Auteur |
Bericht |
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18Dirksland
|
Re: feyenoord.... - Ajax
Als je het zo wilt zien dan is nr 2 de 1e loser.... die derde ster, daar doen jullie het voor pannekoek
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
|
02 mei 2010 16:40 |
|
|
frank1977
|
Zo lang alweer dat het kampioenschap op 1 doelpunt beslist werd? Waar blijft de tijd
|
02 mei 2010 16:48 |
|
|
Danny
3.2 carrera cabrio "88stein lb
|
twente aanhang gefeliciteerd.
met bijkomend voordeel dat we bij de supercup wedstrijd geen problemen hebben met ajax en feijenoord "fans"
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst
en hier voor de foto`s
|
02 mei 2010 16:53 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Zure druiven bij Jol... "Wij moeten het alleen doen"... Nee, iedereen heeft Twente laten winnen.
|
02 mei 2010 16:53 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Nog mooier: "bij feyenoord hadden we wat penalty's moeten krijgen". Gelukkig, het ligt toch nog aan de scheidsrechter. O ja, HUP FEYENOORD!!!!!!!!!!
|
02 mei 2010 16:55 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
Twente gefeliciteerd , Volgend jaar nieuwe kans
|
02 mei 2010 17:01 |
|
|
frank1977
|
Jol kan beter zeggen:"De gemiste kansen tegen Sparta thuis, blijken achteraf hele dure te zijn."
|
02 mei 2010 17:17 |
|
|
Devils son
|
Daar had hij het ook nog over. Maar zo kan PSV het hebben over enkele wedstrijden waar ze meer uit hadden moeten halen en Twente ook...
|
02 mei 2010 17:31 |
|
|
Lambiek
ex 964 C2 Coupé 1992
Unischwarz/zwart leer/sperdiff.Twente
|
_________________________________________ Since the internet, nothing is as it used to be. Nice to know the 911 is the exception. 4-6-13 in Porsche Museum
|
02 mei 2010 17:39 |
|
|
Thomas986
Boxster 2.5België (nabij zeeland)
|
Proficiat Lambiek met het kampioenschap vanwege een N.A.C. fan
_________________________________________ L'Important c'est pas la chute Mais l' Atterissage.
|
02 mei 2010 17:54 |
|
|
GijsCarrera'S
356 speedster 1957 de eerste 993 2S 1997 de beste
|
Nog van Harte Lambiek! Maar pas je laatste zin ff aan in; FC TWENTE IS VOOR MIJ DE PORSCHE ONDER DE WAGENS of PORSCHE IS VOOR MIJ TWENTE ONDER DE VOETBLCLUBS
_________________________________________ Van hard werken ga je niet dood, maar waarom zou je het risico nemen.
|
02 mei 2010 18:00 |
|
|
roenkie
|
Volgens mij staat t al goed zoals Lambiek het schrijft... F.C. Twente is de Porsche onder de voetbalclubs
|
02 mei 2010 18:05 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Via de sms op de hoogte gehouden... Hier in Kaprun klonk het van meerdere kanten k*t op het terras...
Twente heeft een knap seizoen gehad (net als vorig jaar) en is terrecht kampioen! Al had ik als Ajacied het liever anders gezien.
Hopelijk pakken we de beker wel.
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
02 mei 2010 18:16 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Twente gefeliciteerd. Jullie zijn de enige club die met mooi voetbal, geen schwalbes, geen gele en rode kaarten bij de scheids claimen, geen penalties versieren, gewoon met degelijk voetbal de meeste punten halen. Applaus.....
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
02 mei 2010 18:17 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Stelletje azijnpissers hier zeg... Getuigt ook niet van 'sportmanship'. Opvallend dat niemand met zijn eigen club bezig is, alleen met (het niet kampioen worden van) Ajax. Jammer.
|
02 mei 2010 20:14 |
|
|
Toon
|
eindelijk kampioen!!!! ik kan me nog de verloren wedstrijd tegen Feyenoord in '74 voor de geest halen die ik op mijn radiootje volgde. ook was ik in het Diekman stadion toen Wolfgang Kleff hoogst persoonlijk de UEFA cup won voor Bor. M'gladbach ... Nu na al die jaren eindelijk eens kampioen!!! Proud to be a tukker!
|
02 mei 2010 20:18 |
|
|
Devils son
|
Volgens mij gaat het om het kampioenschap van Twente... En verder is het gewoon een reactie op de grote waffel. De afgelopen weken ben je doodgegooid met teksten als "Twente gaat bezwijken onder de druk", "ajax speelt het mooiste voetbal", "Twente wint van Feyenoord omdat Feyenoord ze laat winnen", enz. enz. Nou, dan is het ontzettend leuk dat ze gewoon keihard op hun bek gaan! Hoogmoed komt voor den val. Hoe anders was het bij Twente: gewoon rust, niet over anderen praten, geen grote mond, maar alleen maar presteren. Daarom gunt heel Nederland, op ajacieden na, Twente die titel! Kijk, als ajax kampioen was geworden en Aissati had "helemaal niets in Eindhoven" gezongen naar analogie van de misplaatste idols auditie van Afellay van twee jaar terug, dan had ik dat ook terecht gevonden. Zo simpel is het. Maar kennelijk hebben ze dat in amsterdam niet door. Het is niet dat ajax zo goed is dat men een hekel heeft aan ajax, maar vanwege die misplaatste arrogantie (stopdas met een 1 erop kopen?).
|
02 mei 2010 20:23 |
|
|
Marc
ex-911 3.2 Carrera coupé 1986Oosterhout nb
|
Ik moet eerlijk zeggen dat ik als trouw NAC supporter (al meer dan 20 jaar seizoenkaart op de B-Side) wel kan leven met het kampioenschap van Twente... Alleen jammer dat die #@^%$ van kessler de schaal in Breda kwam uitreiken...
_________________________________________ Ook al heb ik geen Porsche meer. Toch verander ik mijn avatar voorlopig niet!
|
02 mei 2010 20:25 |
|
|
roenkie
|
|
02 mei 2010 21:06 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Hebben jullie nog naar Studio Sport gekeken en de spreekkoren gehoord? Helemaal niets, helemaal niets, helemaal niets voor Adam. Bij alle clubs zongen ze dit. Dat zijn geen azijnpissers. Zo denkt NL erover.
En waarom?
Hebben jullie ook nog gezien hoe naar die 2 Ajakkeszieden een rode kaart zaten te claimen bij die handsbal?
Daarom.........
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
02 mei 2010 21:46 |
|
|
frank1977
|
Niet om vervelend te doen, maar ik als vrij neutrale toeschouwer vond dat ook een rode kaart......Maar volgens mij wist de scheids dat die Pothuizen een 84 op z'n t-shirt geschilderd had En laten we nu niet doen of ze dat alleen bij Ajax doen....bijvoorbeeld Perez bij Twente kan over dat soort dingen ook zo verongelijkt doen, om even bij de vergelijking Twente-Ajax te blijven.
|
02 mei 2010 22:12 |
|
|
Marco 3.2
Cayman S. Ex 911 3.2
|
+1
_________________________________________ When nothing goes right Go left
|
02 mei 2010 22:23 |
|
|
roenkie
|
McClaren waarschijnlijk naar Wolfsburg Jammer, zal moeilijk worden om een goede vervanger te vinden. Met hem geef ik ze iig meer kans op succes in de CL dan wanneer hij vertrekt
|
02 mei 2010 22:43 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Frank, het gaat om de manier waarop. De arrogante houding. Van Suarez zijn wij het gewend, dat hij om een kaart zit te bedelen bij de scheids. Nu stormden ze met zijn 2en op de scheids af met zulke fanatieke koppen terwijl ze al voor stonden. Het is wel stil aan de overkant bij onze azijnpissers claimers.
|
03 mei 2010 0:19 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Hoeveel man van Twente stonden er om de scheids heen voordat onze NAC-vriend rood kreeg? Het halve elftal stond er.
|
03 mei 2010 0:35 |
|
|