Betrouwbaarheid en weervoorspellingen zijn bepaald geen synoniemen van elkaar, zal dus meteen een voorbehoud erin gooien. Als we het zondag niet droog houden gaan we op zoek naar een andere datum.
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Re: 23 mei: PF naar de Nordschleife
Dean schreef:
Of bij een ongeluk de auto laten afslepen naar een plek buiten Nurburg...
Bij een total loss kom je daar niet mee weg. Eigenlijk bij ieder ongeval waarbij jouw auto niet meer zelfstandig rijdt. En dan zou ik dus kiezen voor de optie het wrak overschrijven.
17 mei 2010 16:24
Agima
_996Turbo @ 2003_
Gert schreef:
Gewoon geen schade rijden, is ook daar best mogelijk hoor.
Gelukkig, kom je daar wel mee weg Ga ik voor deze optie, ok?
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Dean schreef:
Hoorde gisteren dat in de historie van de ring toch al 200 mensen zijn overleden door ongelukken. Toch goed oppassen.
Bij TF zijn het vrijwel uitsluitend motorrijders die om het leven komen. Natuurlijk moet je goed oppassen, maar dat vooral omdat blikschade ook al niet leuk is.
17 mei 2010 18:02
Devils son
gast schreef:
Altijd op hetzelfde circuit. Moet er niet aan denken.
Wie zegt dat ik altijd op hetzelfde circuit rijdt?
Ik rij er wel verreweg de meeste ronden. En dat op het mooiste circuit ter wereld. Waar ik bijna iedere dag terecht kan als ik dat wil. Waar ik slechts 1.075 euro hoef te betalen voor een heel jaar. Waar het weer altijd mee zit (o wacht even, dat klopt dan weer niet ).
Je moet er ook niet aan denken, je moet er van dromen!
17 mei 2010 18:28
pakkie
Cayenne S
ZO-Brabant
michiel C schreef:
Klopt, is van Pascal, Pascal zou dit jaar een pauze inlassen qua Nordschleife rijden, maar de laatste berichten zijn dat ie toch weer een jaarkaart gekocht heeft Ik denk dat Pascal komend ook wel in Breidscheid te vinden is
groeten Michiel
Ik was er afgelopen weekend uiteraard ook om te kijken naar de 24 uur dus vandaar dat er even geen reactie van mijn zijde was . Jaar sabatical is niet gelukt omdat de vriendin de Ring ook wel eens wilde zien 5 mei dus weer geweest en inderdaad ook een jaarkaart gekocht. Vervolgens ook maar een auto-ambulance gekocht zodat mijn Ringmobiel achter de 530d Ringwaarts gaat. Stuk relaxter dan al die herrie. Komend weekend zal ik er ook weer zijn van za t/m ma. Spreek me gerust aan voor een passengerlap. Zoals elders ook al gemeld is op mijn site wel "wat" info te vinden. Ik bevind me vrijwel altijd beneden in Breidscheid achter de slagboom. Voor de leken: schuin onder het viaduct door tegenover Guilia
Ik rij niet meer in een 911, maar in onderstaand groen 205-je.... Let op het kenteken, want de Peugeot GTi Club is er ook dus er zijn wel meerdere groene 205-jes waarschijnlijk. Zit natuurlijk niet de hele dag in mijn autoke, maar zo zie ik er ongeveer uit. Deze pet heb ik sowieso op dus da's makkelijk....
17 mei 2010 19:16
Dimma
968 CS Turbo M030
Wijk en Aalburg
Hoi Pascal,
Wordt druk hier met 205-ers Ik kom misschien ook even rijden ; niet met de Dimma maar met de 968.
Groet, Frank
17 mei 2010 19:42
ASW
718 Spyder
Gert schreef:
Als ik dichter in de buurt zou wonen zou ik een jaarkaart nemen en verder niet of veel minder naar de circuits gaan.
Eens Jaarkaart voor iets meer dan € 1.000,- ( Da's niet duur ) en bij schade ook nog eens kans op uitkering van de verzekering
Ik zou echter wel af en toe met een paar gezellige forummers andere circuits bezoeken. Had Zolder niet willen missen hoor
En wat betreft het weer sluit ik me aan bij Devils son: geen weg terug Gert
_________________________________________ Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!
17 mei 2010 20:31
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980
Middelburg (B)
Net binnen en ff aan het lezen, al met 23 prachtig, hoe meer zielen hoe .....
gast schreef:
..het gaat niet altijd en alleen over jouw DS.....
Ik heb helemaal geen DS.
Maarre, aangezien ik degene (en enige) was (ben) die aan gaf dat ik verslaafd was aan rondjes op de Ring dacht ik met het begin van jouw post dat het toch weldegelijk in mijn richting bedoeld was, want anders snap ik jouw post ook niet helemaal.
17 mei 2010 22:31
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Mijn kinders wel... en dan denk je dat je er bent met 2x DS lite, is er weer de DSI en dan weer de DSI XL
On topic dan maar weer Ietsje wilder en driftend op de NS
Ik zie die 2e camera toch echt niet zitten bij het rechter ruitenwisser. Knap stukje monteerwerk (overigens kan hij ook een aardig potje met die RUF-CTR )
Een paar jaar geleden met een vriend van mij, inmiddels woonachtig even buiten Adenau, over de Ring wezen boenderen met zijn GT3 clubsport. Filmpje van gemaakt, ondertiteling erbij.
Overigens sta ik ernstig in dubio om mee te gaan. Echter onlangs is mij de wacht aangezegd, na 13 jaar en 200% inzet is het "gevecht" nu in volle gang. En om dan nu zelf op de Ring te gaan rijden lijkt mij niet zo verstandig
Voor de enthousiastelingen onder jullie is het natuurlijk mogelijk om de dag ervoor af te reizen en een overnachting bij Arie te pakken. Niet duur en vlak bij de Ring.
_________________________________________ Trained byGP E L I T E
18 mei 2010 10:22
ASW
718 Spyder
Wat een rottige situatie Nine-eleven; succes Misschien wel fijn om even te ontspannen op de Ring
Gert, ik heb vandaag met Han gesproken en hij denkt er ook bij te kunnen zijn zondag
_________________________________________ Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!
18 mei 2010 17:05
Gert
Gaaf man, kijk eens naar de auto's die er tussen zitten in de groep die we inmiddels hebben!
Vanavond met Marilyn nog even met de 911 een mini tunnelrun gedaan, reden: moest even de nieuwe houder van de smartphone testen.
Van mij mog het snel zondag zijn.. heb er zin in!!!!!!!
18 mei 2010 22:32
Devils son
Er gaan best aardige auto's mee, maar wat is een PG en een PGRT?
18 mei 2010 22:40
Gert
Roald PG = o.a. techneut bij Paul Geeris en altijd aanwezig bij trackdays en raceweekenden, heeft ook nog een leuk verplaatsbaar hokje waar 6 porsches en een grote BBQ in passen Franc PGRT = piloot bij Paul Geeris racing team, bezig met opbouwen 944 racer
Zal even de auto's erbij zetten, maar weet het niet precies.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum