Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 11:47

Antwoord op onderwerp  [ 113 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Nieuwe uitlaat 
Auteur Bericht
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
Wat ik begrepen heb is dat je een "gemodificeerde" demper ontvangt. Deze mag je vervolgens uitproberen en als het bevalt stuur je je eigen originele demper op als "statiegeld", anders de gemodificeerde retour. Eénmaal sleutelen dus als het bevalt ..... maar Marcel weet natuurlijk precies hoe het gaat :!:

22 dec 2003 20:45
Profiel
PorscheForum Super Junkie
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
- Bestellen via internet www.carnewal.com
- Twee dagen later in huis (!!!)
- Er onder hangen, kun je makkelijk zelf indien de boutjes en moertjes
willen (1 uurtje werk).
- 3 weken proef rijden
- Gert stuurt je een email als de periode voorbij is
- betalen en je eigen dempers terug sturen
- volgens p-car.com waar RSR vandaan komt (initialen van de eigenaar) heb je dan ook nog eens levenslang garantie op de lasnaad en aangezien de levering en betalings procedure (achteraf) is daar eigenlijk geen rede toe daaraan te twijfelen.
- de gemodificeerde dempers zijn op de oorspronkelijke naad geopend en weer gelast en zijn dus geen nieuwe dempers maar van een ander die het zelfde proces ondergaan is.
- Ik ben het helemaal eens dat het geluid het beste te beschrijven is "zoals Porsche hetzelf had bedoeld".

Ik heb zaterdag ook nog met Paul mee gereden en dan is het verschil duidelijk waarneembaar maar inderdaad niet zo'n brul als bij John.

Ik snap Paul wel omdat zijn wagen pas 38,000 of zo gerede heeft, die wil er dus geen dempers onder van een 93-er met 200,000km achter zijn kiezen.

22 dec 2003 21:33
Profiel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
en als je het precies wilt weten

http://p-car.com/exhaust/

Let wel! in europa (Gert Carnewal) worden de dempers dus op de OORSPRONKELIJKE lasnaad geopend en gelast niet zo klunzig in het midden als op de foto!!

22 dec 2003 21:37
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Mooi systeem, je behoudt wel de originele look.

Maar eh twee dagen levertijd, jeetje das snel lijkt Overtoom wel.

Ik heb op mijn (bloedmooie) rode remklauwen (de manchetknoop versie) 9 dagen gewacht.

22 dec 2003 21:39
Profiel
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Heb net een mailtje ontvangen van Gert Carnewal.
5-7 weken wachttijd.
Het stuk in de 911+Porscheworld heeft de animo omhooggeschroefd.Dat blad was er zeer over te spreken.
Mijn probleem is echter dat mijn auto pas 46000km heeft gereden, krijg ik dadelijk een uitlaat die ik weet niet hoeveel km. erop heeft zitten.
Maar ja , dat kun je controleren wanneer je ze krijgt, niet goed terugsturen.

22 dec 2003 22:56
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
Robinson schreef:
Heb net een mailtje ontvangen van Gert Carnewal.
5-7 weken wachttijd.
Het stuk in de 911+Porscheworld heeft de animo omhooggeschroefd.Dat blad was er zeer over te spreken.
Mijn probleem is echter dat mijn auto pas 46000km heeft gereden, krijg ik dadelijk een uitlaat die ik weet niet hoeveel km. erop heeft zitten.
Maar ja , dat kun je controleren wanneer je ze krijgt, niet goed terugsturen.

Lees mijn berichtje nou es trug... En neem anders ff contact op met Paul Engelen... Die doet het namelijk echt zo :) (zei ie zaterdag!)

23 dec 2003 17:33
Profiel Facebook 
Bericht 
:roll:

Laatst bijgewerkt door RS-R op 23 dec 2003 19:21, in totaal 1 keer bewerkt.

23 dec 2003 19:02
Profiel
Bericht 
Wat ik van Paul begreep, kreeg hij eerst een tijdelijke set van Carnewal, die hij eronder kon schroeven, waarna hij (mocht het bevallen) zijn EIGEN set naar Carnewal opstuurt, deze laat modificeren en dan de boel omwisselt...

Klopt niet helemaal Pascal,
kan wel.
Maar je krijgt gewoon een set die je wanneer deze bevalt kunt houden.
Wil je echter je eigen dempers dan kan dat ook, is niet geheel volgens de standaard die Carnewal( en Robin Sun) hanteert.
Gisteren met Paul daarover o.a nog contact gehad.

23 dec 2003 19:06
Profiel
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
Citaat:
amai iel Ollands, zou Dirk zeggen

Ben da gewend hoor na 4 jaar Olland gewerkt en nog steeds alle dagen in Olland te werken ... :lol:

Trouwens onze famillie is afkomstig uit Valkenswaard ... ben ik nu een halve Ollander ... :roll: heeeeeeeelppppppp :mrgreen:

23 dec 2003 19:06
Profiel
Bericht 
Hoezo, da's toch ook België?? :lol:

23 dec 2003 19:22
Profiel
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
Robinson schreef:
Hoezo, da's toch ook België?? :lol:

:bang:

23 dec 2003 19:24
Profiel
foxtrot / oscar
Bericht 
Snap niet dat er zoveel enthousiasme over die uitlaten was na het artikel in 911 & P world...
Dat zag er GVD nie uit... ik zag alleen maar roest :shock:

Het blad gaat zo-ie-zo ernstig "downhill" wat mij betreft...
Onvoorstelbaar wat een berg onzin er in de laatste paar edities verkondigd is

gr.

Jeroen

23 dec 2003 19:43
Profiel WWW
Moderator
PF #18
Bericht 
Jeroen is "terug" :!: ..... en hoe :shock: :wink:

23 dec 2003 20:36
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
Robinson schreef:
Wat ik van Paul begreep, kreeg hij eerst een tijdelijke set van Carnewal, die hij eronder kon schroeven, waarna hij (mocht het bevallen) zijn EIGEN set naar Carnewal opstuurt, deze laat modificeren en dan de boel omwisselt...

Klopt niet helemaal Pascal,
kan wel.
Maar je krijgt gewoon een set die je wanneer deze bevalt kunt houden.
Wil je echter je eigen dempers dan kan dat ook, is niet geheel volgens de standaard die Carnewal( en Robin Sun) hanteert.
Gisteren met Paul daarover o.a nog contact gehad.

Then I stand corrected... Had van Paul begrepen dat ie het zo had afgesproken.... :) (en ik weet wat de "normale" gang van zaken is)

23 dec 2003 20:48
Profiel Facebook 
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
EriC4C schreef:
Jeroen is "terug" :!: ..... en hoe :shock: :wink:

Blijft wel een heel kort bezoek van hem, hij zit wat uit te broeden.

23 dec 2003 21:04
Profiel
Moderator
PF #18
Bericht 
john radder schreef:
Blijft wel een heel kort bezoek van hem, hij zit wat uit te broeden.

:idea: Verrast ons in de 914 op 8 februari :!: ..... even doorwerken Jeroen :?

23 dec 2003 21:14
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Dat zou een stunt zijn zeg, maar eh ik ga alvast die dd in mijn agenda vastprikken, enne dat voorstel van eerder staat nog steeds.

Wellicht een leuk idee om bij mij vandaan te vertrekken na een bak koffie met een taartje, kom maar op met je ideeen.

23 dec 2003 21:53
Profiel
foxtrot / oscar
Bericht 
Kort maar krachtig zal ik maar zeggen :D
Ben een paar dagen weg geweest met het gezin, en zit nu ongeveer 1000 posts op een ander forum bij te lezen...
Nog effe geduld :D

gr.

Jeroen

24 dec 2003 1:40
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Middelburg
Bericht 
Jeroen914 schreef:
Ben een paar dagen weg geweest met het gezin, en zit nu ongeveer 1000 posts op een ander forum bij te lezen...
Nog effe geduld :D

gr.

Jeroen

Hee Jeroen,

Welkom terug 8) Alles naar wens geweest :?: Welk ander forum zit je te lezen :?:

Tot later,

SharkS4

24 dec 2003 2:15
Profiel
foxtrot / oscar
Bericht 
Hey Shark,

Yep, was leuk... Effe geen telefoon / computer / enz.
O.a. naar de Winter Efteling geweest. Kleine vondt het helemaal fantastisch :D

Andere forum is 914club.com
Ze hebben daar iets meer traffic, ben er bijna door...

gr.

Jeroen

24 dec 2003 2:31
Profiel WWW
Bericht 
Jaap Brand schreef:
Geacht forum,
Heeft iemand ervaring met de RSR muffler die beschreven staat op internet zie www.p-car.com .
Er is een enthousiasteling die vergelijkt het geluid van zijn auto met het gevoel wat hij kreeg toen zijn hand voor de eerste keer..........in de blouse van zijn vrouw zat. :oops:
Dat moet dus wel wat zijn! :shock:
De site is de moeite van het bekijken waard.
Graag reactie als iemand ervaring heeft met de besproken uitlaat.
Vr. gr.
Jaap B.

Jaap,
2 handen zelfs.
Geweldig geluid.

26 jan 2004 14:12
Profiel
Moderator
PF #18
Bericht 
Z993 schreef:
Jaap Brand schreef:
Geacht forum,
Heeft iemand ervaring met de RSR muffler die beschreven staat op internet zie www.p-car.com .
Er is een enthousiasteling die vergelijkt het geluid van zijn auto met het gevoel wat hij kreeg toen zijn hand voor de eerste keer..........in de blouse van zijn vrouw zat. :oops:
Dat moet dus wel wat zijn! :shock:
De site is de moeite van het bekijken waard.
Graag reactie als iemand ervaring heeft met de besproken uitlaat.
Vr. gr.
Jaap B.

Jaap,
2 handen zelfs.
Geweldig geluid.

Ja, het geluid van de 993 targa ;) kreeg in het noorden ook veel positieve reacties ..... over die van jou heb ik niemand gehoord ..... oh nee, da's waar ..... je was er niet bij :!: :ass: .......... ;)

26 jan 2004 22:49
Profiel
Uden
Bericht 
Eric4c schreef:

Citaat:
Ja, het geluid van de 993 targa kreeg in het noorden ook veel positieve reacties .....

Bedankt eric, het is altijd fijn om te horen dat je mede Porschisten het waarderen, mijn "probleem" is dat ik nooit mijn eigen auto voorbij hoor komen...

27 jan 2004 11:11
Profiel
Moderator
PF #18
Bericht 
Marcel schreef:
Eric4c schreef:

Citaat:
Ja, het geluid van de 993 targa kreeg in het noorden ook veel positieve reacties .....

Bedankt eric, het is altijd fijn om te horen dat je mede Porschisten het waarderen, mijn "probleem" is dat ik nooit mijn eigen auto voorbij hoor komen...

Ja, bijvoorbeeld toen we "allemaal" buiten stonden en jij vertrok ..... :lol: :lol: :lol: .

Bij jouw "probleem" help ik trouwens graag hoor :lol: ..... is maar een hele kleine moeite :mrgreen: .

27 jan 2004 11:17
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
EriC4C schreef:
Ja, het geluid van de 993 targa ;) kreeg in het noorden ook veel positieve reacties ..... ;)

TIPTRONIC :?:

Marcel schreef:
.... mijn "probleem" is dat ik nooit mijn eigen auto voorbij hoor komen...

Ik denk dat menig Porschist met dat probleem kampt .... we kunnen hier natuurlijk een mouw aanpassen :wink: niet dat ik graag in een tiptronic gezien wil worden :mrgreen:

27 jan 2004 11:21
Profiel WWW Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 113 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende