Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 23:38

Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Kabelboom 996 C4 2001 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
996 C4 2001
Bericht Kabelboom 996 C4 2001
In verband met spuitwerk heb ik de motorkap zelf "kaal" gemaakt. Hierbij heb ik 1 vd 2 klikschakelaartjes (bediening achterspoiler) vernield welke op de kabelboom zitten welke stroom aanvoerd naar respectievelijk de motorruimteventilator/verlichting, het 3e remlicht en .... de achterspoiler. Via internet heb ik een andere (gebruikte) kabelboom besteld en geplaatst. Deze is PRIMA echter de oude kabelboom had slechts 2 mini klikschakelaartjes voor de bediening van de achterspoiler en deze "nieuwe" kabelboom heeft er drie. In de ruimte waar de mechanische bediening en het motortje van de achterspoiler zit is ruimte voor de 2 naast elkaar zittende schakelaartjes en was er een niet gebruikte ruimte (welke dus door de oude kabelboom niet werd gebruikt). De 3e schakelaar van de "nieuwe" kabelboom heb ik daar geplaatst en de vorm te zien hoord daar ook een schakelaartje, alleen heeft deze bij mijn 996 nooit gezeten. Zoals ik al aangaf werkt alles GOED, ik ben slechts uit op een antwoord waar dit 3e schakelaartje voor diend?? :scratch:
Een lang verhaal en hopelijk heeft iemand een antwoord.

groet,

"Dikke Leo"

05 mei 2010 14:33
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Kabelboom 996 C4 2001
Misschien heb je hier wat aan?
Bijlage:
996 electrical rear end.jpg
996 electrical rear end.jpg [ 227.02 KiB | 410 keer bekeken ]

07 mei 2010 12:08
Profiel
PorscheForum Rakker
996 C4 2001
Bericht Re: Kabelboom 996 C4 2001
Bedankt voor de tekening, ik zie inderdaad de bewuste kabelboom met de bewuste schakelaartjes (ook de 3e. extra schakelaar) alleen staat er helaas niet bij waar deze voor is. Ik ga in ieder geval met deze tekening naar een dealer en zal daar bovenstaande vraag herhalen en aanwijzen wat ik bedoel (de tekening verduidelijkt datgene wat ik graag wil weten).

groet,

"Dikke Leo"

07 mei 2010 12:50
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 3 berichten ]