Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 23:53

Antwoord op onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
van kessel.. 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
911 SC `81
Eindhoven
Bericht Re: van kessel..
Tijdje terug ook naar een SC gaan kijken bij van Kessel. Je krijgt alle tijd en vooral van de zoon fatsoenlijke uitleg over de auto`s. Het is een echte handelaar maar je krijgt voldoende kans om een goede inschatting te maken van wat je koopt! Denk dat het daarnaast zeker voor onderdelen een prima bedrijf is..

28 apr 2010 19:50
Profiel
PorscheForum Junkie
ex 911 3.2 1987 ex 987.1 S 3.2 2005 981 S 3.4 Boxster
's-Hertogenbosch
Bericht Re: van kessel..
In een vorig leven kocht ik gebruikte bedrijfswagens in van dealers van een bekend bedrijfswagenmerk. Per jaar kocht ik telefonisch ca. 800 auto's in (en verkocht ze natuurlijk ook weer). Ik schat in dat ik ca. 3.000 biedingen per jaar deed. Als het tot een zaak kwam, dan werd de deal per fax bevestigd.

Regel was, dat de auto EXACT werd omschreven. Voldeed de auto niet aan de omschrijving, dan werd deze geeneens gelost. De chauffeur kon direct rechtsomkeerd maken naar de afzender. Elke handelaar weet dat 't spel alleen zo functioneert en houdt zich over het algemeen aan de regels. Worden de regels meerdere keren geschonden, dan is 't einde relatie!

Met sommige particulieren / transportondernemers had ik minder goede ervaringen. Vaak kwam dit omdat dit voor hen geen dagelijks werk is en men dus daardoor (onbewust of door onkunde, soms met opzet) zaken anders voorspiegelt dan ze zijn. Een handelaar heeft er de tijd niet voor (en er een hekel aan) om hierover in discussie te gaan met als resultaat dat de auto gewoon weer retour afzender gaat.

Ik weet dat van Kessel precies zo werkt. Mijn 911 komt er vandaan en senior beschreef 'm precies zoals 'ie was. Hij had 'm zelf ook niet gezien en vertelde dat als de auto niet klopte, hij gewoon retour afzender zou gaan.

Terecht als hij de daad bij het woord voegt!

28 apr 2010 20:18
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 27 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2