Auteur |
Bericht |
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
|
Re: Nieuwe Cayenne
Gisteren voor het eerst kennis gemaakt met de nieuwe Kjen (van mn pa) ,rijdt toch echt super!! Merk dus echt niet dat je met een suv op pad bent, strakke wegligging (luchtvering), snel (voor een diesel helemaal), maar dan krijg je hem geleverd met zo'n kenteken :
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
|
04 jun 2010 23:20 |
|
|
horn
PF #57
|
Gave SantaFe op LPG
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
04 jun 2010 23:38 |
|
|
turbocruiser
964 C2 1992Amstelveen
|
Toen ik de eerste foto's van die wagen zag kon ik gewoon niet geloven dat het echt om een Porsche gaat.
_________________________________________ "Il mattino ha l' oro in bocca"
|
05 jun 2010 9:23 |
|
|
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
Ik vraag me af waneer de 911 weer met PORSCHE op de kont te koop zijn. Lijk me wel een trend te worden bij Porsche. Ik vind de nieuwe KJN wel mooi, en zou hem zeker als leasebak willen hebben, maar mijn maadlijkse budget is daar iets te krap voor .
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
05 jun 2010 13:27 |
|
|
mark996
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
|
In het echt is dat niet veel beter.. Vooral de Santa fe lichtjes met die plastic wielkastverbreders (of hoe dat ook mag heten).. Ik blijf erbij dat de oude misschien wat lomper was, maar van buiten beter herkenbaar als een Porsche (in ieder geval niet te verwarren met een Santa fe oid...)
|
05 jun 2010 15:37 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
+1
|
05 jun 2010 18:01 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
05 jun 2010 18:58 |
|
|
horn
PF #57
|
da's een beetje hetzelfde als een BMW 316i waar de bezitter een M embleem op heeft geplakt. In dit geval een Cayenne waar de eigenaar een Koleos embleem op heeft geplakt
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
05 jun 2010 20:25 |
|
|
Jaco
|
Ach, zou er geen moeite mee hebben als ik hem kreeg.......
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
|
05 jun 2010 23:05 |
|
|
horn
PF #57
|
zit je maar te pesten. ik ook niet
|
05 jun 2010 23:25 |
|
|
Jaco
|
Ach, ben wel wat gewend hoor..... Heb ooit eens van iemand een berg olie op mn voorruit gekregen, die heeft dat ook zo lang moeten aanhoren...
|
05 jun 2010 23:33 |
|
|
horn
PF #57
|
|
05 jun 2010 23:53 |
|
|