Auteur |
Bericht |
Henk
PF # 136
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
Ik durf het bijna niet te vragen maar.....
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
20 mei 2010 20:40 |
|
|
Gijs356
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
Pascal, ook bij deze is er voor een"halfords" oplossing gekozen.
|
21 mei 2010 12:55 |
|
|
roondejong
Intermeccanica 356 Speedster,
Formule Vee,
VW 1302 S Karmann Cabrio
#PF 613#
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
|
21 mei 2010 13:07 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
Hmmmm, we zullen er eens over denken. Ik wil niet gaan boren in de auto eigenlijk, maarja, dit is secundair. En ik wil eigenlijk naar een vierkante plaat, maar moet dat eerst eens zien.... Anyway, eerst morgen de auto ophalen, en eens kijken of ik de bumpers er al af kan verzinnen (en dan eens kijken of ik die plaat nu al iets dichter op de kas kan krijgen)
|
21 mei 2010 20:45 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
als je de bumpers eraf haalt heb je toch al gaten
_________________________________________ Got coffee?
|
21 mei 2010 20:51 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
Een kabeltje van het bumpergat naar de kentekenplaat houder (zeker een vierkant!) zie ik niet zo zitten
|
21 mei 2010 21:02 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
die platen die er nu op zitten hangen toch ook niet aan lucht haken da moe je nie verzinne, dan moe je d'r gewoon afslope
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
21 mei 2010 23:23 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
Ik wil niet EXTRA boren .... De huidige kentekenplaatverlichting zit op de bumper .... Kom maar eens kijken, kan je gelijk wat stickers plakken ...
|
21 mei 2010 23:30 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
kom maar langs, zaag ik meteen je bumpers eraf
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
22 mei 2010 14:54 |
|
|
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
Wist ik niet, weer wat bijgeleerd
|
22 mei 2010 17:04 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
Even de taxatie afwachten en dan kunnen we volgende week los Jeroen.... Hij is in elk geval eindelijk gewassen (en even kennis kunnen maken met een verre neef )
|
22 mei 2010 17:25 |
|
|
porschehenk
996 Carrera 4S MK2
Ex 964 Carrera 2 en 993 Targa
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
Glimt lekker Pascal.. mooie dag geweest om te wassen.
Ga je de amerikaanse koplampen nog vervangen door Euro koplampen?
Henk
_________________________________________ Life is nice, driving 300 in a Porsche even nicer
|
22 mei 2010 20:43 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
Erhmz, eigenlijk nog niet opgemerkt/bij stil gestaan.... Foto's?
|
22 mei 2010 23:37 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
Eigenlijk vind ik de auto mét bumpers mooier, Pascal. Maar daar hoef jij je natuurlijk niets van aan te trekken
|
23 mei 2010 6:54 |
|
|
porschehenk
996 Carrera 4S MK2
Ex 964 Carrera 2 en 993 Targa
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
Pascal, De amerikaanse lampen: Dit zijn euro lampen: De 1e speedster hadden standaard amerikaanse lampen, en de tweede rode daar heb ik de originele euro Hella lampen gemonteerd. Ik vind die persoonlijk mooier staan Henk
_________________________________________ Life is nice, driving 300 in a Porsche even nicer
Laatst bijgewerkt door porschehenk op 24 mei 2010 10:38, in totaal 1 keer bewerkt.
|
23 mei 2010 17:25 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
USA lampen met heldere lenzen zien er beter uit IMO
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
23 mei 2010 18:49 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
Zo zie je maar dat smaken verschillen
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
23 mei 2010 19:12 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
Moet het nog even checken voor de zekerheid maar volgens mij is bij een auto van dat bouwjaar de kentekenplaatverlichting niet verplicht, Dus helemaal weglaten is ook een optie...
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
23 mei 2010 20:07 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
Dat is nog eens een tip Henk
|
23 mei 2010 22:00 |
|
|
Renntech
Diverse Porsche'sSteenwijk
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
Volgens het APK boek moet een personenauto verlichting hebben om de achterste kentekenplaat te verlichten. Een jaartal is daarbij niet genoemd, dus alle auto's moeten dat hebben.
.
_________________________________________ http://www.renntech.nl
|
23 mei 2010 22:53 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
Pascal, ik heb je helaas blij gemaakt met een dode mus, ik heb het nagekeken en (uiteraard ) heeft Erwin gelijk. Ik wist dat er iets was met verplichte verlichting bij auto's voor juli 1967 maar dat ging helaas niet over de kentekenplaatverlichting.
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
24 mei 2010 0:00 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
Darn .... Nouja, we kijken verder, het heeft geen haast (alhoewel )
|
24 mei 2010 9:16 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
Verchroomde custom kentekenplaatverlichting Als je custom 356 van achter een mooie gedaanteverwisseling heeft ondergaan, en de kentekenplaatverlichting past niet meer bij het geheel, dan kan deze verchroomde kentekenplaatverlichting een oplossing bieden. Deze is overal naar eigen idee te plaatsen en wordt gemonteerd achter de kentekenplaat (met de bouten van de kentekenplaat wordt ook deze steun bevestigd). € 15,00
|
24 mei 2010 10:22 |
|
|
Gijs356
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
EN bij de laatste optie hoef je geen extra gaten te boren.......
|
24 mei 2010 10:24 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
Die stond een eindje eerder ook al Olaf .... Het enige wat ik dan mee zit, is hoe het stroomdraadje naar buiten krijg, maar dat komt vast goed. Een andere optie wordt een originele shine-up van een A ofzo... (eens wat auto's bekijken )
|
24 mei 2010 10:31 |
|
|