_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
19 apr 2010 17:40
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
Re: Spa Porsche days 2010 - 17 en 18 April -
VETTE kleurencombi
En kijk Martin gaan.....
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
19 apr 2010 18:45
rufie
996 3.6 - 2002
Gent - België
Die 964 Turbo S was ongelofelijk vet. Die kleuren heel apart, een knalrood interieur. Blijkbaar was het een Duitse groep vrienden die naar Spa kwam. Ze noemen zichzelf die Turbo Gruppe (sticker op hun wagens) Machtige exemplaren bij, niet alleen hun auto's...
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Ze zagen er zelf ook lekker uit?
19 apr 2010 19:10
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
Heb wel gister een rode 964 gezien met speedline velgen wat staat dat vet! Heb al diverse pica's gezien van rode 964's met speedlines (met dank aan Knauf) maar nu ben ik om
_________________________________________ Het leven gaat door..
19 apr 2010 19:12
rufie
996 3.6 - 2002
Gent - België
Het vrouwelijk gezelschap
MS964 schreef:
Ze zagen er zelf ook lekker uit?
_________________________________________ Back to the '80
Laatst bijgewerkt door Gekke Belg op 02 mei 2010 19:07, in totaal 1 keer bewerkt.
26 apr 2010 22:36
Justin
Porsche 964 C4
Re: Porsche days Francorchamps 2010
Leuk filmpje!(enkel misschien in filmpjes topic)
Spa days mooite porsche dagen ieder jaar wat mij betreft
_________________________________________ Soms weegt slechts 1 reden voor, meer dan 911 redenen tegen.
29 apr 2010 7:47
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
Re: Porsche days Francorchamps 2010
Leuke impressie, wel even aan je Engels werken...
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
01 mei 2010 16:39
rufie
996 3.6 - 2002
Gent - België
In dit filmpje ben ik passagier met een vriend van mij met een 911 RS replica met echte RS motor. Op de rechte stukken zijn de GT3's sneller maar in de bochten hebben er toch velen moeten plooien tegen hun zin. Een GT3 hebben is één ding, er kunnen met rijden is iets anders.
Kennis van dit circuit, bandenkeuze, circuitervaring, etc. zijn allemaal van belang... niet alleen de voiture In iedere auto, niet alleen in een GT3. Maar kan me voorstellen dat je maat het leuk vindt om nieuwer spul voorbij te rijden. In een GT3 zou ie nog harder rond gaan echter
03 mei 2010 10:50
rufie
996 3.6 - 2002
Gent - België
Had twee jaar terug een GT3 MK1. Ging idd goed vooruit, alleen vind ik het minder emotie. Net alsof je in je salon gran turismo speelt. Zo een oudje leeft meer, heeft voor mij meer charme.
In dit filmpje ben ik passagier met een vriend van mij met een 911 RS replica met echte RS motor. Op de rechte stukken zijn de GT3's sneller maar in de bochten hebben er toch velen moeten plooien tegen hun zin. Een GT3 hebben is één ding, er kunnen met rijden is iets anders.
Kan me niet van de indruk ontdoen dat het hier niet om een originele RS motor gaat, daar lijkt hij me iets te snel voor. Zou het niet kunnen dat zoals het meestal gebeurt bij de RS en RSR replica's dat het hier om een omgebouwde 3.2 motor gaat? Zou ook zonde van het geld zijn om een originele (matching numbers) RS motor in een replica te gooien.
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
03 mei 2010 16:29
rufie
996 3.6 - 2002
Gent - België
Het is in ieder geval een 2.7 motor. Volgens de info die ze gaven, kwam die motor uit een wrak van een porsche en hebben ze die in een 3.2 gestoken. Durf nu niet te garanderen dat het matching numbers heeft.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum