Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 23:01

Antwoord op onderwerp  [ 77 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Gala in Style! 996 GT2 

Is dit de Ultieme gala auto?
Ja ( Comment waarom ) 35%  35%  [ 9 ]
Nee ( Comment welke dan wel ) 65%  65%  [ 17 ]
Totaal aantal stemmen : 26

Gala in Style! 996 GT2 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht Re: Gala in Style! 996 GT2
Wel een bonte optocht zo.
Maar waar zit hij nu naar te kijken....

Afbeelding

:mrgreen:

01 mei 2010 9:09
Profiel WWW
Porsche Targa SC 3l. 1980
Middelburg (B)
Naar de gashendel Maurice, wat dacht jij dan :wink:

01 mei 2010 9:40
Profiel
PorscheForum Rakker
2006 Boxster S 3.4
Woerden
Rodger that! schreef:
En maar één Porsche :shock: overigens een héél mooie boxster en nog geen forumlid :wink:

Niet goed gekeken :)

Afbeelding

01 mei 2010 9:49
Profiel
964 c2
Den Haag
Gaaf zo'n optocht...

Werd er nou ook iemand gebracht met een Dakar-truck... :shock: :res:
Afbeelding

Deze is ook erg fraai, en ook geschikt voor 'na het gala'...
Afbeelding

01 mei 2010 13:56
Profiel
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII ...nu kappersauto
wolf schreef:
joh. 315 gaan rijden met een paar kids-niet-van-jou in nl is kansloos. sowieso.

Dan moet je geen gebruik maken van zijn aanbod om als chauffeur/auto te dienen.... denk dat die jongen het wel gaaf vondt. Er is toch niks gebeurt?

01 mei 2010 16:45
Profiel WWW
718 Cayman S
Loosdrecht
Ik ben benieuwd hoe de stoere forummer zou reageren als je minderjarige kind bij de één of andere overmoedige coureur in de auto stapt en daarna meldt dat ze de 315 hebben aangetikt.
In NL. Op de openbare weg. Waar je overgeleverd bent aan oma die net even te ruim invoegd met 80. Of boer Harms met zijn trekker. Dan heb je ook niets aan al je zogenaamde "rijervaring".
315 is net zo gevaarlijk als 100. Ja natuurlijk. Ik ken mensen die vanuit stilstand hun been breken. Dat wil niet zeggen dat stilstaan even gevaarlijk is als hardlopen.
Een 17 jarige durft geen "stop" te zeggen als het te hard gaat. Een 17 jarige kan daar ook nog geen verantwoordelijkheid in nemen en geen oordeel over hebben.
Die verantwoordelijkheid ligt bij de bestuurder. Die kan het wel weten door zijn levenservaring.
Niet te verwarren met rijervaring.

01 mei 2010 19:50
Profiel
Veghel
Die pors hebben we dan mooi gemist :mrgreen: (eerste 5 minuten)

Die Dakar truck gaf ff gas in z'n 1 en liet hem dan uitrollen......................... wat een knallen , geluid & rook bracht dat ding dan voort :shock: :popcorn:

01 mei 2010 20:20
Profiel
PorscheForum Junkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02. Cayenne: ex 958-10, 9YA-18
Dirksland
Rad911 schreef:
Die verantwoordelijkheid ligt bij de bestuurder. Die kan het wel weten door zijn levenservaring.
Niet te verwarren met rijervaring.

+1... wij waren er met z'n allen niet bij en kunnen dus alleen maar speculeren over overstekende kinderen, invoegende oma's etc.

Waarom altijd dat wijzende vingertje zonder dat je zelf het hele verhaal weet?

01 mei 2010 22:49
Profiel
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
tss, tss, het gezond verstand is ook op mei-vakantie.

