Auteur |
Bericht |
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
 Re: Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes: de
zal wel een 3.2 worden, zijn goede smaak inschattende 
_________________________________________ Got coffee?
|
20 mei 2010 21:21 |
|
 |
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
|
20 mei 2010 21:30 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Erik, morgen voel jij je al een stukje beter(echt waar). En ook nog een P in de verkoop via de kroeg, cabrio er voor terug Voor vandaag maar gestopt met werken, weekend maar weer verder. Morgen eerst maar eens genieten van het hopelijk mooie weer en een bbq. Heren, wellicht tot morgen.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
20 mei 2010 21:51 |
|
 |
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
|
20 mei 2010 21:56 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Scheelt wel wat km 
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
20 mei 2010 21:57 |
|
 |
JMS
|
620 om precies te zijn 
|
20 mei 2010 22:02 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Nee, je kunt niet meer rekenen met een Duvel op. Moet wel naar Leierdurp heen en weer morgenavond Dat is dus even warmdraaien voor zaterdag, ga gewoon zelf 620 km rijden..kom je ook? Ontmoeten we elkaar halverwege..even goed de km stand berekenen, hebben we het toch gedaan. Veel plezier zondag!
|
20 mei 2010 22:06 |
|
 |
JMS
|
Dank je Sigi, ga nu schaapjes tellen, gaat niet lang duren 
|
20 mei 2010 22:17 |
|
 |
Wimpie77
|
Wimpie gaat weer een nachtje doorwerken... Die cabrio komt er niet voor niets!
_________________________________________ * * *
|
20 mei 2010 23:49 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Vandaag hebben wij de 20 deelnemers aangetikt en kan de Wijn, spugen, rondrit doorgaan. 
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
21 mei 2010 0:03 |
|
 |
Wimpie77
|
Leuk! Veel plezier alvast!
_________________________________________ * * *
|
21 mei 2010 0:35 |
|
 |
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
goeie smorgens maukers ik zal het onbijt wel maken  maukse 
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
21 mei 2010 6:11 |
|
 |
JMS
|
Goedemorgen, kleurig ontbijtje Paere, zet ik ff koffie!  Fijne dag @Edwin: Veel plezier met de wijnproeverij 
|
21 mei 2010 8:05 |
|
 |
cabrio wim
|
Moguhh allen, en ben wel gelijk wakker met zulke kleuren. Geniet van de laatste werkdag, en op naar een zinnig lang weekend. 
|
21 mei 2010 8:09 |
|
 |
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Goedemorgen allemaal. Ontbijten zit er niet in vandaag.... Mijn rechter wang ziet eruit alsof ik een tafeltennisbal in mijn mond heb.....
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
21 mei 2010 8:16 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Morruguh Maukers, Heerlijk ontbijtje en koffie. De laatste dag en dat is het weer weekend. Vanavond BBQen bij Richard. Maukse, werkse en een fijne dag allemaal. 
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
21 mei 2010 8:19 |
|
 |
Bboxster
Boxster 2.7 2000Rotterdam
|
 Vulkaanas
Is al die vulkaanas in de lucht niet schadelijk voor onze P's? Moet er geen tijdelijk rijverbod komen voor onze veiligheid? 
|
21 mei 2010 12:34 |
|
 |
RB911
11-je
|
 Re: Vulkaanas
Schijnt dat P's als enige auto's tegen het as kunnen. Lijkt mij verstandig komend weekend alle wegen af te sluiten voor het overige verkeer 
|
21 mei 2010 12:45 |
|
 |
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
Voor je Porsche maakt het niet uit, voor je eigen gezondheid wel. Dus probeer je adem zo lang mogelijk in te houden.
_________________________________________ Racefun events
|
21 mei 2010 12:50 |
|
 |
drknauf
|
eerder vulkaan ass 
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
21 mei 2010 13:03 |
|
 |
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
De vulkaan as uit de Eyjafjallajökull op IJsland is niet echt fijn voor de mens en voor de lak van je auto. De asdeeltjes zijn door de hitte omgevomd in hele kleine glaskristallen met een bijzonder hoekig en ruw oppervlak. Heel slecht om in te ademen (effecten als longembolie tot mogelijk gevolg) maar ook een prachtig schuurmiddel om de lak van je auto te krijgen. Als je de asdeeltjes vergelijkt met gewoon zand onder de microscoop zie je dat zand een veel meer gepolijste structuur heeft. Dat is de reden dat een vliegtuig ook binnen bepaalde grenzen gewoon door een zandstorm kan vliegen maar wanneer het door een aswolk vliegt de lak er binnen enkele vliegmijlen af ligt en de ruiten volledig mat zullen zijn. Maar ik zou me verder weinig zorgen maken want de as die hier neer daalt is minimaal. Zolang er geen grijs laagje op je auto ligt zou ik me geen zorgen maken.  Vulkanissche as uit de Eyjafjallajökull  Zand In dit artikel staan ook wel leuke wetenswaardigheden: (How) Are Birds Affected by Volcanic Ash?
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
21 mei 2010 13:08 |
|
 |
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Zie je ? dat bedoel ik nou met "denken" in het Engels ! 
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
|
21 mei 2010 13:12 |
|
 |
Jort
Groningen
|
Zo... die mag je uitleggen. 
_________________________________________ Tjolk.
|
21 mei 2010 13:37 |
|
 |
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Dat is een afsluiting van de longslagader, Jort. 
|
21 mei 2010 14:05 |
|
 |
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Denk dat het risico op wat grotere krassen tijdens het ring-uitje groter is dan wat krasjes van vulkaan as. Gewoon lekker blijven rijden. 
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
21 mei 2010 14:40 |
|
|