Auteur |
Bericht |
jdruyter
911 cabrio 1987
|
Restauratie Fuchs
Ik wil mijn Fuchs eens goed laten opknappen. Heeft iemand een adres waar ik dit professioneel kan laten doen? Dus opnieuw poedercoaten en polijsten zonder dat de speciale laag wordt beschadigd.
|
01 mei 2010 12:14 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Re: Restauratie Fuchs
Probeer de zoekfunctie even. Volgens mij is er al het één en ander over gepost.
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
01 mei 2010 12:28 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Re: Restauratie Fuchs
in der Heimat gibt es was. Fur die Foxen.
_________________________________________ oud is beter
|
01 mei 2010 12:32 |
|
|
cabrio wim
|
Re: Restauratie Fuchs
|
01 mei 2010 13:00 |
|
|
jdruyter
911 cabrio 1987
|
Re: Restauratie Fuchs
Die ken ik uit andere berichten. Ik lees echter niets over het behouden van de geanodiseerde laag die behouden moet blijven. Geen adresjes in Nederland?
|
01 mei 2010 13:16 |
|
|
MR.GUZZI.
911 3.2 "89 coupe, 3.2 Cabrio "87 + 964 Jubilee "93 !Friesland
|
Re: Restauratie Fuchs
Je hebt het over polijsten,dan haal je de geanodiseerde laag er juist af, als de geanodiseerde laag niet mooi meer is, dan moet dat opnieuw gedaan worden,en dan kom je in Duitsland terecht, gaat het alleen om het zwarte middenstuk ,dan kun dat gewoon laten spuiten !
_________________________________________ live, is what you made of it ! ! !
|
01 mei 2010 13:36 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Re: Restauratie Fuchs
Die geannodiseerde laag blijft ook niet behouden Die stralen ze er eerst af met glasparels. Als de velg dan weer mooi blank metaal is word deze opnieuw geannodiseerd en de zwarte delen ingelakt.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
01 mei 2010 13:38 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: Restauratie Fuchs
gebruik effe de zoekfunctie voordat iedereen weer dezelfde info gaat posten... zoek op fuchs en restauratie.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
01 mei 2010 15:32 |
|
|
cabrio wim
|
Re: Restauratie Fuchs
Maar dat is bij zoveel dingen die hier al gepost zijn, als ze allemaal de zoekfunctie gebruiken hebben we helemaal geen topics meer.
|
01 mei 2010 16:26 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: Restauratie Fuchs
ja wim. maar over die fuchsen is begin april een heel topic gepost over iemand die fuchsen wilde restaureren. toen kwam er ook een hele verhandeling over anodiseren en blank aflakken en eloxeren en de verschillen. en om nou te voorkomen dat dit wederom helemaal uitgetypt wordt en de topicstarter daarop moet wachten adviseer ik hem even de zoekfunctie te gebruiken. en als jij het zo leuk vindt om steeds alles opnieuw te typen zullen de 'in de krant van vandaag wordt morgen de vis verpakt' instelling activeren. Elke post ouder dan een week wordt automatisch verwijderd. heb je de zoekfunctie ook nooit meer nodig en hoeven wij er nooit meer naar te verwijzen... enfin, terug over fuchsen: viewtopic.php?p=627697#p627697viewtopic.php?p=726708#p726708viewtopic.php?p=490857#p490857viewtopic.php?p=110610#p110610
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
01 mei 2010 16:58 |
|
|
cabrio wim
|
Re: Restauratie Fuchs
Was ook maar een grapje. Maar snap je stelling.
|
01 mei 2010 17:03 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: Restauratie Fuchs
a. dat hoopte ik al. b. dat scheelt me hetzelfde nog een keer uitleggen...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
01 mei 2010 17:05 |
|
|
Han Rosch
3.2 carrera Cabrio 1986
|
Re: Restauratie Fuchs
Sluwe Fuchs is die Wim
_________________________________________ Dubbel genaaid, hecht beter !
|
03 mei 2010 22:23 |
|
|