Auteur |
Bericht |
rob964.c4
964.c4assendelft
|
Re: Koopjes van het ogenblik - Deel V
kan ik nog iets inruilen?
_________________________________________ remmen is angst
|
01 jun 2010 22:14 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
2-tje vergeten aan de voorkant
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
01 jun 2010 22:22 |
|
|
bully
|
Nigeriaans aandoende ad
|
01 jun 2010 22:24 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
zoiets denk ik ook
_________________________________________ remmen is angst
|
01 jun 2010 22:24 |
|
|
mark996
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
|
en inmiddels al verwijderd.. Iemand de gelukkige?
|
01 jun 2010 22:46 |
|
|
petquesha
996 C4S
|
Ik denk erover om haar te kopen nadat ik deze overtuigende email kreeg van de huidige eigenaar van deze prachtige 996 voor slechts 9000 euro......... Hello, Thank you for your interest in my car . The price for the car is only EUR 9.000. The car is in a very good condition. It has no technical or mechanical problems. No engine problems. It has no scratches or dents, no hidden defects. This is a Dutch car with Dutch registration papers and dutch plates numbers and also with all taxes paid. I bought it from Netherlands when I worked there as a marine officer in an exchange program. I moved back to Bristol,United Kingdom and didn't had time to sell the car before leaving Netherlands, so I'm selling it now . In this moment the car is in Bristol,United Kingdom. If you are interested to buy my car, we will have a safe and smooth transaction for both of us. Let me know if you're still interested in purchasing my car so I can explain you more about it. Thank`s Note: PLEASE CONTACT ME IN ENGLISH Klinkt erg overtuigend toch.......... groetjes petquesha
|
02 jun 2010 20:09 |
|
|
ralf996
ex 996 4s, 993 c2 en
964 c2 tipWeert
|
ja die heb ik ook menig gehad, vraag me toch serieus af of er mensen zijn die er op in gaan
_________________________________________ Wederom op zoek naar ......
|
02 jun 2010 20:22 |
|
|
ralf996
ex 996 4s, 993 c2 en
964 c2 tipWeert
|
gewoon terug sturen, prima, kom m maar ophalen
|
02 jun 2010 21:31 |
|
|
bully
|
Wie weet een collega van captain Kirk
|
02 jun 2010 21:58 |
|
|
911gt2
|
Ik kan uit betrouwbare bron zeggen dat die zaterdag over gedragen gaat worden
_________________________________________ "If one does not fail at times, then one has not challenged himself." Ferdinand Porsche
|
02 jun 2010 22:05 |
|
|
felix bahama 912
Porscheloos...Almkerk
|
| | | | gast schreef: Vast wel.. Heb dit bommetje te koop staan momenteel: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... 22&lang=enMoet je raden, mailt iemand met de vraag wat de laagste verkoopprijs is.. Ik antwoord netjes hoe en wat.. krijg je dit terug: Hello, I want to inform you that I have a business proposal for you. I am aCaptain with the US coalition troops in Iraq, on war againstTerrorism. Based on the United States legislative and executivedecision for withdrawing troops from Iraq come this year have beendeployed to come and work in your country's military base soonest. Ourmission is to help beef up terrorist targeted states, mostly the Unitedstates and the European Union on the war against terrorism. On theother hand I want to inform you that I have in my possession the sumof 16.2million USD. This was recovered from one of our raids onterrorists here in Iraq because they keep most of their money at homefor evil activities which they normally get through illegal deals oncrude oil. Based on the suffering we undergo here some of us do meet such luck. Ithappened that I went for this raid with the men in my unit and Idecided to take it as my share for my stress here in this evil landfilled with suicide bombers. I deposited this money with a red crossagent informing him that we are making contact for the real owner ofthe money. Base on WORLD ECONOMIC CRISIS that has eating up the holeworld now and people losing their jobs wish to use this money forcharity purposes and It is under my power to approve whoever comesforth for this money. I cannot move this money to the United States because i will be inEurope for about 3years, so I need someone I could deal with. If youaccept will transfer the money to Europe where you will be thebeneficiary because I am a uniformed person and I cannot be paradingsuch an amount so I need to present someone as the beneficiary. I am anAmerican and an intelligence officer at that so i have a 100%authentic means of transferring the money through diplomatic courierservice .I just need your acceptance and all is done. Please if you are interested in this transaction I will give to youthe complete details you need for us to carry out this transactionSuccessfully. I decided to find someone that is real and not imaginaryand that is why I went to a secured site where I can be sure that theperson is real. I believe I can trust you. where we are now we canonly communicate through our military communication facilities whichis secured so nobody can monitor our emails, then I can explain indetails to you. I will only reach you through email, because our callsmight be monitored, I just have to be sure whom I am dealing with. Ifyou are interested please send me your personal mobile number so I cancall you for further inquiries when I am out of our military network. Iam writing from a fresh email account so if you are not interested donot reply to this email and please delete this message, if no responseafter 3days I will then search for someone else. I am doing this ontrust, you should understand and you should know that as a trainedmilitary expert I will always play safe in case you are the badtype, but I pray you are not.16.2million USD is a lot of money which isthe dream of anyone. I wait for your contact details so we can go on. In less than 7days themoney should have been noted on your account and i will come over formy money. I will give to you 20% of the sum and 80% is for my dream. Ihope I am been fair on this deal. Regards,Captain Frank Hensel | | | | |
Gewoon replyen, I do not understand much of your mail , but I do understand you want the car for 16.2 million dollar.... Please transfer the money as soon as possible, because many people are after this car!!!! Please let me know shortly where to ship the car after the arrival of the money!! Best Regards.
_________________________________________ OLD PORSCHES NEVER DIE, THEY JUST GET BETTER...AND WHEN PERFECT...SELL IT.
|
02 jun 2010 22:09 |
|
|
ralf996
ex 996 4s, 993 c2 en
964 c2 tipWeert
|
aan wie? heb je m gekocht? overigens niet vergeten om mijn search fee over te maken he, pb voor rek. nr
|
02 jun 2010 23:55 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Dit heb ik gekregen. Heb jij een betere deal. Goede dag, Geachte goede vriend, Ik ben de heer Martin Johnson Van Harlsden, North West London, hier in Engeland. Ik werk met Natwest Bank in Londen. Met alle respect en achting, Ik schrijf u vanuit mijn kantoor, dat zal van groot nut kunnen zijn voor ons beiden. In mijn departement, waarbij de marketing manager (Greater London Regional Office), ontdekte ik een verlaten bedrag van 16,4 miljoen dollar USA Dollars (zestien millioen vier honderd Dollars van Verenigde Staten) in een account die behoort tot een van onze buitenlandse klanten Late Mr.George Schwartz , Amerikaanse burger die helaas verloor zijn leven in de vliegtuigcrash van Alaska Airlines-vlucht 261, die crashte op 31 januari 2000, met inbegrip van zijn vrouw en enige dochter. De keuze van contact met u wordt opgewekt uit de geografische aard van waar je woont, met name vanwege de gevoeligheid van deze transactie en de vertrouwelijkheid hierin. Nu onze bank is wachten op een van de familieleden aan come-up voor de claim, maar niemand heeft gedaan that.I persoonlijk het ongelijk zijn gesteld in het lokaliseren van de verwanten voor twee jaar nu, zoek ik uw toestemming om u te presenteren als de nabestaanden / Begunstigde aan de overledene, zodat de opbrengst van deze rekening ter waarde van $ 16,4 miljoen dollar kan worden betaald voor jou. Dit zal worden uitbetaald of gedeeld in deze percentages 60% naar me toe en 40% aan jou. Ik heb beveiligd alle nodige juridische documenten die kunnen worden gebruikt om back-up van deze claim we gaan doen. Alle ik nodig heb is het invullen van uw naam op de documenten en legaliseren in de rechtbank hier om u te bewijzen als de rechtmatige begunstigde. Alles wat ik nodig nu is uw eerlijke samenwerking, vertrouwelijkheid en vertrouwen om ons te zien door middel van deze transactie. Ik garandeer u dat dit zal worden uitgevoerd onder een legitieme regeling die u beschermt tegen eventuele schending van de wet. Gelieve te bieden mij het volgende: zoals we hebben vijf dagen om het uit te voeren door. Dit is erg URGENT PLEASE. 1. Volledige naam 2. Uw Telefoonnummer 3. Uw faxnummer 4. Uw contactadres. Na gegaan door middel van een methodische zoeken, heb ik besloten om contact met u hopen dat u dit voorstel interessant vindt. Gelieve op uw bevestiging van dit bericht met vermelding van uw interesse, ik zal verstrekken u meer informatie. Endeavor om mij te laten weten wat uw beslissing dan hou me op te wachten. Bel mij op de ontvangst van de e-mail Tel: +447024076626 of antwoord te verzenden via martinjohnson1959@live.com. Met vriendelijke groet, De heer Martin Johnson. Tel: (+447024076626)
|
03 jun 2010 7:37 |
|
|
horn
PF #57
|
heb van het halve amerikaanse leger al dergelijke mails gekregen nav mobile ad. begrijp inmiddels goed dat ze Osama niet vinden. Zijn alleen maar duistere oliedeals aan het bekokstoven
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
03 jun 2010 8:05 |
|
|
911gt2
|
Haha ik heb hem zelf niet gekocht Carrera 80, nadat hij al een aantal keren net achter het net viste deze miste we op 5 minuten na... alleen was hij 3 K goedkoper voordat die handelaar hem opkocht... terwijl de eigenaar wilde dat hij naar een liefhebber ging... Anyway, als er geen extreme dingen gebeuren rijdt Carrera80 straks rond in deze mooie 3.2! Vooral de kleur is echt speciaal
_________________________________________ "If one does not fail at times, then one has not challenged himself." Ferdinand Porsche
|
03 jun 2010 9:27 |
|
|
ralf996
ex 996 4s, 993 c2 en
964 c2 tipWeert
|
oke mooi zo, en hoe zit het dan met die search fee?
|
03 jun 2010 10:08 |
|
|
911gt2
|
euh, er zijn meer mensen met marktplaats Ralph sorry
|
03 jun 2010 10:42 |
|
|
Carrera80
Carrera 3.2 uit 84
|
Klopt!
|
03 jun 2010 11:15 |
|
|
ralf996
ex 996 4s, 993 c2 en
964 c2 tipWeert
|
damn, was al een mooie auto voor mezelf aant uitzoeken T is trouwen RALF
|
03 jun 2010 11:51 |
|
|
911gt2
|
mea culpa... Ik weet niet wat voor zoekfee jij hanteerd, maar als je er een auto van kan kopen ga ik ook in die business
|
03 jun 2010 12:11 |
|
|
ralf996
ex 996 4s, 993 c2 en
964 c2 tipWeert
|
niet geschoten is altijd mis he
|
03 jun 2010 12:48 |
|
|
TD (zonder I)
Utrechtse Heuvelrug
|
Mooie zwart/zwart 993 4s met leuke opties en 150k gelopen voor 42,5k http://link.marktplaats.nl/351075281
|
03 jun 2010 13:39 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
geen koopje imho
_________________________________________ Got coffee?
|
03 jun 2010 15:53 |
|
|
ralf996
ex 996 4s, 993 c2 en
964 c2 tipWeert
|
ik denk van wel. Vind maar eens een 4s voor onder de 40k, en deze heeft de juiste opties, courante kleur en onderhoudshistorie
|
03 jun 2010 15:56 |
|
|
ralf996
ex 996 4s, 993 c2 en
964 c2 tipWeert
|
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1Oke, dan zijn dit wel een van de weinigen die je zult vinden. 993 4s met 170dkm voor 34k(excl 1k bpm) (usa import) http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1993 4s met 192dkm voor de zelfde prijs
|
03 jun 2010 15:59 |
|
|