Auteur |
Bericht |
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
 Re: Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes: de
koreaanse horror  is het echt geen komedie ik duik er zo in .morgen 2 kids naar ziekenhuis voor amandelen gebeuren ,dus hoop dat ik genoeg ijs in huis heb
|
26 mei 2010 23:23 |
|
 |
Marianne
Boxster S 3.2Leiderdorp
|
Nogmaals sterkte met de kleine mannetjes en welterusten!
|
26 mei 2010 23:29 |
|
 |
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Sterkte dan morgen  Ijs.... en een brandweerauto. Toen mij amandelen eruit gingen was mij een brandweerauto beloofd.... volgens mijn moeder was dat het eerste wat ik zei.... 'waar is mijn brandweerauto.  ' (ik was 6 he, ff voor de duidelijkheid)
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
26 mei 2010 23:31 |
|
 |
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Zo, feestje overleefd en de fles wijn ook Die fles was wel verdiend, overigens. 7 meiden en 1 knul in Drievliet vanmiddag. Hans Luna mag van geluk spreken dat het niet ging regenen... Ik was zondermeer met het hele zwikkie langs gekomen...  Ik zit net naar die Z-Koreaanse Horror te kijken  wat een butt-film... eigenlijk best wel humoristies 
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
26 mei 2010 23:36 |
|
 |
Harley
|
Zo slecht dattie weer goed is... 
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
26 mei 2010 23:38 |
|
 |
esgigt
|
ja... met de versie van "House of the Rising Sun" van the Shadows er doorheen.... ps... het is een backing-track dus je mag meezingen... There is a house in New Orleans... They call the rising sun And it's been the ruin of many Oh... boy and one of them is me... Keigoed nummer!
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
26 mei 2010 23:43 |
|
 |
Harley
|
Da's van de Animals...
There is a house in New Orleans They call the Rising Sun And it's been the ruin of many a poor boy And God I know I'm one
My mother was a tailor She sewed my new bluejeans My father was a gamblin' man Down in New Orleans
Now the only thing a gambler needs Is a suitcase and trunk And the only time he's satisfied Is when he's on a drunk
------ organ solo ------
Oh mother tell your children Not to do what I have done Spend your lives in sin and misery In the House of the Rising Sun
Well, I got one foot on the platform The other foot on the train I'm goin' back to New Orleans To wear that ball and chain
Well, there is a house in New Orleans They call the Rising Sun And it's been the ruin of many a poor boy And God I know I'm one
|
26 mei 2010 23:48 |
|
 |
esgigt
|
ja, ja... en vaak gecovered ook...
Weet niet zeker of het een origineel Animals nummer is of al ouder (zou best kunnen)
|
26 mei 2010 23:54 |
|
 |
esgigt
|
|
26 mei 2010 23:58 |
|
 |
Harley
|
Klopt, maar de Animals waren de eersten die m opgenomen hebben... Nou ja. LB. 
|
27 mei 2010 0:04 |
|
 |
esgigt
|
voor de compleetheid Wiki maar citeren:
The House of the Rising Sun (vertaald: het huis van de opkomende zon) is een zogenaamde traditional, een traditioneel volkslied uit de Verenigde Staten, vele malen opgenomen en vooral bekend geworden in een rock-'n-rollversie door The Animals (1964). Voordien was het al uitgebracht in folkversies door Joan Baez in 1960, door Nina Simone in 1961 en door Bob Dylan in 1962. Oorspronkelijk had het lied meer een bluesgeluid, voor het eerst opgenomen door Texas Alexander in 1928, en als folkblues door Woody Guthrie in 1940. De tekst, althans delen ervan, gaat volgens sommige bronnen terug tot de 18e eeuw en de melodie zou zijn afgeleid van 18e-, of zelfs 17e-eeuwse Engelse folk.
De song is door de versie van The Animals een hit en wereldberoemd geworden... daarover kunnen we het eens zijn. Eerste opname schijnt dus al uit 1928 te stammen... wist ik ook niet.
|
27 mei 2010 0:12 |
|
 |
Harley
|
Wat jij wil... je hebt gelijk... Proost. Vergeet je niet naar de film te kijken 
|
27 mei 2010 0:16 |
|
 |
esgigt
|
Ik weet niet of ik gelijk heb... ik citeer Wiki. Dus als ik lieg, lieg ik in commissie ... en wat er op Wiki over staat wist ik ook niet. wat ik wel wist was dat in de jaren 60 veel nummers (vaak gearrangeerde) covers waren van traditionals en folksongs... al dan niet in een verdichte (samengevoegde songs) vorm. ... die film ging me al vervelen, dus die heb ik uitgezet.
|
27 mei 2010 0:19 |
|
 |
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
goeie smorgens maukers dit keer maar eens een duits ontbijt  maukse 
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
27 mei 2010 6:07 |
|
 |
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Dank je Dick. Hier last van de vroegte.... Gisteravond naar Jochem Myjer geweest, en nu sta ik hier alweer oog in oog met een ADHD-er... Werkse!!!! (hoef maar tot 21.00 uur...)
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
27 mei 2010 6:12 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Goedemorgen, past wel op een P forum Dick, de broodjes zijn altijd lekker. Ga maar weer eens wat doen. Werk ze allen!
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
27 mei 2010 6:12 |
|
 |
Ber
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924Veenendaal
|
_________________________________________ Link webalbums: http://picasaweb.google.com/Berboven Mijn oude picasa album heet Berboxster ipv Berboven
|
27 mei 2010 6:45 |
|
 |
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Moghu, de zon is terug hiero  Fijne dag 
|
27 mei 2010 7:52 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Morruguh Maukers, Wat ziet die koffie er lekker uit. Jammie Maukse & werkse vandaag.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
27 mei 2010 7:55 |
|
 |
cabrio wim
|
Moguhh allen, zal maar eens ontbijten en koffie nemen van de mannen, is weer al een tijdje geleden. Mooi zonnetje hier verder, dus kappie weer open. 
|
27 mei 2010 8:00 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, Ook hier niet verkeerd, vals zonnetje Van de 911 wordt wat meer gebruik gemaakt, ook niet verkeerd voor het "oude beestje" Smaakt goed zo'n lekker bakkie. Van het weekend maar weer ff kijken een BMW of Audi, zwaar werk hoor Mauk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
27 mei 2010 8:13 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Stefan, ken je de uitvoering van "Frigid Pink" Zo sterk nr en uit "mijn tijd" 
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
27 mei 2010 8:16 |
|
 |
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Goedemorgen, Duits ontbijt heb ik bijna elke doordeweekse dag Lekker genoten van een lang weekend met de sleurhut en nog een extra dagje vrij om wat te klussen, ben dus nu al weer toe aan een weekendje weg. Fijne dag allemaal
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
27 mei 2010 8:30 |
|
 |
Harley
|
Frijid Pink had ik nog nooit van gehoord maar heb 't ff ge-Googled. Ben je al zo oud, Hans 
|
27 mei 2010 10:09 |
|
 |
esgigt
|
Ik ken Frigid Pink ook nog wel... 
|
27 mei 2010 15:40 |
|
|