ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
Re: Bn'ers en hun (ex) Porsche
Net niet categorie.
20 mei 2010 19:17
Marc
ex-911 3.2 Carrera coupé 1986
Oosterhout nb
@Mark Nauta
Ajax klopt... Newcastle United heeft ie nooit gevoetbald!
Speelde ooit in Engeland voor Sheffield Wednesday.
Zo ook bij: FC Twente, VVV Venlo, Roda JC, PSV en 1. FC Nürnberg...
_________________________________________ Ook al heb ik geen Porsche meer. Toch verander ik mijn avatar voorlopig niet!
20 mei 2010 19:31
BOXTUR
ex Boxster 2.5 ('98)
ex Boxster 3.2 S TT ('01)
ex 964C4 ('90)
Papendrecht
Monique Rijkaard, reed in Monaco (1997) met een zwarte Boxster tiptronic(rood leder int.). Deze is door mij later gekocht in Alkmaar en na anderhalf jaar sturen verkocht aan een autobedrijf in Alphen voor veel te weinig ...
n.b. Over kapper-auto's gesproken: had Frank Rijkaard ook niet iets met kapsels ?
p.s. Ik vraag me nu pas af of Monique de auto niet voor Frank had gekocht? De handtekening van Monique stond weliswaar op het koopcontract, maar ik ga nu twijfelen ... In dat geval zou de BN'er Frankie moeten zijn
_________________________________________ Een echte marine-blauwe 964 C4, jetzt kaputt!!!
20 mei 2010 19:52
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4S
Leiderdorp
Hoorde gister dat Katja Schuurman ook in een 964 cabrio rijdt
20 mei 2010 20:08
Mark Nauta
996 Carrera '02 - M3 3.0 '94
Zevenbergen
Marc schreef:
@Mark Nauta
Ajax klopt... Newcastle United heeft ie nooit gevoetbald!
Speelde ooit in Engeland voor Sheffield Wednesday.
Je hebt gelijk!
Ik weet nog dat ie daar goed knaken had verdiend. Toen ie naar Heerenveen kwam na zijn Engelse avontuur reed ie namelijk nog een tijd rond met een schitterende Aston Martin Vanquish.
20 mei 2010 20:26
horn
PF #57
Richard schreef:
Hoorde gister dat Katja Schuurman ook in een 964 cabrio rijdt
gevaarlijk
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
20 mei 2010 21:51
Wimpie77
Dat ze uberhaubt rijdt is al gevaarlijk...
_________________________________________ * * *
20 mei 2010 23:50
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ov
Utrecht
Binnenkort in een sloot vlakbij u...
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
21 mei 2010 8:50
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Geen porsche, wel BN-er; Een jaar of 10-12 geleden woonde ik in Leidschendam in de buurt van een groot tuincentrum. Op zaterdagen kwam daar wel eens Vanessa een paar plantjes halen, in een Lamborghini Diablo SE 30, ja, zo'n paarse. Vond 't altijd wel stoer, gewoon gebruiken zo'n ding!
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum