Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 20:24

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3410 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130 ... 137  Volgende
feyenoord.... - Ajax 

Wie wint er?
Poll eindigt op 13 nov 2007 13:57
feye... 32%  32%  [ 12 ]
AJAX 24%  24%  [ 9 ]
beide niet... 43%  43%  [ 16 ]
Totaal aantal stemmen : 37

feyenoord.... - Ajax 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Bericht Re: feyenoord.... - Ajax
Ontzettend domme actie van hem...

07 mei 2010 13:47
Profiel
PorscheForum Junkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02. Cayenne: ex 958-10, 9YA-18
Dirksland
Nog meer slecht nieuws: laatste columm van Jurryt & Menno.. vond ze altijd vermakelijk om te lezen maar blijkbaar wordt het volgend jaar gedaan door een Twente en een PSV supporter :wink:

07 mei 2010 14:00
Profiel
Kom Menno vaak tegen bij westrijden in binnen en buitenland en dan drinken we altijd wel een potje bier en ouwehoeren we wat!
Precies zoals in de colums... Heerlijk!
Jammer dat ze stoppen...

07 mei 2010 14:15
Profiel
Jammer dat hij weg gaat...

http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/article6698391.ece?cid=rss

Wie is er vrij? Adriaanse?

11 mei 2010 11:06
Profiel
PorscheForum Junkie
Dirksland
Die stond wel op de lijst maar kunnen ze niet betalen, McLaren schijnt een rol te krijgen in de aanstelling van opnieuw een engelse trainer/manager

11 mei 2010 12:38
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Ik snap niet helemaal dat ze nu weer een Engelsman willen. McLaren was toch niet succesvol vanwege zijn afkomst?

Dat is zoiets als Bayern die na Van Gaal in zee gaat met Koeman...

11 mei 2010 12:56
Profiel
Dat is inderdaad een rare manier van denken... Rijkaard is ook nog vrij...

11 mei 2010 13:15
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Rijkaard is m.i. een trainer die meer past bij een groep met veel ervaring en veel talent.

Anders gezegd: ik denk dat hij een grote club in een grote competitie moet leiden.

Het zal mij benieuwen wie het stokje gaat overnemen. Koeman is altijd degene die dom genoeg is om in zo'n situatie in te stappen, dus je hebt een type Koeman nodig... :twisted: Wie het ook doet, het wordt een enorm lastige klus. De selectie valt uit elkaar en ook Twente kan geen zekerheidjes halen. Er staat volgend jaar een totaal andere groep voor een nieuwe trainer. Men begint dus gewoon vanaf 0. De situatie wordt gewoon nog lastiger dan deze was voor AZ.

11 mei 2010 15:00
Profiel
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
http://www.dumpert.nl/mediabase/943281/ ... rdouche_(3).html

:lol: :lol: :lol:

11 mei 2010 15:31
Profiel Twitter 
Moderator
PF #57
"Jetzt brauch ich wieder mein Pack stohmen lassen..." Briljant talenwonder, die Van Gaal.... :^:

11 mei 2010 16:38
Profiel
PorscheForum Junkie
Dirksland
Devils son schreef:
De situatie wordt gewoon nog lastiger dan deze was voor AZ.

Dat valt ook wel weer mee, bedrijfseconomisch gezien verwacht ik bij Twente mider problemen dan bij AZ. Wel is het afwachten of ze het opnieuw voor elkaar krijgen om de staf en selectie kwalitatief goed in te vullen met een budget dat hoort bij een eredivisie club

12 mei 2010 0:53
Profiel
roenkie schreef:

Dat valt ook wel weer mee, bedrijfseconomisch gezien verwacht ik bij Twente mider problemen dan bij AZ.

Dit seizoen hebben ze bij AZ daar nog geen last van gehad. Je hoort nu al de signalen over de gevolgen die het nu wel gaat hebben. Ga er maar vanuit dat de beste spelers van AZ deze zomer de deur uit lopen.

Citaat:
Wel is het afwachten of ze het opnieuw voor elkaar krijgen om de staf en selectie kwalitatief goed in te vullen met een budget dat hoort bij een eredivisie club

Het budget is bij Twente niet het grootste probleem, financieel zit het daar wel goed. Maar een groot talent kiest niet meer voor NL. Een talent kiest wellicht voor de naam van PSV of ajax. Een gokje kiest voor twente.

Als je al weet dat PSV en ajax heel veel moeite hebben om spelers geïnteresseerd te krijgen, dan snap je wel dat twente straks een leuk bedrag heeft om uit te geven, maar daarmee verrassend weinig zekerheidjes kan halen.

En dat kan goed gaan, maar ook enorm fout.

12 mei 2010 10:02
Profiel
PorscheForum Junkie
Dirksland
Devils son schreef:
Dit seizoen hebben ze bij AZ daar nog geen last van gehad. Je hoort nu al de signalen over de gevolgen die het nu wel gaat hebben. Ga er maar vanuit dat de beste spelers van AZ deze zomer de deur uit lopen.

Daar geef ik je grotendeels gelijk in, maar in de winter hebben ze al niemand kunnen halen en is de focus al verlegd van groei naar krimp. De echte klap omt nu pas

Citaat:
Een talent kiest wellicht voor de naam van PSV of ajax. Een gokje kiest voor twente.

Dat is geen nieuw probleem voor ze, de vraag is of ze opnieuw in staat zijn om net als vorig jaar het vertrek van de topspelers op te vangen. T.o.v. toen hebben ze het voordeel dat ze CL gaan spelen, dit kan talenten over de streep trekken om voor Twente te tekenen. Nadelig is het vertrek van grote jongens als Perez en Nkufo waar geen transfersom tegenover staat terwijl ze afgelopen jaar wel belangrijk waren.

12 mei 2010 11:14
Profiel
En ook een Stoch die waarschijnlijk terug naar Chelsea gaat... Daar krijg je ook geen geld voor.

Trouwens Verthongen 2 wedstrijden geschorst. Prima!

12 mei 2010 11:20
Profiel
Theo Jansen presteerde boven verwachting, Stoch vooral de eerste seizoenshelft ook en Ruiz al helemaal.

Daarnaast zat het op beslissende momenten mee waardoor het team als geheel boven zichzelf uit kon stijgen.

Een nieuwe Ruiz zie ik niet komen. En het voetbalt een stuk lastiger als je niet iemand hebt die iedere keer als je gelijk staat met nog 5 minuten te spelen er nog één in prikt...

Een nieuwe ervaren aanvalsleider zie ik niet komen. De nieuwe zal sneller zijn dan N'Kufo, maar op zo'n dag dat het even wat minder gaat mis je de ervaring.

Perez was over the hill, maar zijn inbreng was m.i. groter dan velen hebben vermoed. Hoe zal Theo het gaan doen als hij de grote man op het middenveld moet zijn?

Het gaat in de top om details en ik denk dat het dubbeltje nu wat vaker de andere kant op gaat vallen. En dat is het verschil tussen de kampioen en plaats 4.

12 mei 2010 11:27
Profiel
PorscheForum Junkie
Dirksland
Devils son schreef:
Een nieuwe Ruiz zie ik niet komen. En het voetbalt een stuk lastiger als je niet iemand hebt die iedere keer als je gelijk staat met nog 5 minuten te spelen er nog één in prikt...

Een nieuwe ervaren aanvalsleider zie ik niet komen. De nieuwe zal sneller zijn dan N'Kufo, maar op zo'n dag dat het even wat minder gaat mis je de ervaring.

Speculatief, opvolgers voor Elia en Arnautovic zouden ook niet gevonden worden...dat hebben ze aardig opgelost

Citaat:
Het gaat in de top om details en ik denk dat het dubbeltje nu wat vaker de andere kant op gaat vallen. En dat is het verschil tussen de kampioen en plaats 4.

Dat is zeker waar, ik geloof alleen niet dat ze de doelstelling hebben om opnieuw kampioen te worden, als ze volgend jaar top 3 spelen doen ze het gewoon goed

12 mei 2010 11:41
Profiel
roenkie schreef:

Speculatief, opvolgers voor Elia en Arnautovic zouden ook niet gevonden worden...dat hebben ze aardig opgelost

Maar dat is nu precies wat ik bedoel met dat het goed kan gaan en fout kan gaan. Nu bleek alles precies goed te gaan (dat geldt overigens ook voor McLaren, want dat was bepaald niet de droomkandidaat). Dat geluk heb je zelden.

Zo had PSV dat in 1988 ook. De sterspeler (Gullit) was vertrokken, Guus Hiddink was een toevalligheidje en het bleek allemaal te kloppen. En men won vervolgens alles wat er te winnen viel.

Ajax in 95 precies hetzelfde.

Daar waar clubs als PSV en ajax in zo'n geval Europees mee doen voor de prijzen is het voor een club als twente mogelijk om in zo'n jaar de titel te pakken.

Structureel meedoen lukt gewoon niet. Voor PSV en ajax niet op Europees niveau en voor Twente niet voor de landstitel.

Citaat:
Dat is zeker waar, ik geloof alleen niet dat ze de doelstelling hebben om opnieuw kampioen te worden, als ze volgend jaar top 3 spelen doen ze het gewoon goed

3e zie ik ze wel worden. AZ zal afzakken en Feyenoord heeft nog steeds teveel problemen.

12 mei 2010 11:54
Profiel
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Giovanni stopt na het WK.
Goed bezig daar in 010...

:popcorn:

12 mei 2010 12:11
Profiel Twitter 
Dat hij nog mee mag naar de WK... Zo een goede back is het niet meer!
Maar ja, wat hebben we anders?

12 mei 2010 12:23
Profiel
PorscheForum Junkie
Dirksland
Verstandige beslissing... hij heeft een mooie loopbaan gehad. Als Feyenoord-supporter heb ik toch een zwak voor de man. Toen hij weg ging als broekie beloofde hij terug te komen...vervolgens heeft ie bij een paar prachtige clubs gespeeld maar toch woord gehouden :res:

12 mei 2010 13:28
Profiel
PorscheForum Junkie
Dirksland
Devils son schreef:
Zo had PSV dat in 1988 ook. De sterspeler (Gullit) was vertrokken, Guus Hiddink was een toevalligheidje en het bleek allemaal te kloppen. En men won vervolgens alles wat er te winnen viel.

Ajax in 95 precies hetzelfde.

Meer recent... Feyenoord in 2001/2002 :mrgreen:

12 mei 2010 13:30
Profiel
roenkie schreef:
Meer recent... Feyenoord in 2001/2002 :mrgreen:

Die hamlappen vrije trap... Wat een ajaxgeluk had feyenoord toen zeg... :evil:

12 mei 2010 14:24
Profiel
Zullen we trouwens eens een opstelling voor het NL elftal maken?
Niet dat het mij heel veel uit maakt... Ik ben op vakantie tijdens de WK en ben niet van plan te gaan kijken.

Stekelenburg
Van der Wiel, Heitinga, Matthijssen, Van Bronckhorst
De Jong, Van Bommel, Sneijder
Van Persie, Huntelaar (Kuijt), Robben

12 mei 2010 14:26
Profiel
__________Robben_________Van Persie

____Sneijder______________________Vd Vaart

____________De Jong_____V Bommel

_V Bronkhorst_________________________Heitinga

____________Mathijsen___Boulahrouz

________________Stekelenburg

De kunst is dan wel om Van Bommel niet te offensief te laten denken en De Jong geen domme kaarten te laten pakken.

12 mei 2010 16:13
Profiel
Bouhlarouz heeft afgelopen seizoen 2 wedstrijden gespeeld dus zie ik liever Heitinga en Van der Wiel.
Voor de rest erg aanvallend, maar ik vind het prima!

12 mei 2010 16:28
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 3410 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130 ... 137  Volgende