Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 22:44

Antwoord op onderwerp  [ 408 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Zolder 30 April 2010, Porsche meets Peugeot. 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
3.2S
010
Bericht Re: Zolder 30 April 2010, Porsche meets Peugeot.
Voor diegene die naar hun schoonmoeder of de IKEA gegaan zijn. Jullie hebben wat gemist. Alles was uitstekend georganiseerd. Komplimenten aan de organisatie. Hier de 1ste 2 foto's van het weekend de rest met een leuke actie film. :wink:
AfbeeldingAfbeelding

30 apr 2010 18:50
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
924 Carrera GT + 944 RS
Yellowbird schreef:
Plezier was van erg korte duur, nooit gedacht dat een 968 te veel lawaai kon maken. Op geen enkel ander circuit een probleem. Blijkbaar wordt op Zolder flink doorrijden niet op prijs gesteld en mag je alleen toerritjes doen, dus voor mij de laatste keer op Zolder (tenzij ze de geluidsmeeting anders gaan doen).

En oh wat gingen die Peugeot's langzaam (ook in de bocht :shock: )!

Duur dagje uit zo Bastiaan, en boven de 98db :?: :roll:
Morgen maar naar Dinslaken :?:

30 apr 2010 19:31
Profiel
PorscheForum Rakker
GTR R35, ex 996 C2, ex 968
Allereerst, Frank & Toos, Michel & Monique, Kees & Thea, Ed & Linda, Rob & Wil ..bedankt voor de organisatie!
Ik heb lekker gereden met de 968. Iedere keer zo'n 5 a 6 rondjes daarna de boel laten afkoelen. Schijven rondom zijn nog blauw :mrgreen: Dit smaakt naar meer :D

Jammer dat Bastiaan met zijn 968cs van het circuit af moest. Echt veel meer geluid dan mijn 968 maakt hij niet. Maarja, geluidsmetingen op circuits blijft een lastig verhaal. Heb zelf jaren lang met Ducati's en supermono's op Assen en Zandvoort gereden. Altijd wat. Zeker op Zandvoort met verkeerde wind kon ik, als het tegen zat 2 rondjes draaien ... dan het 2e rondje zwarte vlag op start/finish.

30 apr 2010 20:31
Profiel
Porsche Targa SC 3l. 1980
Middelburg (B)
Iedereen van organisatie, vriendelijk bedankt voor deze fantastische dag, mijne maat Angelo en ik hebben ons perfect vermaakt :thumleft: 1 minpuntje: iedereen ging veel harder dan ik, lag waarschijnlijk aan mijn bandenspanning :mrgreen:

30 apr 2010 20:42
Profiel
PorscheForum Rakker
HansGT schreef:
Duur dagje uit zo Bastiaan, en boven de 98db :?: :roll:
Morgen maar naar Dinslaken :?:

Ja volgens hun de 98db gehaald. Morgen inderdaad naar Dinslaken met het zwarte monster! Die haalt zeker de 100db ook al mag ie nog niet hard! :mrgreen:

30 apr 2010 20:44
Profiel
Porsche Targa SC 3l. 1980
Middelburg (B)
Ben nog vergeten te melden Frank, bij de volgende keer mag je me zo inschrijven, ben zeker in voor een volgende :res:

30 apr 2010 20:45
Profiel
PorscheForum Rakker
911 3.2 Targa 1985
Uden
Het was geweldig.
Bedankt voor de perfecte organisatie.

30 apr 2010 20:47
Profiel
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924
Veenendaal
WAANZINNIG

Organistatie bedankt voor deze geweldige dag, helemaal top. :thumleft:

Vandaag geheel onverwachts de vuurdoop op een cirquit met mijn eigen P gehad. Ik was van plan om alleen te kijken en wat foto's te schieten. Bleek er een plekje vrij te zijn. De mannen hebben mij toen zover gekregen dat ik besloot te gaan rijden. Man man man, wat is dat gaaf zeg, dan pas kom je er achter hoe geweldig die P's zijn als je ze echt laat werken. Had al wel wat ervaring maar nog nooit met mijn eigen P op een cirquit gereden. Het was net of ik in een wagen van iemand anders reed. Wat voorzichtig begonnen maar na 230 km op de baan afgelegd te hebben ging het er aan het einde wel wat heftiger aan toe. Ik heb ongelooflijk genoten en ga dit in de toekomst vaker doen. Ben nog nooit zo rustig richting huis gereden.......en met een big :mrgreen: op mijn gezicht.

Ik wil DO even bedanken, zonder hem had ik vandaag niet gereden. Geweldig dat er nog mensen zijn die je echt iets gunnen. :cheers:

Fijne avond

PS. Ben benieuwd naar de foto's en films. Sta ik er eindelijk zelf ook eens op.......hoop ik :lol:

30 apr 2010 21:06
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
993tt, 993 cabrio TOTMBO:964
Ik heb vast een mooie dag gemist, ik hoop dat jullie veel plezier hebben gehad? JMS nog bedankt voor je bericht over je buurman die niet ging. Gister nog wel een helm gekocht en vd week banden gewisseld, maar ik wilde het risico niet lopen om op de bonnefooi te gaan. Kans was aanwezig dat spontaan meedoen niet mogelijk was, en vastleggen was ook niet mogelijk.
Was Han ook aanwezig trouwens met zijn GT3 rs?
Zijn er nog filmpjes gemaakt?
@Yellowbird: balen joh, zonde van je tijd en geld.

30 apr 2010 21:10
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
GTR R35, ex 996 C2, ex 968
Inderdaad een GT3rs gezien... een witte! Ging erg hard rond! Er waren trouwens best veel GT3tjes, mooi spul!

30 apr 2010 21:25
Profiel
PorscheForum Rakker
964 M700
Ja, de withhhee GT3RS was die van Hans(leuke gast) ik heb een lap of 8 als co-pilot mee gereden Waanzinnig is an understatement
:res:

ook als toeschouwer was het een leuke dag, gezellig gekletst en een paar nieuwe mensen ontmoet. De volgende keer speel ik ook mee :drive:

30 apr 2010 21:49
Profiel
PorscheForum Rakker
911 SC 3.0 bj 1983
zandhoven ( belgie)
ben ook een kijkje komen nemen , spijtig kon ik niet mee rijden wegens het werk, volgende keer mss he

30 apr 2010 22:03
Profiel
Porsche 914 2.7 1970 Porsche Panamera GTS 2016 Porsche Boxster Cup
Urmond
vandaag ook even langs geweest. Do, helaas was je op de baan, anders hadden we even handen kunnen schudden. Had lang getwijfeld of ik mij zou inschrijven, achteraf maar gelukkig dat ik het niet had gedaan, auto staat in de garage met een kapotte sensor, echter, mochten jullie dit nog een keer organiseren......ik ga mee, wat begint het te kriebelen en te jeuken als je dat alles zo ziet. :D :drive:

hier even wat foto's

http://images.kodakgallery.eu.com/photos525/2/31/78/67/38/28/2838677831233_0_ALB.jpg Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Laatst bijgewerkt door Jos Targa op 30 apr 2010 22:21, in totaal 5 keer bewerkt.

30 apr 2010 22:05
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
911 SC 3.0 bj 1983
zandhoven ( belgie)
Diablo schreef:
Goedkope grondprijs ? :bang: :bang: :bang:
Is zowat duurste grond van Limburg !!
niet te doen :bang: :bang:
Apropoz , vandaag ff naar Zolder geweest ,
heb ik eindelijk een paar Forumleden leren kennen !
Barolo , Do, JM kende ik al , Ber , Flitser kende ik ook ivm swepoil ,
Moet eerlijk zeggen , echt toffe gasten ,wat ze van mij denken/dachten horen we nog wel :mrgreen:
gr Diablo
PS: nu jij nog Wim :salut:

diablo , wa ik van u denk , da wilde ni weten :mrgreen:

30 apr 2010 22:06
Profiel
Porsche 911 3.2 Heusden - Zolder Belgie (Limburg)
maar goed dat je geen vrouwtje bent , of toch :?: :?: :idea:

30 apr 2010 22:08
Profiel
PorscheForum Rakker
911 SC 3.0 bj 1983
zandhoven ( belgie)
diablo ; voor u een vraag voor mij een weet he :lol:

30 apr 2010 22:15
Profiel
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Lekker gestuurd. Prima weer. Alles was uitstekend georganiseerd. Komplimenten aan de organisatie :!: :res:

Kheb niet veel foto's, alleen een paar genomen toen ik mijn helm aan Martin had uitgeleend...

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

30 apr 2010 22:18
Profiel WWW
PorscheForum Rookie
Dag mannen en vrouwen!