02 mei 2010 0:28
Profiel
Volgende keer ook ff naar de kapper. :mrgreen:

03 mei 2010 10:33
Profiel
ex 911 3.2 carrera "84, ex Boxster 986, ex996 cabrio c4 ex 996 4S
Leiderdorp
en toch heb ik dan liever dat ik 75 reed dan 315 :scratch:

03 mei 2010 10:51
Profiel WWW Facebook 
Forum Admin
Cayenne
Ook ik heb wel is jongens (neef etc.) naar een Gala avond gebracht...is echt leuk joh, veelal die meiden (helemaal leuk opgedirkt) die een limo hebben geritseld...en de jongens komen met de sportauto's....vaak worden er foto's gemaakt voor het schoolkrantje of de website...is toch stoer....

Je moet altijd wel ff het moment uitzoeken met je drop off dat het lekker druk is bij de rode loper etc...nog stoerder is om 100 meter voor de ingang uit je 911 te stappen en die knaap de laatste meters zelf te laten rijden, dat staat pas stoer...en dan heel nonchalant de sleutels naar jouw (in het publiek) toewerpen alsof jij de valetparking bent...

Kijk dan heeft die knaap een entree die niemand heeft...

Op de eerst volgende gala avond van mijn dochter doe ik het zo...ze is al aan het oefenen, valt niet mee dat koppelen voor die kleine meid in een GT3.

03 mei 2010 11:04
Profiel
PorscheForum Junkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02. Cayenne: ex 958-10, 9YA-18
Dirksland
Ben het helemaal met gast eens. Stel... je heet michael schumacher en rijdt 315 op een verlaten 3baansweg in het noorden van het land (wie komt daar nu?) terwijl je iemand de avond van z'n leven bezorgt....wat een eikel ben je dan :wink: Dit is natuurlijk overdreven de andere kant op maar de ts heeft een topavond gehad en kan het nog navertellen.

03 mei 2010 11:11
Profiel
Moderator
PF #57
roenkie schreef:
Waarom altijd dat wijzende vingertje zonder dat je zelf het hele verhaal weet?

Klinkt wellicht raar, maar om een of andere reden hoef ik het hele verhaal niet te weten, als ik hoor '315 km/u aangetikt met het kind van een ander in de auto'. De rest van het verhaal interesseert me dan ineens de rozen. Al is het inderdaad Michael Schumacher. Dan nog kan hij een stomp voor zijn kop krijgen als hij dat met mijn kind in de auto flikt. En dat is helemaal niet 'roomser dan de paus' bedoeld. Als ik zelf bewust bij Sabine Schmitz in de Ringtaxi stap en zij vervolgens 250 rijdt op de Nurburgring, vind ik dat een heel ander verhaal. Ook een risico, maar dat risico neem ik zelf, bewust.
Zo'n jongen van 17 vindt dat uiteraard gaaf, dat begrijp ik ook wel. Maar die kan de gevolgen niet overzien, evenals overigens die meneer met heel veel levens- en rijervaring.
En inderdaad, 'er is toch niks gebeurd'... Waar maken we ons eigenlijk druk om... :scratch:

Ben benieuwd hoe de verhalen hier waren geweest als het wel mis was gegaan... :?

03 mei 2010 11:34
Profiel
Leiderdorp
+ 1 precies mijn punt :res:

03 mei 2010 11:38
Profiel WWW Facebook 
Forum Admin
Cayenne
ben het weer is met Harald eens......

Ook ik rijd wel is met kinderen van andere in mij auto...die vinden het helemaal geweldig...(ook de goede doelen ritten).

Wat het mooiste is aan een Porsche is de acceleratie van die dingen, nou daar heeft men genoeg aan hoor...gewoon ff een paar keer lekker hard optrekken...geeft de gemiddelde al meer dan voldoening (eigenlijk het simpele meerijden voldoet al)

Lekker snel optrekken ipv die levensgevaarlijke acties van hard rijden op de snelweg en knoerten in bochten is ook voor mij geen optie.

Kijk is naar de reacties van een paar maanden geleden toen die gast met dat kleine kind van een ander in zijn Ferrari vet de bocht uit vloog op de ring van Rotterdam, stoer hoor.

03 mei 2010 12:00
Profiel
Turbo S - 542pk
Friesland
John schreef:
...en dan heel nonchalant de sleutels naar jouw (in het publiek) toewerpen alsof jij de valetparking bent...

Op de eerst volgende gala avond van mijn dochter doe ik het zo...ze is al aan het oefenen, valt niet mee dat koppelen voor die kleine meid in een GT3.

Om nog maar te zwijgen over het vangen van je eigen sleutels in het publiek. Zijn er vast meer die even de valetparking willen doen :mrgreen:

03 mei 2010 14:22
Profiel WWW
carrera 3.0 1977
Asperen
Zo te zien is de topic starter dit topic zelf allang beu.

En dat allemaal na een typefout over de gereden snelheid van 153... km/u.... :wink:

Hij zat wel heel snel op de 153, dat dan weer wel... :lol:

Of was het nou 135...nou ja, maakt het ook uit, het is allemaal strafbaar en veel te hard volgens meneer agent!

:mrgreen:

03 mei 2010 14:28
Profiel
carrera 3.0 1977
Asperen
John schreef:
Ook ik heb wel is jongens (neef etc.) naar een Gala avond gebracht...is echt leuk joh, veelal die meiden (helemaal leuk opgedirkt) die een limo hebben geritseld...en de jongens komen met de sportauto's....vaak worden er foto's gemaakt voor het schoolkrantje of de website...is toch stoer....

Je moet altijd wel ff het moment uitzoeken met je drop off dat het lekker druk is bij de rode loper etc...nog stoerder is om 100 meter voor de ingang uit je 911 te stappen en die knaap de laatste meters zelf te laten rijden, dat staat pas stoer...en dan heel nonchalant de sleutels naar jouw (in het publiek) toewerpen alsof jij de valetparking bent...

Kijk dan heeft die knaap een entree die niemand heeft...

En dan maar hopen dat dochterlief niet ineens van de zenuwen, alle drukte, vriendinnetjes en die ene leuke jongen waar ze al zo lang een oogje op heeft en ineens bij de rode loper staat vol op het gas gaat staan ipv. op de rem en zo de GT3 onder de brandweer auto schuift die voor haar rijdt.

Of minder erg, je hebt wel het rijden in de 911 geoefend, maar niet het gooien van de sleutels en dat gaat van de zenuwen mis en ze belanden in de put... :shock: :wink:

03 mei 2010 14:32
Profiel
Westervoort
Heb ook eens gala gereden voor 't buurmeisje, was leuk om te doen.

Afbeelding

Overigens geen 315 aangetikt, maar gewoon lekker rustig gereden. :wink:

03 mei 2010 17:33
Profiel
Leiderdorp
:popcorn:

03 mei 2010 17:34
Profiel WWW Facebook 
Leiderdorp
ja gaat niet onaardig ,paar kleintjes gehad maar niet meer boven de 30 +

en die van mij haalt de 315 niet eens man :D

daarbij ging ik 200 in mijn eentje :salut:

03 mei 2010 17:43
Profiel WWW Facebook 
Leiderdorp
met een jong meisje kan dat zelfs zonder auto :wink: we gaan offtopic

03 mei 2010 17:48
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Porschûh
Citaat:
bla bla bla ...315km/u... bla bla bla ...dat kan toch niet... bla bla bla ...in nl... bla bla bla ...kind van een ander... bla bla bla

FF to the point: GT2 mooie auto, niets mis mee. Hoewel een auto met een grotere achterbank me beter lijkt voor een gala.

Maar... kam volgende keer je haar als je naar een gala gaat!

En regel een rokkostuum met een bijbehorende zaken, i.p.v. zo'n jacquetjas. Dan ga je pas in stijl. Als je een GT2 kan regelen, kan het regelen van een rokkostuum toch geen probleem zijn?

03 mei 2010 18:03
Profiel
Veghel
Citaat:
Kijk is naar de reacties van een paar maanden geleden toen die gast met dat kleine kind van een ander in zijn Ferrari vet de bocht uit vloog op de ring van Rotterdam, stoer hoor.

Als je de crash van Ramon met zijn zoontje bedoelt in de F 50 , dan hangt er een klok en ergens anders de klepel :mrgreen:

Is overigens ook forum-member hier :thumleft:

03 mei 2010 18:11
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 77 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende