Ik ben voor mijn 69er 912 op zoek naar een setje getint glas!
De voorraam is al getint, zoek nu de rest, zal dat hetzelfde zijn t/m de 964??
Dat vergemakkelijkt de zoektocht enigszins..
Coupe, geen targa.
Van Kessel vorig jaar al gebeld, heeft niets compleet, onbekrast.
_________________________________________ OLD PORSCHES NEVER DIE, THEY JUST GET BETTER...AND WHEN PERFECT...SELL IT.
03 mei 2010 15:12
felix bahama 912
Porscheloos...
Almkerk
Re: Getint glas voor een 69 er
Weet iemand hier of de ramen hetzelfde gebleven zijn t/m 964??
_________________________________________ OLD PORSCHES NEVER DIE, THEY JUST GET BETTER...AND WHEN PERFECT...SELL IT.
04 mei 2010 11:56
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
Hoi Felix, Weet met zekerheid dat die van een 964 groter zijn met een dunnere joint , van de jaren ervoor weet ik het echter niet ! gr Diablo
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
04 mei 2010 11:59
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
Heb nog een getint achterraam (3.2 '86) liggen , maar weet niet of die ongekrast is het het ff moeten controleren !
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
04 mei 2010 12:10
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
voorruit t/m 87 is kleiner; daarna komt er een nieuw model (dus halverwege de 3.2) herkenbaar aan de zwarte rand onderin en andere rubbers (dezelfde als bij de 964) ik weet niet of er iets dergelijks ook geldt voor de achter- en zijruiten...
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum