ik denk er weinig porsches komen op 1 mei, dan zijn er zo,n 2500 plus porsches in dinslaken, 1 mei dag vd arbeid (iedereen vrij) in duitsland dan is er altijd een grOOte meetink.
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
Dat is een druk weekend. De dag ervoor zitten wij met een grote groep op het racecircuit in Zolder. Misschien een reden om het een week uit te stellen?
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
@barolo @drknauf Inderdaad twee goede redenen om het een week uit te stellen. Alleen op 8 mei vertrek ik zelf voor 8 dagen naar het buitenland. Dan moet ik de mei editie zelf helaas missen, maar zet ik Ryan in mijn Porsche en weet ik zeker dat hij zal komen
Heb het wel in de planning, of ik met de porsche kom hangt van het weer af. Ze staat zo mooi te glimmen in de garage, onlangs helemaal verwend door de swissvax detailer en vandaag uitgebreid gewassen.
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
hhhppfffffffff, gaat weer niet lukken, boot moet te water..... as het maar droog is, volgende staat nu al reserveert dus dan kan alles echt ff wachten veel plezier morgen, en Gino veel plezier in Turkije
_________________________________________ ALLWAYS BCALM Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly
Gaan er nog mensen naar de "Harbour Rally" volgende week? Volgende week zondag vertrekken vanuit Rotterdam en ik wil eigenlijk wel gaan als het mooi weer is... Zoek nog een navigator! Iemand
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum