Auteur |
Bericht |
vonk
|
Carrerastickers gezocht!
Hallo,
De kleinere bumpersteunen en Europese lampen met ringen zijn besteld. Ik heb een "wrapper" gevonden dus ben bijna klaar!
Twee concrete vragen: - waar kan ik voor een redelijke prijs Carrerastickers (zijkanten) kopen ??? - wat is een goed adres voor Porsche-onderhoud in omgeving Breda (ben bij Rennsport geweest maar vond ze daar niet echt aardig vandaar de vraag)
Groeten, Jurgen.
|
24 apr 2010 8:13 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: Carrerastickers gezocht!
... niet echt aardig ... wil je met ze naar de film of wil je je auto goed onderhouden hebben? Stickers - pb Jeroen914 even. Die heeft ze voor het gros hier gemaakt. En goed!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
24 apr 2010 8:19 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Ach Jeroen heeft ook zo zijn momentjes..... En dan nu weer even serieus. Jeroen van Berloth Design maakt inderdaad mooi spul. Zelf ben ik een tevreden klant. www.berlothdesign.nl
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
24 apr 2010 9:36 |
|
|
wallieporsche
|
www.vanderpalenporsche.nlLaatst mijn pas verworven 964 gebracht en helemaal laten nazien etc. goede service voor goede prijs en goed aan te rijden vanaf Breda.
|
24 apr 2010 11:00 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
ERPA in Beneden Leeuwen (Bij Tiel) www.erpa.nl
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
24 apr 2010 11:02 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Mss vinden ze jou ook niet aardig - of kwam je net even op 'n ongelegen moment Aan welke kant van Breda zoek je
|
24 apr 2010 11:04 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Niet aardig is niet helemaal een goed criterium, maar je moet je wel "goed voelen" bij een bedrijf dat aan je auto gaat sleutelen. Of het zelf doen.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
24 apr 2010 11:09 |
|
|
horn
PF #57
|
Maar... zijn ze ook aardig? Begrijp het wel hoor Vonk, eerste indruk is ook absoluut belangrijk. Welke wrapper gaat het doen?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
24 apr 2010 11:10 |
|
|
vonk
|
Je moet hier op het forum wel op je woorden letten zeg! Snap wel dat ik geen vrienden hoef te worden met de garage van mijn Porsche maar eerste buikgevoel is voor mij wel belangrijk. Heb er een paar algemene vragen gesteld en ieder antwoord leek teveel vandaar het ontstane gevoel.
Bedankt voor de tips over de stickers, ga ik achteraan! Mochtten er nog meer adresjes zijn voor stickers of onderhoud dan graag!
|
24 apr 2010 14:55 |
|
|
koebel
993 targa, ex 964 targaN-Brabant
|
+1
_________________________________________ air supremacy
|
24 apr 2010 15:05 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
... mss kunnen Jeroen en jij ook niet door 1 deur
|
24 apr 2010 15:12 |
|
|
horn
PF #57
|
Die kans is groot, Jeroen kennende
|
24 apr 2010 17:18 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Waarschijnlijk heb je Lothar op een druk moment getroffen. In Brabant is hij een van de meest kundige monteurs die ik ken. En als hij even de tijd heeft, een goede vent
|
25 apr 2010 0:20 |
|
|
vonk
|
OK, bedankt Pascal!
|
25 apr 2010 7:59 |
|
|
Erwin C2
ex 964 C2 coupe, ex 996 C2, ex 964 cabriolet C2, ex Cayenne 4.5S, Cayenne 3.2S, ex Cayenne 4.5S, ex 993 C2 en huidige Porsche 997 4SDenHaag
|
Vonk laat me even weten via een Pbtje of je de Carrera letter stickers heb gevonden. Ik wil ze namelijk in matzwart hebben op mijn 911.
Gr.Erwin
_________________________________________ RESPECT 2 ALL
|
25 apr 2010 9:20 |
|
|
Gizmo
911 C2 CabrioDen Haag
|
Ook voor jou is de juiste persoon jeroen914, stuur hem een pb. Ik denk dat hij ze voor 99% van het forum gemaakt heeft.
|
25 apr 2010 9:29 |
|
|
Erwin C2
ex 964 C2 coupe, ex 996 C2, ex 964 cabriolet C2, ex Cayenne 4.5S, Cayenne 3.2S, ex Cayenne 4.5S, ex 993 C2 en huidige Porsche 997 4SDenHaag
|
Heb ik al gedaan Gizmo maar nog geen reactie en heb ook een mail gestuurd ps. ben jij de DJ gizmo uit denhaag
_________________________________________ RESPECT 2 ALL
|
25 apr 2010 9:35 |
|
|
911gt2
|
Precies mijn idee. Atijd tijd voor een advies en of praatje
_________________________________________ "If one does not fail at times, then one has not challenged himself." Ferdinand Porsche
|
26 apr 2010 9:32 |
|
|
horn
PF #57
|
Bijna altijd kennelijk
|
26 apr 2010 10:58 |
|
|
vonk
|
Het lijkt erop dat ik hem inderdaad getroffen heb op een ongelukkig moment Gezien de positieve reacties ga ik mijn P er brengen, zijn naam vermoedt in ieder geval Duitse grondigheid! Stickers ook besteld bij Jeroen, dus bericht kan gesloten worden. Bedankt iedereen weer. Groeten, Jurgen.
|
26 apr 2010 19:12 |
|
|
horn
PF #57
|
Nou, dan heb je hem wel op een gelukkig moment getroffen
|
26 apr 2010 19:56 |
|
|