1 van de speedline velgen van mijn porsche heeft onherstelbare schade aan de buitenste ring. Weet er iemand waar ik zo een ring zou kunnen kopen of wie alsnog deze ring zou kunnen herstellen? De gegevens: E54RH made in Germany P108554 10JX18H2 38 bouten/vijzen
Heb al gekeken bij fvd.de maar zie er enkel met 40 bouten. Ben tevens al bij een hersteller van velgen geweest maar die beweert dat ze niet te herstellen zijn?
01 jun 2010 19:55
dynamic
993tt, 993 cabrio
TOTMBO:964
Re: speedline velg buitenste ring
Probeer Wheeltrim eens in Nijkerk, volgens een oude rekening van mijn 993 Turbo hebben zij ooit twee nieuwe binnenringen gemonteerd (Kassa 950 Euro).
Ik ben er ondertussen achter gekomen dat het inderdaad geen speedline velgen zijn maar RH velgen. Heb na lang zoeken iemand gevonden die zegt dat hij de buitenste ring kan bestellen. Ik zal pas zeker zijn eens ik de ring effectief zie.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum