Auteur |
Bericht |
pepe
944 type 1 + 968cs EX: 911 3.2 EX: 924S
|
van kessel..
heren.. na een bezoekje aan de Porsche-days ben ik even langs "van Kessel" gereden voor een onderdeeltje van mijn porsche. eerlijk : "heb ik altijd een beetje een appart gevoel als ik de site zie, en als je wel eens iets hoord of leest of diverse mensen zo ook over deze heren" op aandringen van een porsche-vriend toch even langs geweest.. en??? Ongelooflijk als je daar binnen komt, hallen met onderdelen..en auto's.. ben door senior.. netjes tewoord gestaan en hij wilde graag weten wat ik met Porsche had en deed, na wat uitleg zei hij gelijk dat ik bij hun op het juiste adres was en kreeg ik een rondleiding door zijn bedrijf..?? na 30 min zat ik weer in de auto met het juiste onderdeel en 15 euro??armer.. feit: zo zie je maar weer dat je aan de hand van een paar foto's e.d al snel op zijspoor word gezet en dat " ondervinden " vaak anders uitpakt dan dat je verwacht, dus: mijn ervaring over deze heren is zeer goed .. als ik de volgende keer weer wat nodig heb bel ik hun even.. een aanrader..
|
24 apr 2010 22:24 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Re: van kessel..
Hoi Pepe , Ken Tom en Mario nu al bijna 10 jaar en ik kan alleen maar beamen wat jij net vertelde ! gasten !! gr Diablo
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
|
24 apr 2010 22:34 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Ik ken ze niet, maar hoor regelmatig goede dingen over hen. Goed dat je je eigen ervaring hier post!!!!
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
24 apr 2010 22:37 |
|
|
Jos Targa
Porsche 914 2.7 1970
Porsche Panamera GTS 2016
Porsche Boxster CupUrmond
|
Die mannen zijn top, enorm gastvriendelijk en altijd behupzaam, of het nu gaat om een onderdeel van 15 € of 500€. Je hebt altijd van die dromers die menen daar een top auto te kunnen kopen voor minder dan 10.000€. Dat zijn meestal de mensen die negativiteit verspreiden over Ton en mario. Jammer is dat. Aloewel er toch wel mensen zijn die voor weinig daar een goede 911 hebben gekocht. Waaronder mijn vorige 911 Ik vind het een snoepwinkel, zeker nu ze de neiwue hal aan het inrichten zijn weet je niet wat je ziet, wat een auto's. Tuurlijk, alles niet in superstaat, maar voornamelijk oud, met behoorlijk wat unieke exemplaren.
_________________________________________ http://www.circuitverzekeringen.nl tevens Porsche en klassieker verzekeringen bij afic.nl
|
25 apr 2010 7:46 |
|
|
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-350z in 't zwart (kort)
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
ex-944 S2 CabrioKrimpen aan den IJssel
|
Zijn idd OK daar. Een aantal maal geweest, altijd zeer vriendelijk en correct! Ook over hun auto's zijn ze eerlijk.
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
|
25 apr 2010 10:19 |
|
|
Wimpie67
ex 911 3.2 1987
ex 987.1 S 3.2 2005
981 S 3.4 Boxster's-Hertogenbosch
|
Ik ga er zeker eens kijken!
_________________________________________ Wim
|
25 apr 2010 10:36 |
|
|
felix bahama 912
Porscheloos...Almkerk
|
Eerlijke lui, koop er ook regelmatig een onderdeeltje, heb daar wel vaker een paar uur door bakken lopen struinen op zoek naar dat ene onderdeel.
Auto's zijn scherp geprijsd maar zelden in showroomstaat, daar maken ze ook geen geheim van, en ze vertellen eerlijk wat er volgens hun mankeert aan de auto, ik heb alleen goede ervaringen, zou er echter een autoleek niet naartoe sturen.
_________________________________________ OLD PORSCHES NEVER DIE, THEY JUST GET BETTER...AND WHEN PERFECT...SELL IT.
|
25 apr 2010 11:43 |
|
|
craze
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
|
prima gasten, mijn oude 911 kwam daar vandaan en absoluut plezier ervan gehad voor het geld! ze vertellen eerlijk hoe & wat, maar heb je geen specifieke kennis neem dan iemand mee (blijven handelaren en dat mag ook). maar heb goede ervaringen met ze en beveel ze van harte aan, vooral als je net dat ene onderdeel nodig hebt....
_________________________________________ 911 redenen om de 3.2 te pakken!
www.thefloorfactory.nl
|
25 apr 2010 14:38 |
|
|
chelsea
ex: 3.2 Targa
ex 964 c2 coupe
ex 993 Targa
BMW 02 1975
|
Aardige lui en als je wil een koekje bij de koffie. En, absoluut kenners
_________________________________________ Nie janken.
|
25 apr 2010 19:14 |
|
|
flitser01
911 SC 3.0 bj 1983zandhoven ( belgie)
|
ik kan daaar ook uren doorbrengen en genieten van wat er staat , ligt en hangt
_________________________________________ Engine in the back , water to the river
|
25 apr 2010 21:01 |
|
|
shaggy
ex 964 c4 '89 zwart
997 c2 zwart
|
ben daar ook altijd goed geholpen voor betaalbare prijzen, kan het adres zeker aanraden.
|
26 apr 2010 19:03 |
|
|
TD (zonder I)
Utrechtse Heuvelrug
|
Snap alleen niet dat die GT3 nog niet weg is Nette prijs, of heeft ie een tik gehad.
|
28 apr 2010 13:22 |
|
|
porscheboy
944 s2 sold 911(964) sold 968 sold
boxstercuijk
|
leuk om te horen dat ze zelf ook meelezen hahahhahahhaha (ik was er gister ff)
_________________________________________ 944 s2 sold 968 sold 911(964) sold 986 http://spaces.msn.com/john944s2
|
28 apr 2010 13:25 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Hoi Tom en Mario ! als jullie dan toch meelezen , groetje uit Belgie , Ik weet niet of je mij nog kent? Ennio van Belgie !! gr
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
|
28 apr 2010 13:52 |
|
|
Cloaca
Porsche diversenOverijssel
|
Als ze dan toch meelezen..... Een vriend van me is telefonisch tot een overeenkomst gekomen aangaande een 911. Hij heeft in overleg de auto naar van kessel gebracht. Daar aangekomen was de auto niet goed genoeg en kon hij weer gaan..... Fijn dat soort mensen..... 300km met een vrachtauto gereden..... hele dag kwijt..... een tank brandstof kwijt..... auto niet verkocht...... Het is niet allemaal Rozengeur en maneschijn daar in Deurne.....
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
|
28 apr 2010 14:43 |
|
|
MarkS
ex 991.2 Carrera GTS (2018)
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
Duidelijk verhaal.
_________________________________________ Porsche, there is no substitute!
Laatst bijgewerkt door MarkS op 28 apr 2010 15:04, in totaal 1 keer bewerkt.
|
28 apr 2010 14:49 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Duidelijk verhaal = akkoord !! Maar hoe kun je in Godsnaam een prijs telefonisch tot een akkord komen zonder deze gezien te hebben? Lijkt me plots toch niet meer ZO "duidelijk" Maar alles kan natuurlijk !! In ieder geval lijkt het me meer van : Auto is dit en auto is dat , maar dan uiteindelijk niet geweest wasan hoe omschreven my 2cents !!!
|
28 apr 2010 15:01 |
|
|
horn
PF #57
|
Ik vind het lastig een dergelijke conclusie te trekken op basis van één kant van het verhaal en dan ook nog uit de tweede hand...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
28 apr 2010 15:08 |
|
|
Blijco
997 Carrera S 3.8Ede
|
Ik ken ze niet anders dan "een man een man, een woord een woord" Zelf heb ik een poosje terug een 944 Turbo aan ze verkocht. Ik liet ze wat foto's zien op de computer en heb de turbo in detail beschreven. Vervolgens werd de Turbo contant afgetikt en 2 dagen later bij hun afgeleverd. Er werd daarna niet eens naar de Turbo gekeken, ik had net zo goed een slopert neer kunnen zetten.
Nogmaals, mannen van hun woord, enne ik heb niks geen bemoeienissen met ze hoor.
_________________________________________ The difference between men and boys.....
The speed of their toys !!
|
28 apr 2010 15:10 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Harald, ben volledig akkoord met jou ! Maar hoe ik Tom En Mario ken zeg ik dat het weleens ZO zou kunnen zijn
|
28 apr 2010 15:13 |
|
|
Cloaca
|
Van Kessel hanteert een agressieve manier van aankopen van auto's. Prima..... hun keuze..... als een auto dan niet duur is neemt van Kessel het risico om ongezien auto's te kopen. Deze auto stond hem schijnbaar niet aan...... dan lossen ze dat zo weer op.....
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
|
28 apr 2010 15:15 |
|
|
Cloaca
|
Even ter info.... dit heb ik zelf meerdere malen meegemaakt met van Kessel....
|
28 apr 2010 15:16 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Hoe zou jij het dan oplossen??? Als auto HELEMAAL niet aan je verwachtingen voldoet ! Toch maar kopen ?
|
28 apr 2010 16:56 |
|
|
924
Omgeving Leuven
|
Ik was er een keer en toen zei Tom duidelijk dat ze ook wagens kopen ter goede trouw. Dus als de verkoper beweert dat de motor loopt en goed is, dan hoort dit ook zo te zijn. Is dit niet het geval (wat later dan wel zal blijken) dan zullen ze hieruit hun conclusies trekken en -waarschijnlijk- geen handel meer met je doen...
Verder heb ik al verschillende verhalen, zowel positief als negatief, over de heren uit Deurne gehoord. Ikzelf heb er positieve ervaringen bij.
_________________________________________ R, S, ST, RS, RSR
|
28 apr 2010 17:26 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Zo als de waard is vertrouwd hij zijn gasten.... Ik kwam voor een onderdeeltje en één sensor a €7.50 Het onderdeeltje wat ik nog nodig had mocht ik zelf opzoeken op zolder tussen een berg onderdelen ..... helaas kon ik deze niet vinden na diverse bakken met noem het maar op doorzocht te hebben ...ik had volop de gelegenheid om diverse onderdelen in mijn zak te steken , its not me
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
28 apr 2010 18:53 |
|
|