven het maaiveld, hoge bomen vangen veel wind en nog meer van zulks.

Ha Wimpie67! Wat een topreactie! Kan ik de humor wel van inzien. Ben ook dol op popcorn. Met die 87'er 3.2 Carrera G50 heb je je natuurlijk allang ingeschreven voor de Goldtimers Nieuwsbrief? Wil die auto weleens zien, rijden, filmen en monteren. Leuk idee? Stuur maar een PB!

See you,

Vincent

www.goldtimers.nl
www.goldtimers.tv

23 apr 2010 16:06
Profiel WWW
PorscheForum Rookie
horn schreef:
Vincent504 schreef:

Dat is je goed recht. Normaliter veeg ik een dergelijk topic meteen en verspil er verder geen woorden meer aan. Omdat ik het gevoel had dat je een enthousiaste hobbyist was (en niet een commerciele meneer die handel wilde verkopen) heb ik deze keer getracht je eea uit te leggen. Helaas kennelijk met een slechte nasmaak bij jou tot gevolg. Dat zij zo.

Hoi Horn,

Nee nee, absoluut niet uit op het verkopen van handel aan jullie. Ik wil met Goldtimers gewoon een leuk en breed klassiekerplatform neerzetten. Ok, "slechte nasmaak" was niet goed gekozen, maar ik hoop dat je je kunt voorstellen dat het vreemd overkomt, wanneer op ruim 90% van de fora wel enthousiaste reacties komen en ook de inschrijvingen werkelijk binnenstromen. Kan ik je toch nog overhalen om je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Leuk!

Positief is wel dat Goldtimers als naam nu in ieder geval wel blijft hangen!

Groetjes,

Vincent

www.goldtimers.nl
www.goldtimers.tv

23 apr 2010 16:10
Profiel WWW
Zeist
Positief? Misschien levert de naam Goldtimers nu bij sommigen een rare smaak in de mond op :twisted: :popcorn:

Ik zal er best eens een keertje gaan kijken (als ik al die websites met Russiche bruidjes ben afgegaan die ik regelmatig in m'n mailbox krijg), en dat hoop ik verder ook onbevooroordeeld te doen.

Alleen jammer dat je als wildvreemde binnenkomt en als je niet je verhaal kwijt kan je gelijk hoog van de toren begint te blazen. Ik heb altijd geleerd om me aan te passen als ik ergens te gast ben.

23 apr 2010 16:26
Profiel
PorscheForum Rookie
Traveller69 schreef:
1. "(als ik al die websites met Russiche bruidjes ben afgegaan die ik regelmatig in m'n mailbox krijg)"

2. "Alleen jammer dat je als wildvreemde binnenkomt en als je niet je verhaal kwijt kan je gelijk hoog van de toren begint te blazen"

3. "Ik zal er best eens een keertje gaan kijken"

Hoi Traveller69,

Graag wil ik toch even reageren op je bericht, naar aanleiding van de drie bovenstaande quotes:

Quote 1: :roll:

Quote 2: "Hoog van de toren blazen"? Heb alleen mijn verhaal gepost (ben mijn verhaal dus kwijt :D ) en wilde daarmee mijn passie voor klassieke auto's delen met andere klassiekerliefhebbers. Ik wil jullie dus absoluut niet hier wegtrekken, noch iets verkopen. Als jij dat "hoog van de toren blazen" vindt, dan is dat jouw mening.

Quote 3: Je hebt dus nog nooit gekeken op mijn websites?? Maar je geeft wel reacties en trekt conclusies....ok.... :scratch:

By the way, 911 SC is absoluut :res:

Groeten, Vincent

www.goldtimers.nl
www.goldtimers.tv

23 apr 2010 17:19
Profiel WWW
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0 nu: fiets, ov
Utrecht
Diablo schreef:
Tom , had niets anders verwacht van U

Pardon?

23 apr 2010 17:31
Profiel
Zeist
Wat dat hoog van de toren blazen betreft: je reageert nogal verongelijkt op het aanmerken van jouw post als zijnde spam. Dat bedoel ik met hoog van de toren blazen (en dat heeft niets te maken met jouw verhaal en of jij mensen al dan niet wil wegtrekken).

Ik hoef niet op een website te kijken voordat ik kan zeggen of ik een bepaalde post spam vindt. Dat jij daar anders over denkt, tja.

26 apr 2010 9:51
Profiel
PorscheForum Rakker
944 s2 sold 911(964) sold 968 sold boxster
cuijk
8) :popcorn: .............................. :lol:
986
http://spaces.msn.com/john944s2

26 apr 2010 12:42
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
ex 911 3.2 1987 ex 987.1 S 3.2 2005 981 S 3.4 Boxster
's-Hertogenbosch
Vincent504 schreef:
Ha Wimpie67! Wat een topreactie! Kan ik de humor wel van inzien. Ben ook dol op popcorn. Met die 87'er 3.2 Carrera G50 heb je je natuurlijk allang ingeschreven voor de Goldtimers Nieuwsbrief? Wil die auto weleens zien, rijden, filmen en monteren. Leuk idee? Stuur maar een PB!

See you,

Vincent

Nee, dank je. Mij te glad....

26 apr 2010 13:03
Profiel
PorscheForum Rookie
Te glad? Wat bedoel je precies?

Groeten, Vincent

www.goldtimers.nl
www.goldtimers.tv

26 apr 2010 13:38
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
968 CS Turbo M030
Wijk en Aalburg
Leuk hoor, een autoliefhebber is wat mij betreft altijd welkom. Vind ik z'n merk niets of vind ik het spam, dan lees ik het niet ..... en klik lekker verder ....

Hoi Vincent,

Ik heb dezelfde liefde als jij ; heb al eens een mosgroene 504 Cabrio V6 gehad maar weer verkocht. Nu staat er één te wachten op restauratie, samen met een V6 Coupe ( om precies te zijn 2 V6-en en een 4 pitter Coupe om van het beste 1 goede te maken ). Ik vind ze helemaal mooi, zowel de Coupe als de Cabrio, maar dan liefst wel met de gescheiden koplampen en de schuine achterlichtjes ...

Oh en om even bij hier te blijven, er is ook nog plaats voor een souarte 968 CS in de garage. Ik ben niet éénkennig :)

Groet, Frank

26 apr 2010 18:23
Profiel
PorscheForum Rakker
997 C4 ex 964C2 ex US 951
Hengelo
Hoi Vincent, ik heb een 944 turbo met de beroemde Audi-aandrijfas :mrgreen: Miss wil je daar ook wel eens een fotoshoot van maken... (nee niet van de aandrijfas...)

29 apr 2010 8:40
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 911 3.2 '85, Porsche 944 turbo S '88
Misschien ben ik wat pessimistisch of slecht van vertrouwen, maar ik prik zo door al dat enthousiasme heen. Voor niets gaat de zon op, ik ken dit soort initiatieven. Het is komen overwaaien van de VS. Opbouwen van een mailinglijst via allerlei manieren en dan geld verdienen door in de mailings allerlei sites waaraan men ge-affillieerd is meesturen. Als mensen daar dan op klikken en zich aanmelden wordt geld verdiend.

Mailinglijsten op zichzelf zijn tegenwoordig zelfs geld waard. Het is de nieuwe manier van geld verdienen en ik krijg het sterke vermoeden, ondanks alle ontkenning dat dit ook zoiets is. Bewust of onbewust snappen de meeste mensen hier dat wel, oprechtheid is over het algemeen goed te beoordelen, vandaar de overwegend negatieve/sceptische reacties. Wat mij betreft ongewenste reclame/spam op het forum, alhoewel ik daar weinig over mag zeggen met mijn aantal posts. :)

29 apr 2010 11:29
Profiel
PorscheForum Rookie
Traveller69 schreef:

Ik hoef niet op een website te kijken voordat ik kan zeggen of ik een bepaalde post spam vindt.

Hoe kun je een mening ergens over hebben, zonder je erin te hebben verdiept? Goed beslagen ten ijs komen, zo is het gezegde......

Ik vind je reactie bijzonder teleurstellend en ik ga er verder dan ook geen woorden meer aan vuil maken.

Groeten, Vincent

www.goldtimers.nl
www.goldtimers.tv

29 apr 2010 14:49
Profiel WWW
PorscheForum Rookie
Moondogjr schreef:
Misschien ben ik wat pessimistisch of slecht van vertrouwen, maar ik prik zo door al dat enthousiasme heen. Voor niets gaat de zon op, ik ken dit soort initiatieven. Het is komen overwaaien van de VS. Opbouwen van een mailinglijst via allerlei manieren en dan geld verdienen door in de mailings allerlei sites waaraan men ge-affillieerd is meesturen. Als mensen daar dan op klikken en zich aanmelden wordt geld verdiend.

Mailinglijsten op zichzelf zijn tegenwoordig zelfs geld waard. Het is de nieuwe manier van geld verdienen en ik krijg het sterke vermoeden, ondanks alle ontkenning dat dit ook zoiets is. Bewust of onbewust snappen de meeste mensen hier dat wel, oprechtheid is over het algemeen goed te beoordelen, vandaar de overwegend negatieve/sceptische reacties. Wat mij betreft ongewenste reclame/spam op het forum, alhoewel ik daar weinig over mag zeggen met mijn aantal posts. :)

Wat een ontzettend groot vooroordeel!! Ik ben 200% een gepassioneerd liefhebber van klassieke auto's!!

Niks affiliate programma's, geen mailinglijsten of al die onzin, maar gewoon een eigen initiatief. Ik vind het echt ontzettend jammer dat je zonder enige onderbouwing, een dergelijk ongefundeerde reactie geeft en mijn leuk bedoelde gepassioneerde bericht in een dergelijk negatief licht plaatst. Waar is dat toch voor nodig?

Ben gelukkig blij dat er hier ook mensen zijn die wel positief reageren en mijn initiatief wel kunnen waarderen. Gelukkig zijn het die mensen waar ik Goldtimers voor maak!

Tot bij de lancering!

Vincent

www.goldtimers.nl
www.goldtimers.tv

29 apr 2010 14:59
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Wat een discussie.......
Ik zou de boel op slot gooien.

29 apr 2010 15:23
Profiel
PorscheForum Rookie
Hoi Gijs,

Tsja, het is mij ook een raadsel waarom bepaalde mensen een leuk initiatief van een klassiekergek op deze manier afzei.....

Overigens heb ik ook wel een aantal leuke reacties als PB ontvangen, dus dat doet me weer goed!

Groeten,

Vincent

www.goldtimers.nl
www.goldtimers.tv

29 apr 2010 15:45
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Porsche 911 3.2 '85, Porsche 944 turbo S '88
Vincent504 schreef:

Wat een ontzettend groot vooroordeel!! Ik ben 200% een gepassioneerd liefhebber van klassieke auto's!!

Niks affiliate programma's, geen mailinglijsten of al die onzin, maar gewoon een eigen initiatief. Ik vind het echt ontzettend jammer dat je zonder enige onderbouwing, een dergelijk ongefundeerde reactie geeft en mijn leuk bedoelde gepassioneerde bericht in een dergelijk negatief licht plaatst. Waar is dat toch voor nodig?

Ben gelukkig blij dat er hier ook mensen zijn die wel positief reageren en mijn initiatief wel kunnen waarderen. Gelukkig zijn het die mensen waar ik Goldtimers voor maak!

Tot bij de lancering!

Vincent

Moet je tegenwoordig ook al alles perfect onderbouwen om een mening te hebben? Ik zeg alleen wat ik vind, sterker nog ik nuanceer het door te zeggen dat ik wellicht wat pessimistisch of slecht van vertrouwen ben.

Overigens kun je volgens mij ook een gepassioneerd liefhebber van klassieke auto's zijn en er ondertussen (veel) geld aan proberen te verdienen. Niets mis mee, maar kom er dan gewoon voor uit. Nogmaals, voor niets gaat de zon op. En het gaat wel degelijk om een mailinglist. Op jouw site moet je naam en e-mail adres invullen om zo een nieuwsbrief te ontvangen, dat is dus een mailinglist.

Ik vind je reactie wel erg dramatisch en enigszins overdreven, bevestigt alleen weer mijn vermoedens. En zeker niet tot bij de lancering wat mij betreft.

29 apr 2010 16:37
Profiel
PorscheForum Rookie
Moondogjr schreef:

1. ...er ondertussen (veel) geld aan proberen te verdienen....
2. ...Op jouw site moet je naam en e-mail adres invullen om zo een nieuwsbrief te ontvangen, dat is dus een mailinglist....
3. ...bevestigt alleen weer mijn vermoedens.
4. ...En zeker niet tot bij de lancering wat mij betreft.

Bovenstaand een aantal passages uit je reactie. Moge duidelijk zijn dat Goldtimers niet voor jou wordt gemaakt. No problem, er zijn gelukkig ook mensen die iets minder zuur (pessimistisch, wantrouwend, et cetera) zijn en wel het enthousiasme delen.

Veel klassiekerplezier en zeker niet, maar mogelijk wellicht toch tot bij de lancering :lol: !! Want ook de pessimistische klassiekerliefhebber is nog altijd meer dan welkom :wink: !!

Groeten en een zonnige Koninginnedag gewenst,

Vincent

www.goldtimers.nl
www.goldtimers.tv

29 apr 2010 17:04
Profiel WWW
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
allemaal ouwe meuk :bang:

29 apr 2010 17:23
Profiel WWW Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 53 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende