Auteur |
Bericht |
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
 Re: Forummers' Fietsen
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
02 feb 2010 12:08 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Waardeloos dat spul, dit is het echte werk...en bijna van mij 
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
02 feb 2010 18:07 |
|
 |
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTBHaacht
|
@ speedy: welke spinergy (ik heb nog de 4-spaken carbon) zeer goede wielen (en zeer mooie fiets, is zeker geen "gewone" cyclocrosser) 
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
02 feb 2010 18:48 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Op die andere fiets brak hij bijna zijn nek...dus maak er nu maar wat moois van A.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
02 feb 2010 18:56 |
|
 |
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Yep: de 'ouderwetse' 4-spaaks Spinergy's... @Sigrid: juist daarom heb ik besloten om een MTB op te gaan bouwen 
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
02 feb 2010 19:22 |
|
 |
ironpatje
|
de kleur van een zadel speelt dus ook een rol ..... 
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
04 maart 2010 21:35 |
|
 |
Wimpie77
|
_________________________________________ * * *
|
05 maart 2010 12:18 |
|
 |
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
05 maart 2010 19:35 |
|
 |
ironpatje
|
|
24 maart 2010 23:20 |
|
 |
Patrick
|
Ik heb een fiets nodig ivm verhuizing van werkplek.  Dit is hem geworden.  Matzwart en (hopelijk) degelijk.
|
25 maart 2010 11:39 |
|
 |
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Matzwart is erg fraai voor een fiets... Gisteren heb ik m'n fietsen weer 's goed gesmeerd, in de white grease gezet, schoongemaakt, afgesteld, etcetera, enzovoorts, enzoverder: eigenlijk heb ik ze dus voorjaarklaar gemaakt. Toen ik ermee klaar was, heb ik ze maar even gefotografeerd:  Links m'n Cannondale Caad3 MB: dat is eigenlijk een cyclocrosser, maar aangezien ik er (sinds een half jaartje) ook nog een mtb bij heb, heb ik er racebandjes opgelegd en gebruik ik de fiets als race-fiets. Het is een alu fiets met carbon (Spinergy Rev-X) wielen, zadelpen, zadel, opzetstuurtje, bidonhouders, etcetera. Verder is de fiets voorzien van een Headshok voorvering met lock-out (weliswaar maar 5cm veerweg, maar niettemin) en van HS33 Magura hydraulische remmen (de enige onderdelen die 'zwaar' zijn, maar ze hebben wel een fantastische 'stopping power') Even een paar fotootjes van m'n Caad3 MB:   Een half jaartje geleden heb ik een afgeragde Super V SL voor niet al te veel geld op de kop getikt. Het frame verkeerde nog in redelijk goede staat en ik heb de beschadigingen zelf met matzwarte autolak bijgespoten en dat is ongelofelijk goed gelukt: je ziet geen overgangen, het zit er superstrak op en je ziet niet eens dat/waar het frame beschadigd was. Vervolgens heb ik een lekker breed (carbon)stuur gemonteerd (dat vind ik fijn fietsen) en Spinergy wielen (die ik nog in de garage had hangen; ik heb er nooit afstand van kunnen doen toen ik m'n vorige mtb verkocht, simpelweg omdat ik ze zo ontzettend mooi vind). Ook deze fiets heeft Headshok (met een grotere veerweg), een carbon zadeltje en bar-ends. Sram erop en knallen maar... Een paar fotootjes van m'n Super V SL:  
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
24 apr 2010 12:43 |
|
 |
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Die wielen... Ge-ni-aal... 
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
24 apr 2010 16:53 |
|
 |
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
 Mooi speelgoed. 
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
24 apr 2010 16:55 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Laatst bijgewerkt door Sigrid op 04 mei 2010 14:36, in totaal 1 keer bewerkt.
|
03 mei 2010 19:21 |
|
 |
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Leuke fietshelm Sigrid 
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
03 mei 2010 19:23 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Jaap, dank.....je weet nooit hoe hard ik val van zo'n hoogte 
|
03 mei 2010 19:26 |
|
 |
Sander911
ex 993, ex 996tt, ex Boxster S, ex 991S, nu een 991 Targa 4GTSWest Maas en Waal
|
hé dezelfde babe als zaterdag tijdens de Gumball3000 
_________________________________________ "It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
|
03 mei 2010 20:17 |
|
 |
horn
PF #57
|
klaar voor de volgende tunnelrun zie ik al. geen verstand van fietsen - is dit iets bijzonders? 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
03 mei 2010 20:19 |
|
 |
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
De allereerste van dit (Deense merk) model in NL, dankzij het ondernemerschap van een medeforummer 
|
03 mei 2010 21:01 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
|
04 mei 2010 14:09 |
|
 |
Marianne
Boxster S 3.2Leiderdorp
|
Gave fiets Sig! 
|
04 mei 2010 14:11 |
|
 |
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
en het vloekt ook niet zo bij elkaar ga maar weer snel naar het aanrecht 
_________________________________________ Got coffee?
|
04 mei 2010 14:13 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Dank, ben er ook erg blij mee. Net Lucas opgehaald van de andere kant van het dorp, hij achterop de terugweg, dan geeft dat grote stuur toch wel even wat evenwichtsproblemen.....nooit meer met losse handjes fietsen. @Marco....de haarkleur en de fiets 
|
04 mei 2010 14:15 |
|
 |
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
volgens mij ben je een beetje in de war 
_________________________________________ Got coffee?
|
04 mei 2010 14:17 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Heb m'n tekst al aangepast(dacht een andere Marco, zag het in beeld verschijnen tijdens het tikken)...maar dat vloeken....ja, uitleg En m'n recht trekt me nu niet aan 
|
04 mei 2010 14:20 |
|
|