Mijn foto's van vandaag staan reeds online!

kristof@boelphotography.be
Facebook: Boelsphotography.be

Directe link: http://www.boelsphotography.be/set_details.php?id=19

Previews:

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

En nog veel meer uiteraard! :thumleft:

30 apr 2010 22:23
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Volgens mij ben ik een paar Zoldergangers tegengekomen op de A2... waaronder een hele vriendelijke die een hele pittige bekeuring riskeerde om mij nog even te groeten (ik weet dat ik ook wat harder reed, maar ik heb een stinger... :mrgreen: ).

Het was op de Nordschleife ook best aardig.

30 apr 2010 22:37
Profiel
PorscheForum Junkie
718 Spyder
Was dat bij Eindhoven? Waren wij drie (Han met GT3RS, gast en ik). :)

Ik heb een geweldige dag achter de rug. Gisteravond al veel voorpret in het Hotel met de 'goede' verhalen over en weer. :wink:

Vanmorgen begonnen met instructie en toen ik even een paar ronden met 'blauw' mocht meerijden gelijk een zwarte vlag te pakken voor 96db. Dit betekende voor de middag even tactisch rijden met wat sneller opschakelen dan wenselijk bij de geluidsmeetpunten. Op het laatst van de middag overigens wel weer gewoon doorgetrokken. Het rendement op de dag was immers al helemaal goed. Mijn banden zijn ook vandaag nauwlijks gesleten ondanks stevig doorboenderen. Wil natuurlijk wel een reden hebben om er een keer wat zachter rubber op te gooien :wink:

In navolging met mijn eerste circuitervaring met de GT3 waren de remmen vandaag ook weer het zwakste punt. Ga daar van de week wel direct iets aan doen door, naar advies van de cracks, andere olie te gebruiken.

Frank bedankt voor de geweldige organisatie en alle petrolheads bedankt voor de gezelligheid. Next time :!: :drive: :ba:

30 apr 2010 22:59
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
ASW schreef:
Was dat bij Eindhoven? Waren wij drie (Han met GT3RS, gast en ik). :)

Ik meende gast al te herkennen, maar was hem al weer voorbij toen ik die link legde... (het was ook al een tijdje terug dat ik hem op de Ring zag).

Citaat:
In navolging met mijn eerste circuitervaring met de GT3 waren de remmen vandaag ook weer het zwakste punt. Ga daar van de week wel direct iets aan doen door, naar advies van de cracks, andere olie te gebruiken.

Castrol SRF I presume?

Je hebt een 996 Mk 1 als ik het goed zag. Als je wat meer op het circuit wil rijden raad ik je aan om de Mk II klauwen te monteren, met ofwel de Cup remschijf, ofwel (zou ik je aanraden) schijven van Manthey. Originele blokken van Porsche (bij de Mk II van Pagid, RS-19), tenzij je volledig op het circuit wil rijden, dan zou ik wat anders kiezen.

Eenvoudige upgrade met veel resultaat.

30 apr 2010 23:13
Profiel
PorscheForum Junkie
718 Spyder
Ok, thx voor tips

30 apr 2010 23:20
Profiel
3.2S
010
Ik heb 34 foto's op Picasa gezet. Makkelijk fullscreen te bekijken en ook te downloaden.
http://picasaweb.google.nl/Barolo1960/Z ... ugeot2010#

Speciaal voor Do zet ik dit weekend 10 minuten video op Youtube. :wink:

30 apr 2010 23:46
Profiel WWW
Porsche 911 3.2 Heusden - Zolder Belgie (Limburg)
:thumleft: Barolo , prachtige foto's maar ik zie mijn autootje en mij in de persoon van IK nergens op ? :mrgreen:

30 apr 2010 23:51
Profiel
ASW schreef:
Ok, thx voor tips

Ter toevoeging:

http://www.manthey-motors.de/nextshopcms/show.asp?docid=147&e1=72

Standaard schijven mag je overslaan, wegen meer (3kg) en kun je gelijk met een setje blokken weg mikken.

2.390 euro voor het geheel + 710 euro voor upgrade naar de schijven van Manthey (ik kan de gegroefde aanraden, die zijn het meest duurzaam). Kan wat goedkoper door de schijven los te kopen (ong. 1.700 euro) en de klauwen en blokken (+ reparatiesetje, verklikkers en antipiep plaatjes) los bestellen bij wie ze ook wenst te leveren (is immers gewoon Porsche van de 996 GT3 Mk II).

30 apr 2010 23:58
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 408 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende